Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday & paardenspullen

 
Profiel   

O thanks!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:55 



 
Profiel   

Heb die van Divoza besteld. De code deed het niet, maar hij komt al snel :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:13 



 
Profiel   

RoyalMemory schreef
Ben nog erg op zoek naar 200 gram winterdeken, waterdicht. Met afneembare hals, direct leverbaar voor fijn prijsje :-)

Nergens te vinden, iemand een tipje?

Nika horse products

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:19 



 
Profiel   

Elin_ schreef
RoyalMemory schreef
Ben nog erg op zoek naar 200 gram winterdeken, waterdicht. Met afneembare hals, direct leverbaar voor fijn prijsje :-)

Nergens te vinden, iemand een tipje?

Nika horse products


Heb er een bij Divoza besteld. Maar ga Nika checken want ze zal er wel snel uit gegroeid zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:22 



 
Profiel   

Ik helemaal blij dat mijn pikeur rijbroek met 50% korting binnen was, hebben de ze verkeerde geleverd. En de juiste is natuurlijk niet met leverbaar nu -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:34 



 
Profiel   

Hier wacht ik nog op een paar dingen van Hypostore, een saddleclip van Agradi en... 2 rijbroeken van Horze. Heb nog helemaal niks gehoord van Horze, dus hoop dat het wel goed gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:38 



 
Profiel   

RoyalMemory schreef
Ben nog erg op zoek naar 200 gram winterdeken, waterdicht. Met afneembare hals, direct leverbaar voor fijn prijsje :-)

Nergens te vinden, iemand een tipje?



Kijk even bij Ooteman van hun eigen metk Vantagio ofoziets. Ik had er 2 weken terug een van dan wel 100gr met een oprolbare hals, echt een topding! Dacht even wat goedkoopst te pakken voor in de modder nu maar dat ding is echt super degelijk en dat voor 60,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 22:13 



 
Profiel   

Ikke blij met mijn nieuwe dekje en bontje <3 [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 22:59 



 
Profiel   

Super netjes!

Ik zit ook nog op mijn aankopen bij hypostore te wachten, eerste bevestiging gehad meer het pakketje is nog niet verzonden. Het is niet alsof ik die nieuwe dekjes zo dringend nodig heb maar ik begin toch wat ongeduldig te worden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:07 



 
Profiel   

Stiekem hetzelfde _O-

Had doorgegeven dat ik wel een deelzending wou. En wil heel graag m'n stijgbeugels uittesten voor m'n bijrijdpaard met spring zwangerschapsverlof moet haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:10 



 
Profiel   

Hier net bericht gekregen van hypostore, dat mijn bestelling niet op voorraad is… terwijl er op de site stond dat hij er wel nog was :(
Jammer! Hoop dat ik niet te lang hoef te wachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:13 



 
Profiel   

Ik heb twee velvets van Kentucky besteld, die zijn nog steeds gewoon op voorraad, en een dekje van Equito dat ineens op levertijd van meer dan 1 week staat -O- toen ik bestelde was het volgens mij slechts 1 direct leverbaar en nu zit ik te twijfelen of ik die laatste nog wel te pakken kreeg of moet ik toch wat geduld kweken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:13 



 
Profiel   

Nou ik heb toch nog even een broek en beschermers en springschoenen besteld bij horze _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:34 



 
Profiel   

We doen super ons best om alles zo snel mogelijk in te pakken. Gister avond weer net zoveel opgehaald als afgelopen vrijdag en dat zal vandaag ook weer zijn :) weer een vrachtwagen vol en dit was nog maar een klein deel hier op de foto.

[ img ]

Vandaag gaat er weer een vrachtwagen vol weg! Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd eventjes bellen naar de klantenservice.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 07:13 



 
Profiel   

Nou zou fijn zijn als mijn bestelling van 2 oktober er dan ook eens tussen zit... Zit al 2 maanden te wachten op bestelde handschoenen die er binnen een week hadden zullen zijn. Misschien beter de levertijden aanpassen naar >3 maanden of zo.... Intussen de kleur maar aangepast naar een kleur die ik eigenlijk niet wil maar wel op voorraad was, maar denk dat nieuwere bestellingen voor gaan of zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 08:04 



 
Profiel   

janna schreef
Nou zou fijn zijn als mijn bestelling van 2 oktober er dan ook eens tussen zit... Zit al 2 maanden te wachten op bestelde handschoenen die er binnen een week hadden zullen zijn. Misschien beter de levertijden aanpassen naar >3 maanden of zo.... Intussen de kleur maar aangepast naar een kleur die ik eigenlijk niet wil maar wel op voorraad was, maar denk dat nieuwere bestellingen voor gaan of zo?


Misschien even mailen of bellen om te vragen hoe het zit? Misschien is er wel iets mis gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 08:11 



 
Profiel   

Nicole schreef
We doen super ons best om alles zo snel mogelijk in te pakken. Gister avond weer net zoveel opgehaald als afgelopen vrijdag en dat zal vandaag ook weer zijn :) weer een vrachtwagen vol en dit was nog maar een klein deel hier op de foto.

[ [url=m/onmk0t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag gaat er weer een vrachtwagen vol weg! Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd eventjes bellen naar de klantenservice.


Wauw wat goed zeg! Wat mega veel pakketten _/-\o_

Mensen kunnen best een beetje begrip tonen en een paar dagen wachten op hun pakketje toch. Begrijpelijk dat het nu even chaos is. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 08:33 



 
Profiel   

Ik ben wel een beetje verbaasd dat er nu al geklaagd wordt dat pakketjes laat zijn, het is nog maar net dinsdag! Als je de earlybird gebruikt hebt, heb je dus vrijdagavond besteld. Dan heb je al geluk als het op zaterdag al wordt ingepakt. Niet alleen Hypostore is druk, maar de post in z'n algemeen ook. Ik bestel heel graag bij Hypostore omdat ze zo'n goede service hebben en dat ik nu even op mijn spullen moet wachten (er zat ook iets tussen met langere levertijd) vind ik niet meer dan normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:07 



 
Profiel   

janna schreef
Nou zou fijn zijn als mijn bestelling van 2 oktober er dan ook eens tussen zit... Zit al 2 maanden te wachten op bestelde handschoenen die er binnen een week hadden zullen zijn. Misschien beter de levertijden aanpassen naar >3 maanden of zo.... Intussen de kleur maar aangepast naar een kleur die ik eigenlijk niet wil maar wel op voorraad was, maar denk dat nieuwere bestellingen voor gaan of zo?


Ik denk echt niet dat dit topic de plek is voor deze opmerking. Bel of e-mail ze even als je iets wil bereiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:13 



 
Profiel   

Het was absoluut niet mijn intentie om over hypostore te klagen, ik vind mijn eigen ongeduld meer belachelijk :P het is nog maar paar dagjes en alle webshops hebben het hartstikke druk, mijn overige BF bestellingen zijn ook nog niet eens verwerkt. Helemaal logisch :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:19 



 
Profiel   

Damelza schreef
Seven schreef
Hier nog niets ontvangen ben bang dat mijn spullen niet voorradig zijn
Kreeg voor de jas al een mailtje even kijken wat nu


Hier ook nog niks, toen ik hem bestelde stond de levertijd op 1-3 werkdagen maar nu op meer dan een week -O-


Mijn jas zat toch nog binnen die 1-3 werkdagen *\o/* Nu hopen dat ik de goede maat heb gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:35 



 
Profiel   

janna schreef
Nou zou fijn zijn als mijn bestelling van 2 oktober er dan ook eens tussen zit... Zit al 2 maanden te wachten op bestelde handschoenen die er binnen een week hadden zullen zijn. Misschien beter de levertijden aanpassen naar >3 maanden of zo.... Intussen de kleur maar aangepast naar een kleur die ik eigenlijk niet wil maar wel op voorraad was, maar denk dat nieuwere bestellingen voor gaan of zo?


Ik heb je even een PBtje gedaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:50 



 
Profiel   

Iedereen die vragen hebben je kan mij natuurlijk een PBtje doen maar snelste manier is om te bellen naar de klantenservice want ik moet zelf namelijk ook doorsturen. Ik ben zelf momenteel vast gegroeid aan de inpak tafel voor er straks paar honderd bokkers me achterna gaan met hooivorken en fakkels omdat ik niet snel genoeg inpak :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:52 



 
Profiel   

Helaas niet geslaagd voor een Kep italia.. we wachten nog maar weer even af tot er wat voorbij komt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:37 



 
Profiel   

Ik ga, als ik op een vrijdag iets bestel, er altijd vanuit dat het ten vroegste op dinsdag aankomt (want vaak wordt get ten vroegste maandag, de volgende werkdag, bij het bedrijf opgehaald, dan moet het nog verwerkt worden bij de post,…)
Ik had mijn pakje echter zondag al! Was blij verrast, had er niet op gerekend! Maar sowieso denk ik dat half België en Nederland bij de HypoStore wat besteld heeft nu, dus ik weet zeker dat Nicole daar haar handen vol heeft
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen