Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 456 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Texas02 schreef
Maar bellen jullie dan ook wel eens naar de klantenservice om te vragen hoe het zit? Ik vind dit best apart om eerlijk te zijn..


Ja ik heb 9 maand moeten wachten op een item van 10 dagen levertijd. Meerdere keren achteraan gebeld, vooral als de uitgestelde leverdatum niet gehaald was en ik weer geen nieuwe datum had gekregen.

Eerlijk is eerlijk, het was sowieso een lastig te verkrijgen artikel, ander had ik er niet zo lang op gewacht. Ik heb Shires, dus bijna al het tuig in X-full/XL voor ze nodig en dat is niet altijd gemakkelijk te vinden. Geduld is een schone zaak.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:10 



 
Profiel   

Dat is wel heel lang! Dan is geduld zeker een schone zaak..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:11 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Maar bellen jullie dan ook wel eens naar de klantenservice om te vragen hoe het zit? Ik vind dit best apart om eerlijk te zijn..


Ik heb meerdere keren gemaild, bellen vanuit zweden is duur.

Maar ze stuurde me vrijwel direkt een berichtje na mn post dus hopelijk komt het snel
Mn zusje komt eind december dus had gehoopt dat het mee zou kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 06:01 



 
Profiel   

Hopelijk lukt het nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 06:54 



 
Profiel   

Nu ben ik wel een klein beetje benieuwd wat voor exotisch item je dan hebt besteld _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:30 



 
Profiel   

ik had gister contact met RG die zeiden dat de Teal wel wat lichter is als de Neptune.. ben benieuwd naar foto's in real life.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:32 



 
Profiel   

Matheno schreef
Nu ben ik wel een klein beetje benieuwd wat voor exotisch item je dan hebt besteld _O-


Een python, grote salamander en een krokodillen ei :P
Nee zonder grappen, twee halsters dus niks bijzonders eigenlijk _O-
Ik was eind augustus in nederland dus had toen al gehoopt dat ik het kon meenemen, zoals nu bijvoorbeeld hebben we 20 cm sneeuw, dan had het leuk geweest voor foto’s. Die eskadron halsters heb ik niks meer mee, daarom had ik leren besteld. Maargoed, hopen dat de sneeuw nog lang genoeg blijft liggen _O-
Hopelijk krijg ik die kalkoenen erin zodat we ook kunnen boscrossen <3
[ img ]


Mijn horselet bestelling is ook onderweg dus ben benieuwd, denk dat er een deel terug gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:06 



 
Profiel   

Ik kan hem naast de Neptune houden zodra hij binnen is Elodie ;) maar dat duurt nog even geloof ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:25 



 
Profiel   

Mijn horselet bestelling zou maandag komen. Heb nu bericht dat het dinsdag word ivm slecht weer :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:37 



 
Profiel   

Ik vraag me af wanneer ik bericht van horselet krijg. Zaterdagochtend besteld en verder nog niks weer gehoord ervan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:45 



 
Profiel   

Ik heb de 25e bij horselet besteld, maar ook nog niks geen verzendbevestiging gehad... Vorige keer trouwens ook niet, toen enkel een ophaalbericht :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:59 



 
Profiel   

Het is misschien wel duidelijk inmiddels dat ze laat zijn met pakketjes verzenden. Dus als mensen langer wachten, maak je geen zorgen, zo gaat het vaker bij The Horselet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:01 



 
Profiel   

Er staat ook op de site dat het tot 10 dagen kan duren voordat het verzonden word

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:11 



 
Profiel   

Ik heb ook nog alle hoop, toen ik via de ps site zelf heb besteld duurde het ook ruim 2 weken, het is natuurlijk ook druk bij de post ivm black friday en de feestdagen op komst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:21 



 
Profiel   

Queijo schreef
Mijn horselet bestelling zou maandag komen. Heb nu bericht dat het dinsdag word ivm slecht weer :))


Ik ook, maar ik zie ook bij een pakketje de volgende melding:
Invoerrechten, belastingen en toeslagen van in totaal NaN zijn verschuldigd voor deze bezorging.

:oo :oo
Dat kan toch helemaal niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:46 



 
Profiel   

Mijn bestelling van the horselet word waarschijnlijk maandag bezorgd

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:47 



 
Profiel   

Oehw ik heb mijn bestelling al binnen van horselet besteld op black friday.[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:51 



 
Profiel   

lieke2 schreef
Queijo schreef
Mijn horselet bestelling zou maandag komen. Heb nu bericht dat het dinsdag word ivm slecht weer :))


Ik ook, maar ik zie ook bij een pakketje de volgende melding:
Invoerrechten, belastingen en toeslagen van in totaal NaN zijn verschuldigd voor deze bezorging.

:oo :oo
Dat kan toch helemaal niet?


Heeft de mijne ook, maar volgens mij zijn deze al voldaan in onze betaling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:53 



 
Profiel   

[ img ]
Heb mijn eerste bestelling zonet kunnen ophalen **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:59 



 
Profiel   

Ania schreef
lieke2 schreef
Ik ook, maar ik zie ook bij een pakketje de volgende melding:
Invoerrechten, belastingen en toeslagen van in totaal NaN zijn verschuldigd voor deze bezorging.

:oo :oo
Dat kan toch helemaal niet?


Heeft de mijne ook, maar volgens mij zijn deze al voldaan in onze betaling.


Dat dacht ik ook. Nou ja, ik zal het wel gaan zien volgende week :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:01 



 
Profiel   

Happy me!

Zojuist mijn twee vesten op kunnen halen.
Helaas is er één in de verkeerde maat geleverd :(.

En uiteraard heb ik er meer voor neergelegd dan jullie bij theHorselet :(.

Maargoed, misschien krijg ik hem nog verkocht.
Terugsturen kost weer ruim €10,-.

Dus als iemand nog het Faith vest in Aqua maat S wilt, let me know!


Hier in ieder geval de Navy die wel goed zit![ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:16 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Mijn horselet bestelling is ook onderweg dus ben benieuwd, denk dat er een deel terug gaat


Dat dacht ik ook met mijn dubbele bestelling, maar enkele dagen later was ik 320 euro armer :')

Leuke aankopen Larissa en de broek past je goed R_emkee. Ik heb het niet aangedurfd om een broek te bestellen omdat er zoveel verschil zit in de maten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:29 



 
Profiel   

Is er hier toevallig iemand die de PSOS Faith vesten in maat XL heeft, en die wil ruilen voor een L? Gaat om Navy en Plum. Ik heb ze beide in L maar XL past me beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:34 



 
Profiel   

Gave aankopen allemaal! Ik word er hebberig van. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:38 



 
Profiel   

Marjo schreef
Is er hier toevallig iemand die de PSOS Faith vesten in maat XL heeft, en die wil ruilen voor een L? Gaat om Navy en Plum. Ik heb ze beide in L maar XL past me beter.


Ik stuur je een PB!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 456 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen