Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 292 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Celebi schreef
Vientje schreef
Die nieuwe Heritage is er alleen in veelzijdigheid zo te zien? -O- de Navy is zo gaaf :~ :~


Yes, ik stoorde me gelijk aan al die dresuurzadels op die dekjes. Wie doet dat nou? :')


Waar zie je die dressuurzadels op de dekjes?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:55 



 
Profiel   

Hun Instagram. Het zijn waarschijnlijk geen echte dressuur zadels want er zaten volgens mij wel korte singel stoten op. Maar ook een lang, recht zweetblad. Vond het er werkelijk niet uitzien. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 19:28 



 
Profiel   

Ik heb die base layer binnen, had gehooot dat het ZN dikkere zou zijn net zoals de liberte maar helaas dat is echt te koud voor m’n shoot zondag

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:16 



 
Profiel   

Celebi schreef
Hun Instagram. Het zijn waarschijnlijk geen echte dressuur zadels want er zaten volgens mij wel korte singel stoten op. Maar ook een lang, recht zweetblad. Vond het er werkelijk niet uitzien. :+


Hahah waarschijnlijk veelzijdigheid zadels. De vorm GP van de dekjes is ook veelzijdigheid geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:24 



 
Profiel   

Naomi_Haffie schreef
Ik heb die base layer binnen, had gehooot dat het ZN dikkere zou zijn net zoals de liberte maar helaas dat is echt te koud voor m’n shoot zondag


Dun thermoshirt eronder? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:29 



 
Profiel   

Rioja Loire op een vos bonte. Ik ben blij met mijn Black Friday deal van agradi voor 64€ *\o/* :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:53 



 
Profiel   

Ik heb bij de ej ook nog een paar foute le mieux sokken gekocht met eenhoorns en regenboogjes haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:20 



 
Profiel   

Ben uiteindelijk gegaan voor de oak met baselayer. Ben zo benieuwd hoe het op m’n mannen staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 07:41 



 
Profiel   

Paardenspullen.com heeft ook korting op loires en suedes , bepaalde kleuren..
https://paardenspullen.com/product-cate ... deldekken/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 07:54 



 
Profiel   

Oh wat ben ik toch blij met de Carbon mesh sage. In daglicht is die nog veel mooier! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:41 



 
Profiel   

Celebi schreef
Oh wat ben ik toch blij met de Carbon mesh sage. In daglicht is die nog veel mooier! <3


Ja he, ik kreeg hem in de avond binnen, en dacht toen mwah. En met daglicht issie zoooo mooi! :o

Ben benieuwd hoe de mesh is in gebruik maar verwacht wel fijn, zeker in de zomermaanden. Heb echt een zweter namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:02 



 
Profiel   

JenniferU schreef
Nicole schreef
Black Friday bij HypoStore! Vanaf 00:00 tot 07:00 early bird korting met 30% na 07:00 is het 25%!


Jaaaa gelukt!! De hoodie in oak besteld.

Site was wat traag met laden net waardoor het net aan was qua tijd haha maar eenmaal in winkelwagen was t zo geregeld


De hoodie's vallen erg klein!
De liberte vest heb ik in 42/44 zit goed maar de hoodie is net aan in 44. Evengoed hou ik hem want wil toch afvallen }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:07 



 
Profiel   

ik heb besloten mijn roze Pink Blush set te verkopen :+

op mijn ruin gebruikte ik hem toch niet echt, maar ik weet niet goed wat zo een set waard is?
zeker nu met die BF dagen..

ik heb er €69.95 + €24.95 voor betaald, en maar 3x gebruikt... wat gokken jullie?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:25 



 
Profiel   

Haf_Woezel schreef
ik heb besloten mijn roze Pink Blush set te verkopen :+

op mijn ruin gebruikte ik hem toch niet echt, maar ik weet niet goed wat zo een set waard is?
zeker nu met die BF dagen..

ik heb er €69.95 + €24.95 voor betaald, en maar 3x gebruikt... wat gokken jullie?


