Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 272 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Plop1997 schreef
Ik wil nog gebruik maken van de epplejack 2+1 gratis aanbieden. Hierbij wil ik de Loire Roja toevoegen maar ej heeft de kleuren van Lemieux er niet bij staan dus is dit nu Dark red of is dat de Mullberry?

Ja dark red, daarbij dat artikel staat ook de dijon(yellow) en de oak green (dark green)!
Edit: https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehoren/zadeldekken/zadeldek-lemieux-luxury-square-suede_24180.html?colorId=10219
Maar dit is een vaste prijs artikel dus helaas doet die niet mee met de actie!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:20 



 
Profiel   

xMarizka schreef
Plop1997 schreef
Ik wil nog gebruik maken van de epplejack 2+1 gratis aanbieden. Hierbij wil ik de Loire Roja toevoegen maar ej heeft de kleuren van Lemieux er niet bij staan dus is dit nu Dark red of is dat de Mullberry?

Ja dark red, daarbij dat artikel staat ook de dijon(yellow) en de oak green (dark green)!
Edit: https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehoren/zadeldekken/zadeldek-lemieux-luxury-square-suede_24180.html?colorId=10219
Maar dit is een vaste prijs artikel dus helaas doet die niet mee met de actie!


Oh oke bij mij staat die bij de loire er niet bij. Alleen op een andere plek waar die ook dark red heet. Maar als de roja loire niet meedoet met de actie dan laat ik dat voor een volgende keer.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:25 



 
Profiel   

Ik vind het altijd heel lastig wat ik kan vragen voor spullen die ik verkoop. Je wil er zelf natuurlijk de hoofdprijs voor hebben en degene die het koopt wil zo laag mogelijk.

Ik heb nu mijn blackcurrant te koop gezet…nieuwprijs was ong 160,-. discontinued, wat is een mooie prijs wat ik ervoor kan vragen?

Alleen het dekje is enkele keren gebruikt

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:20 



 
Profiel   

Ik vond dat ik mezelf wel mocht belonen na onze eerste geslaagde oefenwedstrijd en een super fijne les vandaag.
Black suede on its way to mama! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:12 



 
Profiel   

Ik verkoop ongeacht de kleur en of het limited edition is ofzo, altijd voor een 10-tal euro minder dan wat ik betaald heb.

Is gewoon een principe voor mij, ik koop die dekjes omdat ik ze mooi vind en om te gebruiken en als ik ze dan achteraf toch minder vind hoef ik daar geen geld uit te slaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 18:48 



 
Profiel   

Vandaag even de Rioja meegenomen naar stal, zo blij mee <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:07 



 
Profiel   

Hunter green loire met base layer setje tijdens clinic herman wientjes dinsdag:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:31 



 
Profiel   

Niet de allerbeste foto en niet van een handige hoek gemaakt maar de oak op een haflinger met een donkere wintervacht. Ben benieuwd hoe die staat als ze geschoren is. Ik hou van deze kleur![ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:45 



 
Profiel   

[ img ]

Oak vandaag op mijn (geschoren) valk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:20 



 
Profiel   

Ik zie net deze twee kleuren voorbij komen op een Lemieux verkoop site op Facebook, dit schijnen nieuwe te zijn...[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:23 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:44 



 
Profiel   

Ik zag op Instagram dat ze hele mooie sjaals hebben.. zouden die ook bij ons ergens te koop komen? Vind dat zoveel zo snel uitverkocht is, voelt soms een beetje alsof ze iedereen lekker maken met lucht..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:45 



 
Profiel   

Die nieuwe kleuren mogen ze houden. Ik vind ze niet mooi en ze vloeken ook nog eens gigantisch op mijn paard :+ dus da's makkelijk.

Komend weekend ga ik de ink nog eens uit de kast halen als setje en dan is het klaar voor 2021 met crossen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:18 



 
Profiel   

Hier zijn de nieuw kleuren - ik vind ze super mooi!
https://www.horsehealth.co.uk/lemieux-products

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:50 



 
Profiel   

sott schreef
Hier zijn de nieuw kleuren - ik vind ze super mooi!
https://www.horsehealth.co.uk/lemieux-products


Ik ook!! Ben verliefd op de truffel met rosé details <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:57 



 
Profiel   

Ik vind de truffle wel mooi maar niet dat ik hem per se wil hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:02 



 
Profiel   

Heb al een tijdje niets gekocht ( halleluja), al vind ik de Rioja wel mooi. Maar die zou ik gewoon in n winkel ofzo even moeten zien.

De nieuwe kleuren wordt ik niet zo hebberig van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:20 



 
Profiel   

Ik vind de nieuwe kleuren wel echt tof. Maar ik vind loire niet mooi, dus sla toch weer over

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:46 



 
Profiel   

Ik word ook niet zo warm van de truffel en rose. Denk ook niet dat ze erg mooi op mijn paard zouden liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:54 



 
Profiel   

Die truffle met rosé... Ik wil eigenlijk alleen geen loire....
En ik twijfel een klein beetje of het mooi gaat staan op mijn orange haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:56 



 
Profiel   

Ik ben geen fan van de Loire, dat glimmende vind ik niks. Scheelt weer wat geld +:)+ de Rioja en Oak green waren al duur genoeg :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:29 



 
Profiel   

Oh ze komen enkel in Loire? Dat maakt het helemaal gemakkelijk voor mij haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:49 



 
Profiel   

Ik hoop stiekem ook in suède

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:53 



 
Profiel   

Chilli red <3


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 16:45 



 
Profiel   

Oeh die rosé, dat zou denk ik heel mooi staan op mijn bonte valk := de eerste kleur sinds maanden dat ik echt denk ja <3 mooi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 272 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen