PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:43

Ships, zie dat Ruitergoed de hunter green corduroy niet meer heeft (in dressuur). Ik wil ‘m maar eigenlijk teveel geld uitgegeven :=

Tango1979

Berichten: 2526
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:45

Queijo schreef:
Ships, zie dat Ruitergoed de hunter green corduroy niet meer heeft (in dressuur). Ik wil ‘m maar eigenlijk teveel geld uitgegeven :=


Die is bij PS zelf ook uitverkocht dacht ik. Ik heb hem met BF nog met korting bij Horseboutique gekocht

Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:51

Tango1979 schreef:
Queijo schreef:
Ships, zie dat Ruitergoed de hunter green corduroy niet meer heeft (in dressuur). Ik wil ‘m maar eigenlijk teveel geld uitgegeven :=


Die is bij PS zelf ook uitverkocht dacht ik. Ik heb hem met BF nog met korting bij Horseboutique gekocht


Ah balen, ik zit bij Ruitergoed in het hoogste VIPlevel. Nja te lang getwijfeld.. -O-

Prima2Donna

Berichten: 853
Geregistreerd: 14-07-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 20:22

Ik vind de dekjes van vandaag wel mooi, maar die 100 euro ga ik er echt niet voor neerleggen joejoe :evaw:

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 20:32

Vind de teal wel gaaf, maar inderdaad echt te duur. Zeker nadat ik via BF nog wat leuke deals (niet alleen dekjes) heb kunnen scoren. Dus mijn kerstkadootjes zijn al binnen haha. Zowel ES als PS dag eerder bezorgd dan verwacht. PS morgen ophalen bij het pakketpunt.

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 20:36

Hier toch beide dekjes gehaald met oortjes. Met 20% eraf dan gaat het nog soort van O:) :')

Texas02

Berichten: 4573
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 20:37

Queijo schreef:
Ships, zie dat Ruitergoed de hunter green corduroy niet meer heeft (in dressuur). Ik wil ‘m maar eigenlijk teveel geld uitgegeven :=


Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar Horse Boutique heeft wel binnenkort kerst shoppen met korting op sommige merken. Ik geloof iets van 11 december.

larissa367

Berichten: 25
Geregistreerd: 02-11-18

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 20:43

Hoi! Vraagje ik heb 2 bestellingen bij the horselet gedaan, één op vrijdag en één op zaterdag. Krijg ik ze dan tegelijk in hetzelfde pakket of niet? Wat ik heb maar 1 verzendbevestiging eergisteren gehad.
De kerskalender dekjes zijn opzich wel leuk maar inderdaad niet voor die prijs.

Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 20:59

larissa367 schreef:
Hoi! Vraagje ik heb 2 bestellingen bij the horselet gedaan, één op vrijdag en één op zaterdag. Krijg ik ze dan tegelijk in hetzelfde pakket of niet? Wat ik heb maar 1 verzendbevestiging eergisteren gehad.
De kerskalender dekjes zijn opzich wel leuk maar inderdaad niet voor die prijs.


Nee dat zullen wel 2 aparte pakketten zijn. Ik heb vandaag ook pas verzendbevestiging van vrijdag gehad.

Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 20:59

Texas02 schreef:
Queijo schreef:
Ships, zie dat Ruitergoed de hunter green corduroy niet meer heeft (in dressuur). Ik wil ‘m maar eigenlijk teveel geld uitgegeven :=


Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar Horse Boutique heeft wel binnenkort kerst shoppen met korting op sommige merken. Ik geloof iets van 11 december.


Misschien dan even kijken. Maar hoop ook nog op iets moois vn de kerstcollectie.

larissa367

Berichten: 25
Geregistreerd: 02-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 21:01

Queijo schreef:
larissa367 schreef:
Hoi! Vraagje ik heb 2 bestellingen bij the horselet gedaan, één op vrijdag en één op zaterdag. Krijg ik ze dan tegelijk in hetzelfde pakket of niet? Wat ik heb maar 1 verzendbevestiging eergisteren gehad.
De kerskalender dekjes zijn opzich wel leuk maar inderdaad niet voor die prijs.


Nee dat zullen wel 2 aparte pakketten zijn. Ik heb vandaag ook pas verzendbevestiging van vrijdag gehad.


Oke bedankt voor het antwoord! Dan wacht ik rustig af.

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 22:05

Hier wel de teal besteld, ook vip en nog veel goedies staan, zo was t nog een ouderwets prijsje. Ben benieuwd!
Matchy had dezelfden als RG. Nog een poosje wachten tot hij verzonden wordt..

Zag dat beide dekjes dezelfde tekst hebben.
Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4573
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 22:19

Ik kijk net even op de website van Ruitergoed, dat zijn echt precies de Marine en de Neptuna met een beetje een ander randje..

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-21 22:26

larissa367 schreef:
Hoi! Vraagje ik heb 2 bestellingen bij the horselet gedaan, één op vrijdag en één op zaterdag. Krijg ik ze dan tegelijk in hetzelfde pakket of niet? Wat ik heb maar 1 verzendbevestiging eergisteren gehad.
De kerskalender dekjes zijn opzich wel leuk maar inderdaad niet voor die prijs.

Dat worden idd 2 paketten, ik had 7 en 8 november besteld en waren er ook twee
Ook afgelopen vrijdag besteld en nog geen verzendbevestiging

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 22:27

Ik denk ook niet dat hier een PS komt, jammer dat het weer hetzelfde kleurenpallet is..

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-21 22:32

Ik moet toegeven dat ik ze wel mooi vind, en met korting had ik ze ook wel gekocht denk ik

Texas02

Berichten: 4573
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 22:37

Ik vind de kleuren best mooi, maar ik vind het erg jammer dat ze twee oude kleuren in principe gewoon namaken. Ik zou ze sowieso niet kopen, de Marine heb ik al en de Neptuna is dezelfde kleur als de Monaco Blue, die naar mijn mening veel mooier is <3

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 22:46

Oh ben eigenlijk wel blij nu. De rand van de Neptuna valt niet zo in de smaak, die is verkocht. En bij de Monaco teveel twijfel over de rand in rosé.

EarthFocus

Berichten: 3233
Geregistreerd: 26-09-08
Woonplaats: In mijn eigen wereldje..

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 22:49

Ik vind de Teal wel erg gaaf hoor :o

Gemlo

Berichten: 76
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 22:50

Mocht iemand een ES full spring dekje hebben dat je wel wil verkopen, let me know. Ik vind ze nieuw a 85 euro even te veel voor een dekje nu, maar ik wil toch nog een springdekje erbij :j kleur maakt mij niet mega veel uit maar wel in goede staat/schoon.

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 23:11

anoukwendy schreef:
Dat worden idd 2 paketten, ik had 7 en 8 november besteld en waren er ook twee
Ook afgelopen vrijdag besteld en nog geen verzendbevestiging


Ik ook niet... en 2 vriendinnen hebben na mij besteld ook vrijdag maar paar uur later en die kunnen hem beide morgen al ophalen... :( ik ben ook wel ongeduldig merk ik.

Had bij hypostore wen bucasdeken besteld en de orchid bloom jump maar zou pas 18 december binnenkomen ivm de deken die niet op voorraad is. Heb toch maar gevraagd om een deellevering zodat ik het dekje dan wel heb haha.

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-21 23:33

Lauriannnn schreef:
anoukwendy schreef:
Dat worden idd 2 paketten, ik had 7 en 8 november besteld en waren er ook twee
Ook afgelopen vrijdag besteld en nog geen verzendbevestiging


Ik ook niet... en 2 vriendinnen hebben na mij besteld ook vrijdag maar paar uur later en die kunnen hem beide morgen al ophalen... :( ik ben ook wel ongeduldig merk ik.

Had bij hypostore wen bucasdeken besteld en de orchid bloom jump maar zou pas 18 december binnenkomen ivm de deken die niet op voorraad is. Heb toch maar gevraagd om een deellevering zodat ik het dekje dan wel heb haha.


Nou hypostore ben ik ook alles behalve over te spreken _O- wacht al sinds de zomer op een bestelling

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 00:26

Whut? Hypostore is bij mij juist altijd super snel

Texas02

Berichten: 4573
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 00:28

Maar bellen jullie dan ook wel eens naar de klantenservice om te vragen hoe het zit? Ik vind dit best apart om eerlijk te zijn..

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 00:32

Hier bij the horselet op de 26ste besteld en vandaag kreeg ik de track en trace. Als het goed is komt hij maandag de 6e (aldus het verzendbewijs). Kan niet wachten! *\%/*

Ben trouwens benieuwd, hoop dat die iets roodachtig PS kerst dekje de 4e komt. :):)