[ [url=m/yQvUfU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje wat een geld. Heb de mijne destijds voor €32,-verkocht (omdat ik dat er ook voor betaald had). Kleur was echter identiek aan ander dekje wat ik al had. Vandaar destijds gelijk weer te koop gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:38 



 
Profiel   

Duran123 schreef
Haf_Woezel schreef
ik heb besloten mijn roze Pink Blush set te verkopen :+

op mijn ruin gebruikte ik hem toch niet echt, maar ik weet niet goed wat zo een set waard is?
zeker nu met die BF dagen..

ik heb er €69.95 + €24.95 voor betaald, en maar 3x gebruikt... wat gokken jullie?


[ [url=m/yQvUfU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje wat een geld. Heb de mijne destijds voor €32,-verkocht (omdat ik dat er ook voor betaald had). Kleur was echter identiek aan ander dekje wat ik al had. Vandaar destijds gelijk weer te koop gezet.



Ja dat is het nadeel als je ze in een fysieke winkel koopt ipv online vandaar dat ik een richtprijs kom vragen bij de LeMieux kopers.. wat het waard is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:51 



 
Profiel   

55 lijkt mij gangbaar voor het dekje. 10tje voor de kappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:54 



 
Profiel   

Als iemand interesse heeft. Mijn Musk staat te koop. Shirtje maat S ook. Beide 1x gebruikt/gedragen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:16 



 
Profiel   

Wiwabalia schreef
Celebi schreef
Oh wat ben ik toch blij met de Carbon mesh sage. In daglicht is die nog veel mooier! <3


Ja he, ik kreeg hem in de avond binnen, en dacht toen mwah. En met daglicht issie zoooo mooi! :o

Ben benieuwd hoe de mesh is in gebruik maar verwacht wel fijn, zeker in de zomermaanden. Heb echt een zweter namelijk.


Wat mij betreft ideaal! De mijne zweet er op echt warme dagen wel onder, maar niet veel. Vorige week had ik 'm gepakt met springen. Pony was overal zeiknat, behalve onder het dekje, daar was ie kurkdroog. Paard van mijn stalgenoot droop letterlijk onder het dekje. Ben er onwijs blij mee en vandaag dat ik naast mijn zwarte ook een wat fleuriger dekje bij wilde voor de zomer. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:35 



 
Profiel   

Ik heb de hunter green in dressuur. Merk dat ik hem eigenlijk nooit pak, weet niet waarom.
Iemand belang bij ruilen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:42 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Ik heb de hunter green in dressuur. Merk dat ik hem eigenlijk nooit pak, weet niet waarom.
Iemand belang bij ruilen?


Die wil ik juist nog ontzettend graag, maar heb niets te ruil. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:42 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Ik heb de hunter green in dressuur. Merk dat ik hem eigenlijk nooit pak, weet niet waarom.
Iemand belang bij ruilen?

Haha als je hem wilt ruilen tegen een navy cotton, mag je een gil geven. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 01:32 



 
Profiel   

Gisteren kwam mijn Oak CC binnen <3
Erg benieuwd hoe die staat op het paardenbeest :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:16 



 
Profiel   

Heeft hier iemand ervaring met de Protouch handschoenen?
Ik ben LM fan en wil nog nieuwe handschoenen. Ik twijfel tussen deze en de Samshield.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:18 



 
Profiel   

Iemand interesse in een niet zo veel gebruikte CC hunter green loire?

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:04 



 
Profiel   

Ik heb het dynamiq vestje truffle vandaag, jaja op zondag, ontvangen! (En de oak dressuur :+). Op basis van dit topic de 36 besteld ipv 38 en hij zit perfect!

Ik had stiekem het oak dekje besteld, ik dacht ik zorg dat ik m dan meteen meeneem naar stal, dan blijft die onder de radar..helaas nam mn ma t pakketje aan en ze voelde aan de zak en ze roept meteen: weer een dekje??? Oeps :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 292 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen