Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday & paardenspullen

 
Profiel   

Nicole schreef
Iedereen die vragen hebben je kan mij natuurlijk een PBtje doen maar snelste manier is om te bellen naar de klantenservice want ik moet zelf namelijk ook doorsturen. Ik ben zelf momenteel vast gegroeid aan de inpak tafel voor er straks paar honderd bokkers me achterna gaan met hooivorken en fakkels omdat ik niet snel genoeg inpak :')


Ik heb mijn fakkel weer opgeborgen, hij is binnen! :Y) Grapje natuurlijk


Achteraf had een maatje groter misschien toch beter geweest dus ik zit nog een beetje in twijfel. Ik wil graag een lange jas maar doordat ik boven een andere maat heb in vergelijking met onder. ivm mijn kont en heupen haha, is dat vrij lastig. Hij sluit nu wel mooi aan maar bij bovenbenen zit er wel iets spanning op. Ik laat mijn vriend vanavond denk even beoordelen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:08 



 
Profiel   

Nou ik heb de verzendbevestiging binnen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:57 



 
Profiel   

Ik wacht met smart. Tot nu toe alleen een bestelbevestiging gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:45 



 
Profiel   

Ik heb ook al mijn verzendbevestiging binnen :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:02 



 
Profiel   

Ik wacht ook met smart, donderdag besteld en alleen een bevestiging gehad.

Zie allemaal mooie spullen voorbij komen van jullie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:39 



 
Profiel   

Hier vrijdagochtend besteld, en zondagavond, die van zondag is er al en die van vrijdag nog steeds onderweg :+ (een aflevermoment niet gehaald dingetje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:19 



 
Profiel   

[quote="LinSa"]Ik ben wel een beetje verbaasd dat er nu al geklaagd wordt dat pakketjes laat zijn, het is nog maar net dinsdag! Als je de earlybird gebruikt hebt, heb je dus vrijdagavond besteld. Dan heb je al geluk als het op zaterdag al wordt ingepakt. Niet alleen Hypostore is druk, maar de post in z'n algemeen ook. Ik bestel heel graag bij Hypostore omdat ze zo'n goede service hebben en dat ik nu even op mijn spullen moet wachten (er zat ook iets tussen met langere levertijd) vind ik niet meer dan normaal.[/quote]

Ik lees hier vooral reacties van mensen die zich enorm verheugen op hun pakketjes…ik lees geen geklaag (op 1 reactie na dan) :D
Ik heb voor mijn poetskoffer een verzendbevestiging gehad, die komt morgen als het goed is, ben ontzettend benieuwd! :):) M’n rijbroek had een kortere levertijd en had ik eerder besteld maar die laat dus nog even op zich wachten….

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:28 



 
Profiel   

Ik ben ook nog aan t wachten op Divoza en Epplejeck, hoop dat het deze week nog komt :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:41 



 
Profiel   

ik wacht ook nog, maar heb op een of andere manier alleen maar spullen besteld die niet op voorraad waren. Gelukkig niets gelijk nodig en ik wist bij het bestellen al dat ik moest wachten.

Met de aangegeven besteltermijn heb ik mooie sint kado's gekocht voor mezelf en kan op 5 december hopelijk lekker alle pakjes uitpakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:50 



 
Profiel   

Ik kreeg keurig netjes een berichtje van Ooteman dat één artikel er niet was en wat ik met de rest wilde. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:53 



 
Profiel   

Nicole schreef
We doen super ons best om alles zo snel mogelijk in te pakken. Gister avond weer net zoveel opgehaald als afgelopen vrijdag en dat zal vandaag ook weer zijn :) weer een vrachtwagen vol en dit was nog maar een klein deel hier op de foto.

[ [url=m/onmk0t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag gaat er weer een vrachtwagen vol weg! Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd eventjes bellen naar de klantenservice.


Oei :) zou ons pakket van Kramer daar ook tussen zitten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:11 



 
Profiel   

Hoe kun je bij Eppeljeck eigenlijk zien of het verstuurd is? Ik kijk er denk ik overheen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:13 



 
Profiel   

Nibbit schreef
Hoe kun je bij Eppeljeck eigenlijk zien of het verstuurd is? Ik kijk er denk ik overheen?


Ik zie het niet op de website, wel in mijn mailbox maar hun mailtjes belanden 9 gevallen op 10 in spam :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:49 



 
Profiel   

Hier netjes een mail gehad dat mijn artikelen 17 december verzonden worden. was nog aan het twijfelen of ik het niet in delen zou laten opsturen, maar eigenlijk heb ik alleen dingen besteld dat ik niet per direct nodig heb. We wachten geduldig af :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:23 



 
Profiel   

Ik moet nog ff wachten. Hooinetje in backorder. Geen probleem, heb geduld

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:28 



 
Profiel   

Heb zowel van hypostore als Postnl een bevestiging gekregen, alleen nog geen tijd of iets gekregen.

Ben benieuwd _O-
Stiekem hoop ik gewoon morgen beetje op tijd, kan ik meteen de beugels + dekje uitproberen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:29 



 
Profiel   

[ img ]
Dankzij tips hier goed geslaagd voor nieuwe ariats bij agradi met alle codes. Thanks dames!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:34 



 
Profiel   

Dat zijn geweldige schoenen karin
Deze heb ik 6 maand geleden aangeschaft wat een heerlijke schoenen.

Ik zit helemaal in spanning m'n man heeft een verrassing pakket voor me besteld bij hypostore zoooo nieuwsgierig nu :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:06 



 
Profiel   

Mijn bestelde lemieux loire jas is binnen, maar is een beetje meh.. Ik ben niet gemaakt voor lange jassen denk ik.. -O- maar die zijn nu juist zo lekker warm..
[ img ]

Gaaf Seven! Ook een leuk verjaardagsidee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:15 



 
Profiel   

Ik vind m leuk staan hoor!


maessie schreef
Mijn bestelde lemieux loire jas is binnen, maar is een beetje meh.. Ik ben niet gemaakt voor lange jassen denk ik.. -O- maar die zijn nu juist zo lekker warm..
[ [url=m/zGFNBi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf Seven! Ook een leuk verjaardagsidee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:31 



 
Profiel   

Wat vind je mwah aan de jas? Ik vind hem leuk en goed staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:37 



 
Profiel   

Ik vind hem je ook erg leuk staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:38 



 
Profiel   

Dan valt t toch mee, mn vriend vond hem wat pofferig staan aan de bovenkant, maar hey t is ook een winterjas natuurlijk, die zijn niet dun en strak. Ik moet zelf even wennen aan de langere onderkant, ben niet extreem lang, lengte moet dan net een beetje goed vallen, maar geloof dat dit wel kan. En hij is héérlijk warm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:01 



 
Profiel   

Mooie jas juist Maessie, staat je goed! En hij lijkt me idd heerlijk warm…ik ben fan van lange jassen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:02 



 
Profiel   

Staat je prima, die jas!

Ik heb ook 2 hypostore bestellingen gedaan ( yay ) . Eigenlijk 1, maar toen had m'n nichtje nog wat nodig en heb ik er nog de "eerste keer vergeten " beugels bij besteld .

Woon niet in NL, bestelling gaat naar m'n ouders, waar we aankomend weekend heen gaan <:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen