Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 82 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 510  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm

 
Profiel   

Ik weet niet ik vind het cremé met bruin heel mooi maar dat (kruis) vind ik niet bepaald geweldig mooi. Ook de fotos van ES van de dekjes met een witte achtergrond zijn niet echt geweldig. Gewoon mijn mening. Het is niet dat ik zeg van "Wauw die moet ik hebben". Uit een stand punt gezien dat het koop voor everyday use. Niet omdat ik perse die limited edtion dekjes van Matt moet hebben :S. Ik vind de dekjes de standaard modellen met de wat diepere kleuren mooier.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 14:40 



 
Profiel   

https://equestrianstockholm.com/products/matt-harnacke/

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 15:14 



 

Waarom doen de dekjes me denken aan Gucci? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 15:18 



 
Profiel   

[ img ]

Moroccan blue <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 15:59 



 
Profiel   

Merlot Crystal <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 16:30 



 
Profiel   

Plum <3



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 16:34 



 
Profiel   

Royal classic gold <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 16:36 



 
Profiel   

Heel mooi, alle 3!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 16:56 



 
Profiel   

_Dominique schreef
Waarom doen de dekjes me denken aan Gucci? _O-


Mij ook, qua beige-tinten doet het mij denken aan van die petjes, nektasjes en sjaaltjes die patsers en marokkaanse jongeren vaak omhebben :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 19:04 



 
Profiel   

Duidelijk dat de meningen verschillen over ES x Matt _O-

Ik vind hm wel chique!! En ik hou van chiqueee hahaha :o
Ben heel benieuwd hoe hij gaat staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 19:54 



 
Profiel   

Voor degenen die de Merlot Crystal hebben: gaan die edelsteentjes op het dekje niet snel kapot daar waar de singel erover heen zit (of de singelstoten)? Vind hem super vet maar twijfel om te kopen omdat ik niet wil dat die steentjes er snel af gaan of beschadigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 20:29 



 
Profiel   

Oeh leuk om weer wat foto’s te zien :D Echt heerlijk om naar te kijken altijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 20:57 



 
Profiel   

orion456 schreef
Voor degenen die de Merlot Crystal hebben: gaan die edelsteentjes op het dekje niet snel kapot daar waar de singel erover heen zit (of de singelstoten)? Vind hem super vet maar twijfel om te kopen omdat ik niet wil dat die steentjes er snel af gaan of beschadigen.


Heb hem pas 2 keer op gehad ... enige wat opvalt en andere is dat het echt kwalitatief mooie en goede steentjes zijn! Geen goedkope zooi van aliexpress als het ware.
Dus ik vertrouw er wel op dat die echt wel mooi lang blijven en zeker niet snel losraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 22:15 



 
Profiel   

Zoals ik het in het topic lees zijn jullie echte fans haha, ik stond dus vorige keer bij de Divoza met een ES dekje in mijn handen. Alleen ik heb dus echt haat aan van die dekjes met die lange lussen, aangezien die onhandig zijn.

Alleen lees hier bij een aantal dat ze de ES dekjes mooier vinden dan de PS dekjes. Wat is nou echt het verschil? Ik zie alleen die dikke rand aan de voorkant, maar dat zou voor mij een pluspunt zijn. Aangezien die geen stomme lussen heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:05 



 
Profiel   

Ik ben echt fan van ps of sweden door de vorm van de dekjes en die rand aan de voorkant.
Hier de Ice Coffee op mijn merrie <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:59 



 
Profiel   

mavantos schreef
Zoals ik het in het topic lees zijn jullie echte fans haha, ik stond dus vorige keer bij de Divoza met een ES dekje in mijn handen. Alleen ik heb dus echt haat aan van die dekjes met die lange lussen, aangezien die onhandig zijn.

Alleen lees hier bij een aantal dat ze de ES dekjes mooier vinden dan de PS dekjes. Wat is nou echt het verschil? Ik zie alleen die dikke rand aan de voorkant, maar dat zou voor mij een pluspunt zijn. Aangezien die geen stomme lussen heeft.


Ik vind de bies van es mooier! Omdat ps twee kleuren in elkaar gedraaid heeft, dat heeft es niet.
Eigenlijk dus gewoon smaken verschillen.

Die ice coffee heb ik ook!! Die is idd mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:01 



 
Profiel   

mavantos schreef
Zoals ik het in het topic lees zijn jullie echte fans haha, ik stond dus vorige keer bij de Divoza met een ES dekje in mijn handen. Alleen ik heb dus echt haat aan van die dekjes met die lange lussen, aangezien die onhandig zijn.

Alleen lees hier bij een aantal dat ze de ES dekjes mooier vinden dan de PS dekjes. Wat is nou echt het verschil? Ik zie alleen die dikke rand aan de voorkant, maar dat zou voor mij een pluspunt zijn. Aangezien die geen stomme lussen heeft.


De ES Golden Olive heeft van die korte lussen voor die D-ringen. Rest is inderdaad lang, wat ikzelf heel fijn vind hahaha.

Voor mij liever geen PS omdat deze geen lussen heeft en ik de ervaring heb dat deze dekjes sneller vlekken van die van ES.
Maar dat wil niet zeggen dat ik PS niet mooi vind hahah, sommige zijn echt heel mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:24 



 
Profiel   

Ik vind de ES dekjes net een tikkeltje luxer en beter afgewerkt ogen. Mooiere kleuren ook. en het logo op de dekjes is mooier bij ES. Die grote lussen zijn het enige echte nadeel en ze schuiven heel iets naar achter. Maar ik vind het niet storend genoeg om ze niet te kopen. Daarnaast heeft ES ook hele mooie kwalitatief goede (helaas ook dure dus) kleding erbij om leuke setjes te maken. Heeft PS minder volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:25 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
orion456 schreef
Voor degenen die de Merlot Crystal hebben: gaan die edelsteentjes op het dekje niet snel kapot daar waar de singel erover heen zit (of de singelstoten)? Vind hem super vet maar twijfel om te kopen omdat ik niet wil dat die steentjes er snel af gaan of beschadigen.


Heb hem pas 2 keer op gehad ... enige wat opvalt en andere is dat het echt kwalitatief mooie en goede steentjes zijn! Geen goedkope zooi van aliexpress als het ware.
Dus ik vertrouw er wel op dat die echt wel mooi lang blijven en zeker niet snel losraken.



Top bedankt! dan ga ik nog even nadenken haha..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:26 



 
Profiel   

orion456 schreef
Ik vind de ES dekjes net een tikkeltje luxer en beter afgewerkt ogen. Mooiere kleuren ook. en het logo op de dekjes is mooier bij ES. Die grote lussen zijn het enige echte nadeel en ze schuiven heel iets naar achter. Maar ik vind het niet storend genoeg om ze niet te kopen. Daarnaast heeft ES ook hele mooie kwalitatief goede (helaas ook dure dus) kleding erbij om leuke setjes te maken. Heeft PS minder volgens mij.


Over de kleding ben ik het niet helemaal met je eens, ik vind de rijdbroeken van PS en hun jasjes echt absoluut top! Daarnaast hebben ze altijd wel iets van bovenkleding om te combineren met hun dekjes. Of er nog een kwaliteitsverschil zit op de 2 zou ik niet weten, heb nog geen kleding van ES.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:41 



 
Profiel   

Het is echt zo persoonlijke smaak. Ik vind dus de ps veel luxer ogen! En de es gewoon standaard. En vaak ook heel krap onder het zadel tonen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:45 



 
Profiel   

Die lange lussen weerhouden mij ook van ES.
PS ligt perfect op mijn paard.

De ice coffee staat ook op mijn verlanglijstje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 20:34 



 
Profiel   

Vinden jullie het overigens niet storend dat de bies doorloopt onder het zadel? Net zoals de steentjes en parels? Dat lijkt me niet zo lekker zitten met de singel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 01:22 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Sabahartje schreef
Waarom wil je het wegdoen? Ik zou niet alles weg doen


Omdat ik zo’n 200 dekjes heb, een hele hoop eskadron gaat ook weg maar de verkoopt veel moeilijker nu


Stille meelezer, maarre... wow, dat is gewoon zo’n 15000 euro in dekjes?! :oo :oo :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 07:20 



 
Profiel   

Libera schreef
Stille meelezer, maarre... wow, dat is gewoon zo’n 15000 euro in dekjes?! :oo :oo :oo

Geen idee, nooit uitgerekend en ook geen behoefte aan ;) denk dat het wel meevalt want ik heb voor niks de nieuwe prijs betaald ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 07:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 82 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 510  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen