Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday & paardenspullen

 
Profiel   

Floko schreef
Figo88 schreef

De meeste webshops bieden standaard gratis verzending aan vanaf een bepaald bedrag. Ik weet niet wat je zoekt, maar Becidor heeft nu geen verzendkosten met de code BW2021 (vanaf € 49,-).
Ik zie nu wel dat de code alleen nog vandaag geldig is..

[ [url=m/EpGbqa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel. Ik heb alleen handschoenen nodig, maar ik denk dat ik gewoon de winkel in moet dus!

Ik zag net dat ruiterstad tm 28 november 10% korting heeft op KEP Italia. Wellicht al genoemd, maar liever een keer teveel dan te weinig toch :D


Hebben ze bij Agradi niks? Die hebben ook vanaf € 29,- gratis verzenden (en 2 paar handschoenen kan ook toch? :') <<) )
En dan de 3 kortingscodes combineren:
- WKOM50
- JARIG10
- DOLLE2019
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:54 



 
Profiel   

DocHorse heeft vandaag op geselecteerde Kentucky producten 40% korting!

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 27-11-21 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:02 



 
Profiel   

Ik heb gister bij agradi nog een bestelling geplaatst, helaas lees ik nu pas die 3 bovenstaande kortingscodes ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:03 



 
Profiel   

Ik heb zonet mijn laatste bestelling gedaan, wat spullen bij de Paardendrogist. De 25% korting was net een tikje hoger dan de verzendkosten, dus gratis verzending zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:09 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Ik heb gister bij agradi nog een bestelling geplaatst, helaas lees ik nu pas die 3 bovenstaande kortingscodes ;(


Ik zou ze even bellen en vragen of je de codes nog toe kunt voegen (dat doen ze soms) en anders de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen :D ( :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:18 



 
Profiel   

Figo88 schreef
LiannePuthzy schreef
Ik heb gister bij agradi nog een bestelling geplaatst, helaas lees ik nu pas die 3 bovenstaande kortingscodes ;(


Ik zou ze even bellen en vragen of je de codes nog toe kunt voegen (dat doen ze soms) en anders de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen :D ( :o )


Helaas zijn ze alleen van maandag tot vrijdag bereikbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:22 



 
Profiel   

Ik heb nog een bestelling gedaan bij the horselet. Helaas klopte de code die in dit topic werd genoemd niet (3voor2) en heb ik een gratis artikel misgelopen. Ik kwam er later in een ander topic achter dat het 3for2 moest zijn. Ik denk niet dat ik dat nu nog kan veranderen aangezien de bestelling al is geplaatst en ik al heb betaald?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:25 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Figo88 schreef
Ik zou ze even bellen en vragen of je de codes nog toe kunt voegen (dat doen ze soms) en anders de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen :D ( :o )


Helaas zijn ze alleen van maandag tot vrijdag bereikbaar


Oh.. -O- Soms kun je bestellingen zelf nog annuleren (of ging dat nou juist niet bij Agradi?).
Maar dan zou ik gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en maandag bellen om de andere bestelling te annuleren. En indien het al verstuurd is; retour.
Maar dat zou ik alleen doen als het echt veel scheelt en niet voor een paar euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:26 



 
Profiel   

Scheelde iets van 20 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:27 



 
Profiel   

Muronia schreef
Ik heb nog een bestelling gedaan bij the horselet. Helaas klopte de code die in dit topic werd genoemd niet (3voor2) en heb ik een gratis artikel misgelopen. Ik kwam er later in een ander topic achter dat het 3for2 moest zijn. Ik denk niet dat ik dat nu nog kan veranderen aangezien de bestelling al is geplaatst en ik al heb betaald?


Oh, dat is zuur ja -O-
Bij The Horselet weet ik niet hoe dat werkt.. Je zou ze een mail kunnen sturen: info@psofsweden.se.
Geen idee of ze daar iets mee doen, maar niet geschoten is altijd mis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:34 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Scheelde iets van 20 euro


Ja, dan zou ik het wel doen. Maar het is natuurlijk aan jou :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:35 



 
Profiel   

Mijn pakketje van hypostore zat ook in die vrachtwage. Komt, als het goed is, vandaag al binnen! Kon het niet laten en heb nog een tweede Kentucky dekje besteld, daarvan is de levertijd langer dan een week dus ben benieuwd wanneer die komt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:41 



 
Profiel   

Floko schreef
Zijn er ook webshops die gratis verzenden aanbieden ivm black Friday?

Ooteman heeft volgens mij gratis verzenden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:24 



 
Profiel   

Mijn pakketjes (lees: pakketten haha := :') ) van Hypostore zijn binnen, echt heel snel geleverd!

[ img ]

Edit: het is nog niet eens alles wat ik besteld heb haha. Komen nog meer pakketjes aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:46 



 
Profiel   

Jaloers op de hypostore pakketten die al geleverd worden :+ Hier nog geen verzend evestiging gehad maar ik wachr geduldig af! Geen haast bij het pakket en ze zullen het wel mega druk hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:50 



 
Profiel   

hier vanmorgen het verzend bewijs gehad. maar als ik die foto zie van gisteren vind ik het minder erg om te wachten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:53 



 
Profiel   

femkepien schreef
Jaloers op de hypostore pakketten die al geleverd worden :+ Hier nog geen verzend evestiging gehad maar ik wachr geduldig af! Geen haast bij het pakket en ze zullen het wel mega druk hebben!


Vandaag zullen er ook weer 2 vrachtwagen weg gaan, net zoals maandag en dinsdag en dan zijn we HOPELIJK bij :') momenteel alleen maar orders lopen en inpakken inpakken en nog een inpakken _O- ik kom net van men plek af.. vast gegroeid aan de inpak tafel 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:22 



 
Profiel   

Mijn pakketje van hypostore is binnen !! Helemaal happy en bijna in staat om meer te bestellen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:24 



 
Profiel   

Nicole schreef
femkepien schreef
Jaloers op de hypostore pakketten die al geleverd worden :+ Hier nog geen verzend evestiging gehad maar ik wachr geduldig af! Geen haast bij het pakket en ze zullen het wel mega druk hebben!


Vandaag zullen er ook weer 2 vrachtwagen weg gaan, net zoals maandag en dinsdag en dan zijn we HOPELIJK bij :') momenteel alleen maar orders lopen en inpakken inpakken en nog een inpakken _O- ik kom net van men plek af.. vast gegroeid aan de inpak tafel 8)7


Ja dat denk ik _/-\o_
Geweldig werk aan het leveren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:29 



 
Profiel   

Wat zijn jullie goed bezig daar. Ik heb geduld, vind het niet erg als mijn pakketje er wat langer over doet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:58 



 
Profiel   

Ik ben nog opzoek naar een recuptex quartersheet. Iemand nog enig idee waar deze te koop is met meer dan 25%? <<) O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:25 



 
Profiel   

Ik heb mijn pakketje ook van de hypostore. Super blij mee, nu hopen dat hij pas. Heb een borsttuig van Kavalkade gekocht. Morgen maar even passen. En net op de valreep nog 5 l lijnzaadolie bij de paardendrogist. Tondeuse van de Agradi had ik reeds binnen en die is vanmorgen getest en akkoord bevonden. Ik ben dus wat paardlief betreft blij met de aankopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:35 



 
Profiel   

Ik moet nog even wachten op mijn pakketje van hypostore, verschillende producten besteld die langer dan 1 week levertijd hebben. Weet ook niet of het in delen geleverd word, maar zat niks dringends bij.

Iemand nog een goede tip voor een goedkope staldeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:24 



 
Profiel   

JackieT schreef
Ik moet nog even wachten op mijn pakketje van hypostore, verschillende producten besteld die langer dan 1 week levertijd hebben. Weet ook niet of het in delen geleverd word, maar zat niks dringends bij.

Iemand nog een goede tip voor een goedkope staldeken?


We splitsen orders niet standaard op maar dit kan je wel vragen als je even belt passen we dit aan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:29 



 
Profiel   

N_B_N schreef
Ik ben nog opzoek naar een recuptex quartersheet. Iemand nog enig idee waar deze te koop is met meer dan 25%? <<) O:)



Horze?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen