Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 40 van de 40 [ 987 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Plaats een nieuw onderwerp

Westenwind: nakomelingen en info...

 
Profiel   

Flash had vandaag zijn debuut gehad in het ZZ-licht, er zaten een paar hele grove fouten in maar beide proeven wel mooi winst gereden.
Hij is nu officieel ZZ-licht geklasseerd *\o/* *\o/* *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-18 20:26 



 
Profiel   

Westenwind te koop!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 19:56 



 
Profiel   

Ja ik had het ook gezien !

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 20:36 



 
Profiel   

[ img ]

Vandaag kwam ik bij de oefencross Bollert Brons nog een Westenwind-nakomeling tegen. Natuurlijk moesten we even op de foto.

Links is Westenwind x Rousseau, rechts is mijn Westenwind x Prins Forever (Zangersheide).

Toevallig heten we allebei Ellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 13:03 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Mijn westenwind wordt alleen maar knapper en knapper <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 13:11 



 
Profiel   

Ellen wat leuk dat je nog een Westenwind tegenkwam. Deden ze het goed in de oefencross? Ze zien er allebei goed uit in de cross outfit!

Elise die van jou ziet er ook erg goed uit, mooi glimmend en mooi bespierd! Gaat het met rijden ook goed?

Ik las dat Westenwind zelf al verkocht is en hopelijk mee zal kunnen doen aan de Paralympische spelen, dat zou wel heel gaaf zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 15:36 



 
Profiel   

Mijn Westenwind, Gentiana, ging foutloos rond en ook fijn aan de hulpen, ze is vaak te enthousiast, dus ik was heeeel blij! Jammergenoeg zijn er geen resultaten van de oefencross beschikbaar. Ik geloof dat de andere Westenwind een beetje te enthousiast werd onderweg, toen is ze gestopt en terug gestapt.

Elise, jouw Ww wordt ook heel mooi. Prachtige foto's!

Het zou heel mooi zijn als Westenwind naar de paralympische spelen zou gaan. De laatste tijd hoorden we te weinig van hem. Dat was Jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 15:52 



 
Profiel   

ellen, superleuk zo vaak kom je ze ook niet tegen, leuk dat ze het zo goed doet.

Elise, die is knap!

Onze Westenwind heeft 2 weken geleden zijn ZZZ-debuut gehad en niet onverdienstelijk, ze waren 2de van de 15 of 16. Dus nu officieel ZZZwaar geklasseerd.

Springen vindt hij ook superleuk, dinsdag weer eens een springlesje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 18:48 



 
Profiel   

Gaaf dat ze het allemaal zo goed doen!

Wij zijn hard aan het trainen voor ons z1 debuut. Mochten zowel in het M1 als in het m2 naar de Brabantse dus dat was super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 20:15 



 
Profiel   

Jullie doen het erg goed. Wow! Ik heb weinig wedstrijdervaring, en ga ook niet zo vaak op pad, maar we zijn wel in 1 jaar van de B tot L1 +4 gekomen. Daar ben ik al heel blij mee!
Mijn merrie doet erg haar best op wedstrijd, dat is zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:44 



 
Profiel   

Mag ik mij hier ook melden :o

Ik ben in het bezit van een 9-jarige Westenwind-merrie. Heb haar nu precies een jaar (en drie dagen). Heel erg blij met haar. Heel braaf, werkwillig, slim dier. Ze heeft me echt uit een diep dal getrokken na heel veel angst met mijn vorige paard. Onze focus ligt op de dressuur maar sinds kort zijn we ook bezig met wat meer springen en cross, wat ze heel goed oppakt (ik iets minder :+ ) . Lijkt me leuk om hier te lezen over de andere Westenwindjes.


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 13:40 



 
Profiel   

Welkom, wat fijn dat ze je over je angst heen heeft gekregen. En wat een verschrikkelijk gaaf dier <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 14:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 40 van de 40 [ 987 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen