Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 449 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

ivy_power89 schreef
Ps is wel actief met nieuwe dekjes maar vanaf ES is het stil...
Ben benieuwd wanneer die weer wat nieuws gaan doen


Ik vind ES anders aardig actief, brengen ongeveer 2 "nieuwe" kleuren per maand uit.
Is een prima tempo voor mijn portemonee hoor. :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:28 



 
Profiel   

Ik ben nieuw met deze merken, ik heb al jaren eskadron dekjes onder mijn zadels, maar nu met BF heb ik de gok gewaagd en 3 PS dekjes besteld bij the horselet. Ik hoop dat ze mooi ruim vallen en stevig zijn:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:30 



 
Profiel   

Muronia schreef
Ik ben nieuw met deze merken, ik heb al jaren eskadron dekjes onder mijn zadels, maar nu met BF heb ik de gok gewaagd en 3 PS dekjes besteld bij the horselet. Ik hoop dat ze mooi ruim vallen en stevig zijn:
[ [url=m/wmGcSf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8qi5rj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4bacQs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb de onderste 2 en ze vallen mooi ruim en zijn in mijn ogen echt heel degelijk en stevig! Ik heb er helaas meer voor betaald (heb ze dan ook al even) maar zelfs toen vond ik ze het geld waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:41 



 
Profiel   

Oh dat is goed om te horen (niet dat je er meer voor hebt betaald natuurlijk), ik ben erg benieuwd! Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt voordat ik ze in huis heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:50 



 
Profiel   

Muronia schreef
Oh dat is goed om te horen (niet dat je er meer voor hebt betaald natuurlijk), ik ben erg benieuwd! Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt voordat ik ze in huis heb.

Ik heb mijn Horselet bestelling vorige week maandag besteld en die was donderdagmiddag binnen. Ik kan hem vanmiddag pas ophalen omdat mijn UPS-punt maar van 13 tot 17 geopend is doordeweeks :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:52 



 
Profiel   

Ik ga even huilen hoor... De bestelde Zoe rijbroek van PS is gewoon te groot |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:10 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Ik sta er wel wat dubbel in. Aan de ene kant wil je dat ze vernieuwend blijven, maar aan de andere kant worden de nieuwe dekjes niet heel goed ontvangen (ik dacht eerst dat het gewoon mijn smaak was)... Ik vraag me ook af hoe lang je een hype kunt blijven. De Eurostar stripe-in dekjes konden ook niet eeuwig mee blijven doen.


Ik heb er daar echt nog iets van 35 van liggen, zulke fijne dekjes <3 laatst weer een hele hoop gekocht, die liggen echt perfekt onder mn zadel. Maar dat is natuurlijk ook een smaakdingetje

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:51 



 
Profiel   

dosmith schreef
Weet iemand ook of de lichte bies/bow van de bow thyme past bij de Karen broek, beige? Of is dat echt een totaal andere kleur? Ik vind de echte kleuren zo lastig te zien via hun website.


Dat is een totaal andere kleur, randje is meer geel terwijl de broek wel echt bruin is zegmaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:52 



 
Profiel   

Bielsje schreef
Ik ga even huilen hoor... De bestelde Zoe rijbroek van PS is gewoon te groot |o


oliebol, en je had in 36 besteld toch? Ik hoop niet dat mijn broeken te groot gaan zijn dan…

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:56 



 
Profiel   

Ik heb ook nog 2 stripe-in dekjes. Was er smoorverliefd op toen ze uitkwamen. Mijn vader heeft mijn grote favoriet destijds voor me gekocht. En we vonden het een hele uitgave. :P Maar de hype is over. Er is een grote kans dat PS en ES het ook niet eeuwig volhouden, tenzij ze een manier vinden om vernieuwend te blijven zonder zichzelf te verliezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:02 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Ik heb ook nog 2 stripe-in dekjes. Was er smoorverliefd op toen ze uitkwamen. Mijn vader heeft mijn grote favoriet destijds voor me gekocht. En we vonden het een hele uitgave. :P Maar de hype is over. Er is een grote kans dat PS en ES het ook niet eeuwig volhouden, tenzij ze een manier vinden om vernieuwend te blijven zonder zichzelf te verliezen.


Nee maar dat zie je nu met eskadron en anky ook natuurlijk. Die eskadrons die voor 3/400€ weggingen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:11 



 
Profiel   

Ik moet van the horselet iets terug sturen van twee bestellingen, denk mooi, dan heb ik ook niet 2x retourkosten, maar mooi wel dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:15 



 

anoukwendy schreef
Ik moet van the horselet iets terug sturen van twee bestellingen, denk mooi, dan heb ik ook niet 2x retourkosten, maar mooi wel dus

Kan je het niet gewoon op marktplaats zetten?

Grr ik haat wachten… ik wil mijn dekjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:42 



 
Profiel   

darkadia schreef
Bielsje schreef
Ik ga even huilen hoor... De bestelde Zoe rijbroek van PS is gewoon te groot |o


oliebol, en je had in 36 besteld toch? Ik hoop niet dat mijn broeken te groot gaan zijn dan…


36 idd... Ik zat volgens de maattabel wel tussen 36 en 38 in dus eigenlijk had ik maar een halve maat kleiner maar het zal echt overal te los :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:47 



 
Profiel   

Ik heb bijna al mijn PS of sweden broeken 2 maten kleiner dan normale broeken, ligt volgens mij enorm aan je lichaamsbouw hoe ze vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:54 



 
Profiel   

Nu word ik heeeeel nerveus voor mijn broek die woensdag binnenkomt :\ als die te groot is, kan je die dan ruilen voor een andere maat maar je korting behouden? Is van PS of Sweden zelf, niet The Horselet

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:05 



 
Profiel   

Ik denk dat je moet retourneren en opnieuw moet bestellen als het niet past. Net iets anders dan ruilen dus.

2 maten kleiner dan normaal? Wow. Ik heb mijn gewone broekmaat ook als rijbroekmaat (36). PS steekt af bij de taille in die maat en zit beter in een maatje kleiner, maar dat is dan wel bij broeken waarvan bekend is dat ze wat ruim vallen. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn lijf in een maat 32 zou kunnen persen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:08 



 
Profiel   

Haha nee dan zou ik dus een 34 moeten hebben.. nou i wish :')

Ik heb ze juist maat 40 genomen ipv 38 en dat viel met de Nathalie goed dus ik hoop met de komende 2 ook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:13 



 
Profiel   

Mijn Horselet bestelling wordt afgeleverd bij een pick up point met voor mij heel onhandige openingstijden, pas vanaf 16.00 en het is 8 km verderop :roll:

En vervelend zeg die verkeerde maten..ik heb het net gehad met 2x een bestelling van LeMieux dus was ook al klaar met online kleding kopen. Zou toch fijn zijn als dit soort normale dure merken kleding hun maten goed hebben :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:14 



 
Profiel   

Ik heb het dus met ES, ik stop denk ik met het steeds proberen om hun bovenkleding te kopen, het zit bij mij echt voor geen meter.

Dus als iemand nog interesse heeft in een nieuwe Victory jacket Monaco Blue voor een mooie prijs, hit me up. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:58 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
anoukwendy schreef
Ik moet van the horselet iets terug sturen van twee bestellingen, denk mooi, dan heb ik ook niet 2x retourkosten, maar mooi wel dus

Kan je het niet gewoon op marktplaats zetten?

Grr ik haat wachten… ik wil mijn dekjes :)


Ik woon in zweden :P heb het hier wel te koop gezet maar niemand hapt, denk dat ik t morgen maar gewoon terugstuur

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:18 



 
Profiel   

Hmm dit is toch wel weer hoopvol!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door maessie op 29-11-21 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:10 



 
Profiel   

Mmm ik weet het niet... alleen de rode spreekt me een beetje aan, maar wel lastig te zien.

En de dekjes met de parels vind ik een beetje té aanwezig.
Het is zowat geen dekje met parels maar parels met dekje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:18 



 
Profiel   

Pfff. Net een mailtje van UPS dat bezorging van mijn pakket bij het afhaalpunt niet gelukt is, terwijl het morgen pas bij het punt geleverd zou worden? Heb nu twee nieuwe bezorgdata gekregen dus ben benieuwd....

Oeh die rode lijkt mij gaaf van wat ik ervan kan zien! Die parels moet ik nog maar even kijken wat ik er van vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:32 



 
Profiel   

urosa schreef
Mijn Horselet bestelling wordt afgeleverd bij een pick up point met voor mij heel onhandige openingstijden, pas vanaf 16.00 en het is 8 km verderop :roll:

En vervelend zeg die verkeerde maten..ik heb het net gehad met 2x een bestelling van LeMieux dus was ook al klaar met online kleding kopen. Zou toch fijn zijn als dit soort normale dure merken kleding hun maten goed hebben :+


Ik had de optie om de afleverlocatie te wijzigen. Jij niet?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 449 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen