Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 192 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Leuk project!
Hoe doe je dat met de rand? De bestaande rand netjes los getornd en dan hergebruiken?
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Vriendin van mij rijdt nu veel met zadelvormig dekje, helaas weinig kleur keuze van LeMieux daarin.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:17 



 
Profiel   

Renss schreef
Leuk project!
Hoe doe je dat met de rand? De bestaande rand netjes los getornd en dan hergebruiken?
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Vriendin van mij rijdt nu veel met zadelvormig dekje, helaas weinig kleur keuze van LeMieux daarin.

Ja de bestaande rand inderdaad los getornd, daarna de vorm overgenomen van het zadel vormige dekje met spelden.

De lijn van de spelden gevolgd met een rechte steek. Daar op ± 5 cm langs geknipt. Bies gaat er daarna weer omheen.

Hopelijk kan de bies ook met mijn Singer gestikt worden, anders moet ik mijn antieke machine aan het werk zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:37 



 
Profiel   

Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:41 



 
Profiel   

bliksemflits schreef
Gister gecrosst in de Burgundy <3
[ [url=m/TDQcsh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie combi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 14:10 



 
Profiel   

Interessant project!

Wij hebben een nieuw dekje toegevoegd aan de collectie. Was een cadeautje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 20:47 



 
Profiel   

Juliette schreef
Hi allemaal!

Ik heb van de week een nieuwe rijlegging gekocht, een bordeaux rode. Nu wil ik daar natuurlijk een bijpassend dekje bij. :') Mijn oog is gevallen op de mooie Lemieux dekjes, aangezien die ook cob dressuur verkopen en dat is de maat die ik nodig heb. Ik heb al een beetje rondgekeken en ik denk dat de kleur berry red of evt mulberry het beste overeenkomt met mijn broek, maar ik hoor graag wat jullie denken! :)

Deze broek heb ik gekocht:

[ [url=m/BrIg1k.jpg]Afbeelding[/url] ]

De mulberry gaat hier niet bij passen denk ik, die gaat meer richting een roze tint...wel een hele leuke broek :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 20:55 



 
Profiel   

Is er trouwens iemand die weet sinds wanneer het merk LeMieux bestaat? Ik kan alleen vinden (maar misschien zoek ik niet goed genoeg :o ) dat Robert Lemieux die op Olympisch niveau in de eveningsport heeft gereden het merk heeft ontwikkeld.
Niet echt belangrijk, maar ik vraag het me gewoon af :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 21:20 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Interessant project!

Wij hebben een nieuw dekje toegevoegd aan de collectie. Was een cadeautje <3
[ [url=m/wtW9QZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Staat mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 21:20 



 
Profiel   

Figo88 schreef
Is er trouwens iemand die weet sinds wanneer het merk LeMieux bestaat? Ik kan alleen vinden (maar misschien zoek ik niet goed genoeg :o ) dat Robert Lemieux die op Olympisch niveau in de eveningsport heeft gereden het merk heeft ontwikkeld.
Niet echt belangrijk, maar ik vraag het me gewoon af :j



ik heb in 2009 in Engeland al ooit een lemieux dekje gekocht.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 21:42 



 
Profiel   

annikavolder schreef
Figo88 schreef
Is er trouwens iemand die weet sinds wanneer het merk LeMieux bestaat? Ik kan alleen vinden (maar misschien zoek ik niet goed genoeg :o ) dat Robert Lemieux die op Olympisch niveau in de eveningsport heeft gereden het merk heeft ontwikkeld.
Niet echt belangrijk, maar ik vraag het me gewoon af :j



ik heb in 2009 in Engeland al ooit een lemieux dekje gekocht.....


Oh wow, dat is al best lang geleden! Ik dacht dat het echt een heel nieuw (< 5 jaar) merk was. Maar dat ze echt jaarlijks meerdere kleuren uitbrengen en ook steeds meer soorten en kleuren kleding is wel pas iets van de laatste 2 jaar ofzo toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 21:48 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Mulberry vanochtend, nog vrij roze ja, vestje is er een van kramer

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 21:55 



 
Profiel   

Weet er iemand nog een Lemieux Dynamique vest in Sage te vinden? Maat 38. De mijne is na 3 maanden eindelijk geleverd maar hij is scheef, de ene mouw is een stuk korter dan de andere. Ik ben bang dat er geen batches meer komen van Lemieux...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 14:29 



 
Profiel   

Vraagje, heeft iemand misschien een Acoustic oornetje liggen die niet wordt gebruikt?
Die zou ik dan graag overnemen om te gebruiken tijdens trailerritjes!

Ik twijfel een beetje of ik Full of Cob nodig heb :')
Hoe vallen de oren? Ik heb een Full oornetje van Schockemöhle Dynamite en die zit goed, maar ik dacht aan de maattabel te zien dat de oren bij LeMieux Acoustic misschien wat groot vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 14:44 



 
Profiel   

Ze vallen vrij klein. Bij mijn paard met maat cob van hoofdstellen ben ik eigenlijk extra full nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 14:47 



 
Profiel   

Ik heb de lemieux musk loire binnen, vind m erg mooi staan.
Nu kwam ik dit vest tegen bij h&m
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0805000013.html
Wat denken jullie, zal het qua kleur passen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 14:50 



 
Profiel   

Julia_Romeo schreef
Ik heb de lemieux musk loire binnen, vind m erg mooi staan.
Nu kwam ik dit vest tegen bij h&m
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0805000013.html
Wat denken jullie, zal het qua kleur passen?


Leuk vest! Ik denk eerlijk gezegd dat de musk rozer is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 16:01 



 
Profiel   

Voor de genen die korting zoeken, deze site heeft op alles van Lemieux 25% korting. Helaas niet een heel groot assortiment maar nette en snelle service. Zondag singel besteld, dinsdag in huis!

https://www.horseandmore.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 16:15 



 
Profiel   

Hier mezelf vandaag goed ingehouden en geen dekje gekocht. Trots op mezelf *\o/*

Als beloning voor beide paarden een Lemieux Gladiator masker gekocht :+


[ img ]

[ img ]

Helaas is die van de onderste net te klein.. Hij kan, maar voor het perfecte moet hij een maatje groter. Dus net een maat groter besteld. Mocht iemand een maat S nodig hebben..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 17:19 



 
Profiel   

Ik heb ein-de-lijk mijn sage polo met korte mouwen binnen *\o/*
Nu nog beter weer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 17:26 



 
Profiel   

-O- Divoza bestelling voor een peacock dekje is weer verder verschoven... nu naar 1 juni...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 22:57 



 
Profiel   

Bij lemieux zelf is die pas 5 juli terug op voorraad dus zal nog wel langer duren

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 06:41 



 
Profiel   

Spenk schreef
Bij lemieux zelf is die pas 5 juli terug op voorraad dus zal nog wel langer duren


Maar dat gaat toch alleen om de maat S/M? De maat L is gewoon op voorraad. Dus ik begrijp ook niet waarom ik nu inmiddels al 5 maanden moet wachten.. -O-


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 08:01 



 
Profiel   

Als ik die zou willen afrekenen gaat die alsnog naar geen voorraad maar misschien dat dat aan mijn laptop ligt dan.

Maar EJ heeft hem nog gewoon liggen dus waarom annuleer je dan niet je bestelling en koop je hem daar? Met de pinksteren dit weekend is er vast wel eer 25% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 08:03 



 
Profiel   

Spenk schreef
Als ik die zou willen afrekenen gaat die alsnog naar geen voorraad maar misschien dat dat aan mijn laptop ligt dan.

Maar EJ heeft hem nog gewoon liggen dus waarom annuleer je dan niet je bestelling en koop je hem daar? Met de pinksteren dit weekend is er vast wel eer 25% korting.


Hmm, wat raar. Bij mij kan ik hem wel gewoon in mijn winkelmand stoppen.
Ik heb het dekje al betaald en had vantevoren natuurlijk nooit gedacht dat de leverdatum tig keer zou worden verschoven. En ik heb het dekje voor maar € 35,- kunnen kopen, dus dat is wel een groot verschil tov andere winkels, zo ook EJ. Maar ik zal Divoza eens bellen en vragen wat de stand van zaken is en dan kan ik alsnog de keuze maken om te annuleren of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 08:10 



 
Profiel   

Figo88 schreef
Spenk schreef
Als ik die zou willen afrekenen gaat die alsnog naar geen voorraad maar misschien dat dat aan mijn laptop ligt dan.

Maar EJ heeft hem nog gewoon liggen dus waarom annuleer je dan niet je bestelling en koop je hem daar? Met de pinksteren dit weekend is er vast wel eer 25% korting.


Hmm, wat raar. Bij mij kan ik hem wel gewoon in mijn winkelmand stoppen.
Ik heb het dekje al betaald en had vantevoren natuurlijk nooit gedacht dat de leverdatum tig keer zou worden verschoven. En ik heb het dekje voor maar € 35,- kunnen kopen, dus dat is wel een groot verschil tov andere winkels, zo ook EJ. Maar ik zal Divoza eens bellen en vragen wat de stand van zaken is en dan kan ik alsnog de keuze maken om te annuleren of niet.


Ik loop hier ook tegenaan inderdaad. Heb ´m bij Divoza erg goedkoop kunnen bestellen.. Maar zou ´m nu toch wel graag willen hebben. Laat je het weten wat ze aan de telefoon vertellen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 08:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 192 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen