Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 268 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux?

 

[ img ]
Even spammen van mijn laatste aanwinst hoor :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 09:17 



 
Profiel   

LeMieux Turquoise
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1387582468? ... ialbuttons

Tuquoise voor de liefhebber!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 09:56 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de Lemieux prosorb zadelonderlegger? Hoe bevalt hij?
Ik heb een jong paard die nog zoveel gaat veranderen in de bespiering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 10:33 



 
Profiel   

upendo:twijfel!! haha

ik heb zaterdag ook lemiex dekje gekregen van vriend. Dezelfde kleur als die van charizard. alleen dan met zo pad erin.. WAnt hij vond deze kleur mooi.. En in de gewone had de winkel in die kleur niet.. Dus ag dan maar 1 hele dure nemen.. Zelf had ik nooit gedaan ondanks de 20% korting

Maar ben er wel blij mee, gister mee gereden. En stan liep ook fijn onder. Daarna afgestapt.. schuif me zadel mee met afstappen.. door de pad helemaal vergeten aan te singelen. Dus de pad stabiliseert mijn zadel nog meer. Ondanks dat mijn zadel gewoon goed ligt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 10:35 



 
Profiel   

Wat is zo'n beetje een bedrag dat je kan vragen voor een zo goed als nieuwe suède cotton (als het goed is?)? Heb daar nooit echt verstand van. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 15:34 



 
Profiel   

Mayflower_ schreef
Iemand ervaring met de Lemieux prosorb zadelonderlegger? Hoe bevalt hij?
Ik heb een jong paard die nog zoveel gaat veranderen in de bespiering.


Ik heb deze onderlegger ook voor mijn jonge pony en ik vind het een super pad! Het is fijn dat er dikke en dunne inlages bij zitten, zodat je de onderlegger optimaal kan maken voor je pony. Ik heb hem inderdaad voor dezelfde reden gekocht op aanraden van mijn zadelmaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 15:45 



 
Profiel   

mcjv schreef
Wat is zo'n beetje een bedrag dat je kan vragen voor een zo goed als nieuwe suède cotton (als het goed is?)? Heb daar nooit echt verstand van. :+


40 euro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 16:59 



 
Profiel   

Ik zou dat er niet voor neerleggen. :)
Met een 25% kortingsactie of bij Horsehealth kom je voor een nieuwe uit rond de 45 euro.

Dat is goedkoper dan 40 + verzendkosten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 18:12 



 

Ik heb 35 euro per stuk gevraagd voor mijn cottons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 18:40 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
mcjv schreef
Wat is zo'n beetje een bedrag dat je kan vragen voor een zo goed als nieuwe suède cotton (als het goed is?)? Heb daar nooit echt verstand van. :+


40 euro?

Denk niet dat je hoger moet zitten dan 30,-. Zoals upendo zegt koop je ze anders liever nieuw in de winkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 18:59 



 
Profiel   

Ik heb ze wel voor €40-45,- verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 20:01 



 
Profiel   

Dat is treffen. Dat is mij nog niet gelukt.
Alleen Eskadron krijg ik voor dat geld verkocht tweedehands. En zou het er zelf ook absoluut niet voor over hebben. Ook niet voor een tweedehands eskadron trouwens. Ik haal ze dan liever nieuw in de aanbieding voor 10-20 meer. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 20:07 



 
Profiel   

mcjv schreef
Wat is zo'n beetje een bedrag dat je kan vragen voor een zo goed als nieuwe suède cotton (als het goed is?)? Heb daar nooit echt verstand van. :+


Wanneer in nieuwstaat haal ik er 25% af, en dan nog tussen de €5 en €10 extra af

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 20:12 



 
Profiel   

Ik heb een keer 40 voor een tweedehands betaald, maar dat was voor de denim die nergens meer te krijgen was en 2 of 3x gebruikt. Anders koop ik ze idd gewoon nieuw voor dat geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 20:35 



 
Profiel   

Ik heb ongeveer €40 betaald voor een zowat gloednieuwe mustard, excl. verzendingskosten.
Waar ik zit kan je Lemieux amper vinden in een ruitersportzaak. Ik moet sowieso al richting Epplejeck denken en anders in een ruitershop op ruim 1u rijden verderop. Of ik dan die prijs betaal en hem laat bezorgen of er zelf om moet rijden, dan komt dat omrijden volgens mij zelfs nog duurder uit. Ik rij nou niet met een zuinige 4x4 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 20:46 



 
Profiel   

Dank voor de reacties! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 23:16 



 
Profiel   

photophoebe schreef
Mayflower_ schreef
Iemand ervaring met de Lemieux prosorb zadelonderlegger? Hoe bevalt hij?
Ik heb een jong paard die nog zoveel gaat veranderen in de bespiering.


Ik heb deze onderlegger ook voor mijn jonge pony en ik vind het een super pad! Het is fijn dat er dikke en dunne inlages bij zitten, zodat je de onderlegger optimaal kan maken voor je pony. Ik heb hem inderdaad voor dezelfde reden gekocht op aanraden van mijn zadelmaker.


Ik vinde prolite een stuk fijner. Deze onderlegger vond ik maar erg matig, heb beide in de hand gehad en naast elkaar kunnen vergelijken. Ook beide geprobeerd, maar prolite had toch echt mijn voorkeur. Mijn zadelpasser vond die van le mieux ook matig.

De prolite pad blijft echt heel lang goed, dat weet ik niet van de le mieux. Mijn zadelpasser had een klant die de prolite pad voor meerdere jaren voor meerdere paarden per dag gebruikte, en dat was nog steeds niet ingezakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 08:39 



 
Profiel   

Ik had de memoryfoam versie van de zadel onderlegger, erg dik. De shims waren alleen in hetzelfde dikte en ze zijn van schuim die niet erg dragend is.. en voor dressuur zadel, de pad had geen mooie vorm. Vorige week heb ik mijn PE correctie pad binnen gekregen, heel mooi kwaliteit, goedkoper dan LeMieux en hun shuim is wat steviger. Trouwens ik ben heel blij mer hun stevige luchtige zadeldekjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 08:52 



 
Profiel   

Ik ben blij! Vanmiddag via FB olive bandages opgehaald in m’n woonplaats helemaal nieuw voor €20 :D

Volgende week clinic rijden dus dan kunnen we mooi in set rijden.

Edit: bandageren jullie met of zonder onderlappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 20:47 



 
Profiel   

Ik bandageer altijd met :)

Vraagje, de singel onderlegger. Voor een singel van 65cm, moet je dan 75 of 85cm hebben? (de gewone rechte). Hoe zijn jullie ervaringen daarmee, als je die hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 21:36 



 
Profiel   

Stille lezer meld zich _/-\o_
Ik heb al een le mieux cotton in de kleur burgundy, en ben ik rustig aan opzoek naar de blush pink, blackcurrant en de green, liefst allemaal in de suède uitvoering, maar nou mag ik zometeen van mezelf een andere kopen, maar nou hebben zij alleen nog maar de bennoton en de tangerine, ik heb echter al een donkerblauwe eskadron. En zit ik te twijfelen of ik dus de benneton wel moet pakken, maar de tangerine staat denk ik niet mooi op mijn haflinger merrie

Mijn vraag is daarom of iemand een foto heeft van de tangerine en benneton op een haflinger

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 12:30 



 
Profiel   

Op de franse site zijn heritage dekje in aanbieding -50%

https://m.privatesportshop.fr/921583-lemieux

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 13:05 



 
Profiel   

Klopt het dat ik dan eerst moet registeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 13:20 



 
Profiel   

Ja die melding krijg ik ook?

Heeft iemand ervaring met hoe de steentjes van de LeMieux glint dekjes er op blijven zitten? Wil graag een nieuw wedstrijddekje, dus ben benieuwd hoe het houdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 13:46 



 
Profiel   

Bij mij blijven de steentjes goed zitten ook na het wassen (nu 5x ongeveer). Ik was altijd wel in een waszak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 19:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 268 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen