Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 127 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 211  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Anky dekjes

 
Profiel   

Ik heb Ooteman inmiddels gesproken, ze gaan het oplossen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:32 



 
Profiel   

Ja Ooteman is inderdaad fijne winkel!

Oeh die mockneck is ook te leuk Ankie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 18:22 



 
Profiel   

Jaaa, die moet ik toch ook maar hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 19:51 



 
Profiel   

Leopard gold <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 20:56 



 
Profiel   

petra8 schreef
Ik heb Ooteman inmiddels gesproken, ze gaan het oplossen :)


Super hoor! Snap ook wel trouwens dat ze die laatste modellen vanuit de winkel evt versturen. Maar fijn dat ze het oplossen.


Die babuska <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:38 



 
Profiel   

Dank jullie!! Ben er erg blij mee, vooral de mockneck :D

Dacht dat hij erg veel op de Candy zou lijken, maar valt mee.. morgen nog even naast de Rose leggen. En wie weet doe ik er dan wel weer een weg ( wie hou ik voor de gek :+ :+ )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:53 



 
Profiel   

Candy Pink - Babushka Blush - Rose. Scheelt toch meer dan ik dacht, hoef niks weg te doen _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:03 



 
Profiel   

Ik ga straks foto's maken, nu twijfel ik echt welk dekje haha! De pale gold, coral, pink snake,.. Maar heb ook 2 mooie lemieuxs,... :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:23 



 
Profiel   

Coral!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:30 



 
Profiel   

Heeft iemand al enig idee wanneer de nieuwe collectie uit komt??

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:51 



 
Profiel   

Ooo my God please anky luister niet naar deze sticker. Zo veel mooier zonder lussen! Zou het echt zonde vinden als ze allemaal lussen krijgen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:25 



 
Profiel   

Ik stem ook zonder lussen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:38 



 
Profiel   

Ankie :') Nu wil ik de Very Berry ook. Maar heb de Pink Snake ook al. Maar wrs lijken die totáál niet op elkaar :+ Mooi roze setje zo hoor <3

Jaa Coral is prachtig!! Ga vandaag met Rasperry rijden, die kan dan mee naar huis en dan neem ik Coral mee.

En idd.. Géén lussen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:20 



 
Profiel   

Ik vind een singellus nog niet zo erg zoals bij die air stream pads maar hoop niet dat ze lussen aan de voorkant gaan nemen, die knip ik er altijd af want kan ik met mijn monoblad zadel nooit kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:47 



 
Profiel   

Het is de pale gold geworden :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:20 



 
Profiel   

Ook heel chique! Helemaal mijn type paard ook <3

Ik heb Ruitergoed gevraagd wanneer de collectie komt, zij verwachten september pas en dus ook pas tegen die tijd pre-orderen. En idd, béter geen lussen. Of nouja, prima als ze dat in die basic collectie doen maar niet in de seizoenscollecties.

Tipje van de sluier voor de wintercollectie kan ik wel geven: groen, paars, bordeaux :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:53 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
Ook heel chique! Helemaal mijn type paard ook <3

Ik heb Ruitergoed gevraagd wanneer de collectie komt, zij verwachten september pas en dus ook pas tegen die tijd pre-orderen. En idd, béter geen lussen. Of nouja, prima als ze dat in die basic collectie doen maar niet in de seizoenscollecties.

Tipje van de sluier voor de wintercollectie kan ik wel geven: groen, paars, bordeaux :D


Oooh nou ben ik zo benieuwd naar paars en groen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:56 



 
Profiel   

Zo benieuwd naar die groene! Ik heb eigenlijk nog nooit een nieuwe anky gekocht :') Maar misschien hoog tijd om ook eens lekker zo eentje te hebben waar je de plastic nog vanaf moet halen!

Dankjewel!! Ben erg blij met de foto's, kon er eerst niet naar kijken maar ach ja, je kan jezelf wel dood kritiseren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:57 



 
Profiel   

Groennnnn :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 20:39 



 
Profiel   

hoi! stille meelezer hier meld zich, Ik heb nog een light Denim anky dekje uit 2015, ziet er nog netjes uit en is nog stevig! bij mijn pony trekt hij net te strak op de schoft dus ik pak hem eigenlijk nooit. Moet hem nog op marktplaats zetten, maar ik dacht misschien is er hier iemand die interesse heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 21:16 



 
Profiel   

Aaaaahhhh joepie ik heb de gouden leopard als nieuw dekje met kaartjes op marktplaats gekocht :D. Kan niet wachten tot hij binnen is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 12:12 



 
Profiel   

Oh <3 Bofkont!

Gister de Rasberry, ook zo’n mooi kleurtje!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 12:37 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
Aaaaahhhh joepie ik heb de gouden leopard als nieuw dekje met kaartjes op marktplaats gekocht :D. Kan niet wachten tot hij binnen is <3



Nicee! :D Hij is echt zo gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 12:39 



 
Profiel   

Ik kruip weer even onder mijn meeleessteen vandaan haha. :+

Ik mocht vandaag na 2 maanden weer 15 minuten stappen op mijn paard. Natuurlijk met ons favoriet Anky Lagoon!

[ img ]

Vriendlief heeft de foto gemaakt haha, paard zijn hoofd mist.
Wel een goede foto voor mijn nieuwe project, donqui rijleggings.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 13:57 



 
Profiel   

Mooi mooi mooi!
Iedereen gefeliciteerd met jullie nieuwe aankopen, mooie sets komen er weer voorbij.
Bij elke foto denk ik “leuk!” En daarna “heb ik nog niet!” :=

Ankie - jij vind de pareltjes wel hè? De Blush en Gold in 1 week weten te adopteren is best wel knap - hahaha. We zien de foto’s te paard wel doorkomen toch?

Ik was vandaag in het zwart, veel te lang ongebruikt maar vandaag toch wel weer blij dat ik hem nog in de kast had.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 17:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 127 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 211  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen