Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday & paardenspullen

 
Profiel   

Mijn pakketje ook binnen gekregen van Hypo. Echt super snel, top! :D Helaas had ik een bodywarmer besteld die net wat krap zit en helaas is een maat groter ondertussen uitverkocht. Dus ga nog even bedenken of ik m ga houden of toch maar terug sturen. :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:09 



 
Profiel   

Ik heb nieuwe chaps gekocht, verder me erg ingehouden haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:28 



 
Profiel   

Mijn pakketje wordt een deelzending :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:35 



 
Profiel   

Nicole schreef
JackieT schreef
Ik moet nog even wachten op mijn pakketje van hypostore, verschillende producten besteld die langer dan 1 week levertijd hebben. Weet ook niet of het in delen geleverd word, maar zat niks dringends bij.

Iemand nog een goede tip voor een goedkope staldeken?


We splitsen orders niet standaard op maar dit kan je wel vragen als je even belt passen we dit aan :)


Opzich hoeft het niet, maar hoorde van een vriendin die dezelfde peesbeschermers bij iemand anders besteld heeft dat ze pas in januari leverbaar zijn, maar ik wacht eerst nog even geduldig af :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:35 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Mijn laarzen zijn ook binnen! Twijfel alleen of een voetmaat kleiner beter zou zijn omdat ze nu redelijk wijd aan mijn enkel zijn. Een 39 zou ook wel passen,.. hadden ook een kleine beschadiging al aan de binnenkant dus twijfel om toch te ruilen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:38 



 
Profiel   

Farjen schreef
Woeps op die vrachtwagen van hypostasen zitten ook 2 of 3 pakketten van mij bij O:)
Wel nog niet geslaagd voor een Kep Italia te vinden met een leuke korting.. Bij hypostore neemt hij zelfs de "Black" niet

Divoza heeft 26% keuzekorting. Geld ook op Kep als je naar de winkel komt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:51 



 
Profiel   

net op de valreep toch nog een cap tas gekocht bij Hypostore! mijn huidige tas is geen echte cap tas, en ik heb mega ruzie altijd om mn cap er in te krijgen altijd :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:20 



 
Profiel   

Bij mij had de pakketbezorger denk ik geen zin om bij de buren aan te bellen, het stond allemaal voor de deur… :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:05 



 
Profiel   

xPearl schreef
Farjen schreef
Woeps op die vrachtwagen van hypostasen zitten ook 2 of 3 pakketten van mij bij O:)
Wel nog niet geslaagd voor een Kep Italia te vinden met een leuke korting.. Bij hypostore neemt hij zelfs de "Black" niet

Divoza heeft 26% keuzekorting. Geld ook op Kep als je naar de winkel komt :D


Helaas is de winkel meer dan 2u rijden, dat is misschien beetje gek :')
Bij andere winkels enkel 10% gevonden, dus geen Kep dan..

Voor wie de Montar jas ook had besteld, hij valt perfect op maat :D Ik ben er superblij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:48 



 
Profiel   

Nicole schreef
we splitsen orders niet standaard op maar dit kan je wel vragen als je even belt passen we dit aan :)


Sorry voor mijn bestelling.....50 kilo Vitalbix en nog wat andere meuk. Dat vindt de postbode vast niet heel grappig :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:07 



 
Profiel   

Heb net nog ff snel outdoor laarzen besteld bij Agradi.. ben benieuwd wanneer ze komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:10 



 
Profiel   

Esgaroth schreef
Nicole schreef
we splitsen orders niet standaard op maar dit kan je wel vragen als je even belt passen we dit aan :)


Sorry voor mijn bestelling.....50 kilo Vitalbix en nog wat andere meuk. Dat vindt de postbode vast niet heel grappig :+

Same here :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:15 



 
Profiel   

Bijjjjnaa had ik mij in kunnen houden en het alleen bij outdoorlaarzen te houden, maar ging heel dom even checken of de 3codes van agradi nog werkte..dom natuurlijk, weer voor 100 euro besteld. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:24 



 
Profiel   

Mijn nieuwe neusriem van SD Design (van Horse Boutique) is zo fijn.. Nu twijfel ik dus echt of ik nog de andere neusriem die ik ook heel mooi vind zal kopen voor mijn andere hoofdstel, want ik ben bang dat die zoals hij nu is niet meer gebruikt gaat worden, met de oude neusriem erin.. De SD Design is zo mooi zacht en soepel dat ik de Rossner neusriem die in de andere zit helemaal niet fijn meer vind, al na één keer de nieuwe gebruiken.. :+ De neusriem die ik nog mooi vind is nu maar €29,62.. Maar als ik dan kijk wat ik al uitgegeven heb.. Ik weet het echt niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:31 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Mijn nieuwe neusriem van SD Design (van Horse Boutique) is zo fijn.. Nu twijfel ik dus echt of ik nog de andere neusriem die ik ook heel mooi vind zal kopen voor mijn andere hoofdstel, want ik ben bang dat die zoals hij nu is niet meer gebruikt gaat worden, met de oude neusriem erin.. De SD Design is zo mooi zacht en soepel dat ik de Rossner neusriem die in de andere zit helemaal niet fijn meer vind, al na één keer de nieuwe gebruiken.. :+ De neusriem die ik nog mooi vind is nu maar €29,62.. Maar als ik dan kijk wat ik al uitgegeven heb.. Ik weet het echt niet :+


Ik zeg doen :')

Ik heb ook echt te veel uitgegeven ondanks dat ik me nog behoorlijk ingehouden heb :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:40 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Mijn nieuwe neusriem van SD Design (van Horse Boutique) is zo fijn.. Nu twijfel ik dus echt of ik nog de andere neusriem die ik ook heel mooi vind zal kopen voor mijn andere hoofdstel, want ik ben bang dat die zoals hij nu is niet meer gebruikt gaat worden, met de oude neusriem erin.. De SD Design is zo mooi zacht en soepel dat ik de Rossner neusriem die in de andere zit helemaal niet fijn meer vind, al na één keer de nieuwe gebruiken.. :+ De neusriem die ik nog mooi vind is nu maar €29,62.. Maar als ik dan kijk wat ik al uitgegeven heb.. Ik weet het echt niet :+


Maar ja… aan de andere kant kan die €30 er dan ook nog wel bij toch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:42 



 
Profiel   

Ja, dat dacht ik dus ook al, dat die €30 er dan ook nog wel bij konden.. Maar dat heb ik me gisteren ook al aangepraat met die andere neusriem en het shirtje _O- Moeilijk, moeilijk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:44 



 
Profiel   

Iemand hier nog ergens een Hoofdstel gezien met lage lak neusriem voor weinig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:57 



 
Profiel   

Zoek je echt een heel hoofdstel? Want Horse Boutique heeft wel een lage lak neusriem met korting:
https://www.horseboutique.nl/nl/paard/s ... zwart-van/

Dit is die, die ik nog mooi vind.. Hij is wel echt chique..
https://www.horseboutique.nl/nl/paard/s ... n_id=10352

Soms wenste ik, dat ik wat beter was in beslissingen nemen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:16 



 
Profiel   

Kan evt ook een losse neusriem idd, maar dan rondgenaaid, lastig hè :')

De onderste uit jouw link is heeel mooi! Kopen!! :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:22 



 
Profiel   

Ja, is best lastig te vinden dan! Dat zou ik zo ook niet weten helaas..

Ja, hij is wel heel mooi hè? Ik twijfel echt zo.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:25 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ja, is best lastig te vinden dan! Dat zou ik zo ook niet weten helaas..

Ja, hij is wel heel mooi hè? Ik twijfel echt zo.. :D

Doen! :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:31 



 
Profiel   

EJ heeft ook korting, maar pakt de korting niet op presteq sport hoofstel :/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:31 



 
Profiel   

Presteq kan je nog krijgen bij hypostore met kortingscode

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:34 



 
Profiel   

Bij dochorse ook
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen