Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Krimh.ox!

 
Profiel   

wie heeft of kent er een nakomeling van Krimh.ox??
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-08 17:08 



 
Profiel   

er zijn hier al meerdere topics van.

gebruik je zoekfunctie eens

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-08 17:39 



 
Profiel   

Ketaki schreef
er zijn hier al meerdere topics van.

gebruik je zoekfunctie eens


Volgens mij zijn deze allemaal al heel oud, en zit er ondertussen een slotje op.Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-08 10:04 



 
Profiel   

Ik heb er eentje van Krimh, hij is alweer 10 jaar, en 1.55 meter groot. Hij is best groot geworden want papa is 1.52, en mama een d-pony. Soms kan hij heel gespannen zijn, maar vaak is hij gewoon een brave en rustige pony...
Hier wat foto's

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-08 10:09 



 
Profiel   

Ik heb een 12 jarige merrie van Krimh

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-08 10:16 



 
Profiel   

ik heb een 9 jarige kleinzoon van krimh,
z'n vader is neron. Weet niet of het hier bij mag maarja,
vast wel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-08 07:21 



 
Profiel   

Ik heb een ruin van Krimh. King Yoeri, foto's in profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-08 07:23 



 
Profiel   

wij hebben ook een Krimh, een 3,5 jr merrie. Helaas nog geen foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-08 12:49 



 
Profiel   

Er gaat volgende week een nakomeling van Krimh naar Maleisiƫ om daar begin november voor NL uit te komen op het WK Endurance.

Zoek even met de zoekfunctie op Karrimh, dan vind je 'm zo. Ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-08 12:51 



 
Profiel   

Er springt toch ook een pony internationaal voor Nederland met vader Krimh?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-08 18:27 



 
Profiel   

Ja klopt. Knock out, EK pony eventing en tevens een goedgekeurd dekhengst. En de hengst Kanshebber springt ook op hoog niveau

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-08 22:39 



 
Profiel   

fshdo schreef
Ja klopt. Knock out, EK pony eventing en tevens een goedgekeurd dekhengst. En de hengst Kanshebber springt ook op hoog niveau


Krimh heeft zelf toch met Alice Naber op hoog niveau eventing gelopen? (ik heb verder geen nakomeling van hem)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-08 21:55 



 
Profiel   

Alice was Z-dressuur, ZZ-springen en Z-SGW met Krimh.

Op haar website stond ooit dit stukje over Krimh (weet niet of het er nog staat):

1986, vos, hengst, 1.55, v. Komplekt ox, eigenaresse: Ina Majoor
De stoere kleine arabieren hengst Krimh kwam in 1993 op Alice haar pad. Ina Majoor woonde in de buurt en zocht iemand die haar arabier wilde springen. Alice reed Krimh drie keer per week en werd er al snel gek van. Ina kwam dan gewoon onder de man aanrijden en Alice kon hem dan overnemen. In die tijd woonde Alice nog in Putten bij haar ouders. Krimh had het hart van een leeuw en was nergens bang voor. In 1996 wonnen ze de klasse Z SGW in Varsseveld en werden toen tevens Nederlands kampioen. Dat was erg onverwacht, maar wel super leuk. Ook sprong Alice in de klasse ZZ bij de paarden met haar "verzorgpony" zoals Alice hem noemde. Tijdens Indoor Brabant, jumping Amsterdam en ook in Zwolle kwamen zij aan de start bij de hengstencompetitie. Tegenwoordig komt Alice veel van zijn nakomelingen tegen en ook die kunnen allemaal springen. Alice, Ina en Krimh hebben samen een geweldige tijd gehad waar we mooie herinneringen aan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-08 22:36 



 
Profiel   

http://www.naber-lozeman.nl/page.asp?pid=169

Hier een link naar de pagina. Er staan ook veel foto's bij. Wat een springen voor zo'n kleine pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-08 22:50 



 
Profiel   

Naaah... Grote pony, klein paard. Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-08 23:09 



 
Profiel   

Haha dat bedoel ik ook Knipoog omdat hij zo'n pony was, dus klein, en zo hoog sprong bij de paarden. Clown

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-08 09:22 



 
Profiel   

Als Knock- Out bij HJ Lozeman heeft gestaan, dan is deze gecastreerd; vosje van nu een jaar of 6?
Komt uit hun oudere merrie en Krimh..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-08 09:27 



 
Profiel   

Ik heb een zoon van Kanut, die weer van Krimh komt, en dan gekruist met een wat grotere NRPS merrie van Abu hassanx Ferdinand, en wahla, je hebt een mega krimh:P, nouwja, hij is heel het arabieren hoofdje kwijt, maar voor de rest...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-08 16:17 



 
Profiel   

ik vind het echt heel leuk dat een heleboel mensen nakomelingen van Krimh hebben, hij zal het wel druk gehad hebben:P
zelf heb ik oo een dochter van krimh: Krimhberley, merrie van 9 jaar oud, Z dressuur M springen, het grappige is dat zij ook net als hij vader jumping amsterdam heeft gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-08 22:33 



 
Profiel   

ik heb een 6 jarige merrie van krimh.. Deze komt wel bij henk jan vandaan, misschien bedoel je haar detour? Is een donkerbruine merrie van 1.60 hoog.. Crime Time loopt momenteel B dressuur + 8 B springen + 17, binnenkort L debuut en B sgw + 6 volgend jaar L debuut.. Zeer fijne maar hete gevoelige merrie.. Voor foto's zie profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-08 20:58 



 
Profiel   

kan iemand mij vertellen hoe ik foto's op mijn prfiel kan zetten???? het lukt ech tniet, en dan kan ik ook niks laten zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-08 20:48 



 
Profiel   

niemand??

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-08 17:24 



 
Profiel   

Ik heb er eentje gehad, een merrie, kick it.
Zal even fotootje opzoeken.
was erg bijzonder verhaal, ik heb haar ooit gekocht voor 500,=
jaartje of 2 geleden, ik was bij een paardenhandelaar, kijken of er nog handel bijstond, alleen die prachtige mooie vos merrie maar wat bleek, de slager was al onderweg .

Ze had vast gelegegen in de box en bleef kreupel.
Nou voor een gokje was ik altijd in dus gekocht voor de slachtprijs en mee naar huis.
Fotoos gemaakt en niets te zien toen op aandringen van de dierenarts een fysiotherapeut erbij en wat bleek?
Wervel verschoven.
Afijn om een lang verhaal kort te maken, ze is weer goed gekomen en ik heb er echt ontzettend veel geld aan verdient, daar was het me niet om te doen eerlijk niet maar ze had een bijzondere mooie uitstraling en iets in me kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar mee te laten nemen door de slager.

Mooi verhaal en wat een bijzonder paard.
(edit)
[ img ]
[ img ]
Afstammeling Krimh X Come on


Laatst bijgewerkt door berpie op 15-11-08 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-08 17:33 



 
Profiel   

wat een fijn verhaal! een pony gered van de slacht en een nieuw te huis! Een nakomeling van krimh?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-08 17:36 



 
Profiel   

Karin schreef
Er gaat volgende week een nakomeling van Krimh naar Maleisiƫ om daar begin november voor NL uit te komen op het WK Endurance.

Zoek even met de zoekfunctie op Karrimh, dan vind je 'm zo. Ja



tanx Karin Bloos Bloos
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-08 19:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen