Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 162 van de 211 [ 5254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 211  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Anky dekjes

 
Profiel   

Sample sale online bij drunens ruiterhuis.
Vest tawny port besteld <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:03 



 
Profiel   

Oeh nice! Ik heb toch maar de crown jewel pad besteld, een mockneck voor bij mn jalapenos en een pully in Queens blue :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:31 



 
Profiel   

Ohhh ik wil die crown jewel ook zoo graag, maar ik mag echt geen geld meer uitgeven nu _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:44 



 
Profiel   

Gezwicht… Ceramic mockneck en vest besteld :') Nu dekje nog keer ergens goedkoop scoren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 20:05 



 
Profiel   

Hier via feestboek een leuke deal voor peesbeschermers in de kleur tan <3

En nu af _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 20:56 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Hier via feestboek een leuke deal voor peesbeschermers in de kleur tan <3

En nu af _O-


Dat laatste is exact wat ik naar een vriendin stuurde na de Ceramic aankoopjes :') Tan is prachtig overigens <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:06 



 
Profiel   

Haha erg hè _O-

Ja heb een soort van beige/tan dekje gevonden laatst, geen Anky, maar ik denk dat dit heeel gaaf past :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:11 



 
Profiel   

Ik wil nog het dekje van tawny port maar die is 'gelukkig' niet meer afgeprijsd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:46 



 
Profiel   

Mijn anky dekjes schuiven verschrikkelijk onder mijn nieuwe zadel… kan ik hier nog iets aandoen behalve afscheid nemen? :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:01 



 
Profiel   

femkepien schreef
Mijn anky dekjes schuiven verschrikkelijk onder mijn nieuwe zadel… kan ik hier nog iets aandoen behalve afscheid nemen? :?


Alleen de Anky’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:04 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
femkepien schreef
Mijn anky dekjes schuiven verschrikkelijk onder mijn nieuwe zadel… kan ik hier nog iets aandoen behalve afscheid nemen? :?


Alleen de Anky’s?


Andere dekjes maak ik altijd standaard vast bij singel en voor, schuiven wel iets maar lang niet zo erg als de anky’s.

Mijn zadel is net nieuw dus daar zou het niet aan kunnen liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:15 



 
Profiel   

Ik heb de ervaring dat als de dekjes schuiven, het zadel niet optimaal past. Vorig jaar ook een Albion Fabrento gekocht en 2 weken na het aanmeten schoven ze ook, bleek toen al bijgevuld te moeten worden. En deze ervaring heb ik ook met andere zadel gehad, schijnt dat er toch ergens wrijving inzit dan..

Dus ik zou eerst nog eens jou zadel onder de loep nemen, eventueel een andere zadelmaker vragen?

Maar dat is persoonlijk advies :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:21 



 
Profiel   

Ben het met DiscoDipp eens, met een goed passend zadel hoort een dekje gewoon te blijven liggen,ongeacht merk…

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:59 



 
Profiel   

Bij mijn vorigr (niet passende) zadel schoven ze ook, nu heb ik een goed passend zadel en liggen ze als een huis. Heb je ze wel met gripletters en trek je ze goed omhoog in de kamer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:27 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
Bij mijn vorigr (niet passende) zadel schoven ze ook, nu heb ik een goed passend zadel en liggen ze als een huis. Heb je ze wel met gripletters en trek je ze goed omhoog in de kamer?


Ja! Beide doe ik.
Zadel ligt als een huis en verschuift nauwelijks tot niet..
Ik ga eens wat uittesten en anders toch de zadelmaker bericht sturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:28 



 
Profiel   

Hier liggen mijn Anky's ook niet mooi, eigenlijk te klein onder mijn zadel en ze schuiven soms ook wel..
Beetje jammer om te houden enkel om te longeren :')
Wat zou ik ervoor kunnen vragen? Slechts een 3-tal keer gebruikt

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:30 



 
Profiel   

Mss moet je zadel ook nog beetje inzakken en ligt het nog teveel “op” je paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:35 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Mss moet je zadel ook nog beetje inzakken en ligt het nog teveel “op” je paard?


Dat zou best kunnen.
Het is een kentaur dus die staan er ook om bekend dat ze heel glad zijn.. miss toch ook eens gaan invetten.

Ik ga vrijdag eens met een andere singel rijden en paar dingen uittesten, mocht dat niet gaan werken moet de zadelmaker toch maar komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:36 



 
Profiel   

Farjen schreef
Hier liggen mijn Anky's ook niet mooi, eigenlijk te klein onder mijn zadel en ze schuiven soms ook wel..
Beetje jammer om te houden enkel om te longeren :')
Wat zou ik ervoor kunnen vragen? Slechts een 3-tal keer gebruikt

[ [url=m/mclLsY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat jammer :oo ze zijn in super nette staat, ik denk dat €40 à €45 wel redelijke prijzen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:49 



 
Profiel   

Tellen nieuwe mocknecks ook om te showen? :D De Fuchsia mockneck van 2020 kunnen overnemen. Verder wacht ik al twee weken op een oranje mockneck, hopelijk de Tangerine, alleen PostNL duurt laaaaaaang _-:(

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:41 



 
Profiel   

Mijn Ceramic vest en mockneck zijn binnen, echt heel blij mee: nog mooier dan ik me herinnerde <3

[ img ]

En natuurlijk mogen ook mocknecks Ankie :D Mooie kleur is dat he? Ik heb dat vest ook, die zit ook heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:44 



 
Profiel   

Oh wauw! Gave kleur idd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:13 



 
Profiel   

Wat een leuke print op het vest! Lekker winters :D

Klagen op Bokt helpt denk ik, hij zat opeens in de brievenbus _O- helaas geen label meer, maar ik denk toch Tangerine.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:23 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
Farjen schreef
Hier liggen mijn Anky's ook niet mooi, eigenlijk te klein onder mijn zadel en ze schuiven soms ook wel..
Beetje jammer om te houden enkel om te longeren :')
Wat zou ik ervoor kunnen vragen? Slechts een 3-tal keer gebruikt

[ [url=m/mclLsY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat jammer :oo ze zijn in super nette staat, ik denk dat €40 à €45 wel redelijke prijzen zijn.



Bedankt, ik heb ze inderdaad voor 40 euro te koop, maar kreeg al commentaar dat het te duur was :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:49 



 
Profiel   

Oh mooi Ankie! Heb ook een oranje mock ooit overgenomen dacht mss tangerine maar als ik deze zo zie.. Dan zal die van mij meer Flame zijn denk ik.

40/45 voor een nette nog dikke Anky (met grip en anatomisch gevormd) vind ik zeker niet gek!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 162 van de 211 [ 5254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 211  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen