Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 103 [ 2570 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 103  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

 
Profiel   

De Lemieux Sage Carbon Mesh met een Felix Buhler Jade shirt. Net niet helemaal hetzelfde, maar komt goed genoeg in de buurt. De Sage is net iets groeniger en de Jade was meer grijsblauwig. :j

[ img ]

Iemand nog tips voor de Lemieux Peacock? Had het shirt van hunzelf besteld maar die is echt totaal een andere kleur. :roll:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:31 



 
Profiel   

Celebi schreef
De Lemieux Sage Carbon Mesh met een Felix Buhler Jade shirt. Net niet helemaal hetzelfde, maar komt goed genoeg in de buurt. De Sage is net iets groeniger en de Jade was meer grijsblauwig. :j

[ [url=m/myb81a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand nog tips voor de Lemieux Peacock? Had het shirt van hunzelf besteld maar die is echt totaal een andere kleur. :roll:


er zijn shirts van quur die matchen bij de peacock, en de beenbeschermers van ej eigen merk (flextrainers) passen er ook bij

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:26 



 
Profiel   

Beenbeschermers voor bij de Deep Olivine van Equestrian Stockholm

https://www.agradi.nl/hkm-beenbescherme ... oen-xl.htm

Binnen:

[ img ]

Buiten:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:52 



 
Profiel   

Mooie combinatie daphara!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:12 



 
Profiel   

darkadia schreef
Mooie combinatie daphara!


Ja, was blij verrast! Op de verkoop foto’s lijkt het niet een matchende kleur, maar het is precies de goede tint.

Ik blijk toch echt het meeste weg te zijn van groene dekjes (ES en PS), dus had met Black Friday her en der groene beenbeschermers van verschillende merken gekocht en gehoopt dat ze zouden matchen met een paar van mijn (steeds groter wordende) deel groene dekjes in mijn verzameling.

Groen is zo’n specifieke kleur, dat een kleine afwijking in de tint gelijk vloekt of zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:27 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Bij deze :)

[ [url=m/ZaWKeY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7T4dLK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is maat L en ik draag normaalgesproken 42/44 L/XL van vrouwenmaten (42/L als het rekbaar is, 44/XL bij niet rekbaar, knelpunt is de schouderbreedte en mijn voorgevel zeg maar :+) ben 187cm lang.

Het valt veel minder ruim dan de meeste herenshirts.

Ik vind deze iig zelf fijn als baselayers en heb er meerdere van. Verschil tussen heren- en vrouwenvariant zit naar mijn idee vooraal in de (mouw)lengte (en kleuren uiteraard).


Dank je wel voor de foto's +:)+
Ik draag normaal ook maat L in vrouwen maat. Alleen ik ben maar 1.65. Ik vind het wel fijn als het iets wijd zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 07:30 



 

Daphara schreef
darkadia schreef
Mooie combinatie daphara!


Ja, was blij verrast! Op de verkoop foto’s lijkt het niet een matchende kleur, maar het is precies de goede tint.

Ik blijk toch echt het meeste weg te zijn van groene dekjes (ES en PS), dus had met Black Friday her en der groene beenbeschermers van verschillende merken gekocht en gehoopt dat ze zouden matchen met een paar van mijn (steeds groter wordende) deel groene dekjes in mijn verzameling.

Groen is zo’n specifieke kleur, dat een kleine afwijking in de tint gelijk vloekt of zo.


Mee eens, ik ben ook een groen fan maar veel matcht niet met elkaar.
Ik heb nu de deep olivine, emerald en van Harry’s horse ook een groen dekje. Voor de es dekjes zoek ik nog matchende peesbeschermers, alleen ik wil zonder bont

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:54 



 
Profiel   

Leuke matches komen er weer voorbij. Heeft iemand al toevallig een passende match bij de lemieux oak gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:46 



 
Profiel   

its_daantjee schreef
Celebi schreef
De Lemieux Sage Carbon Mesh met een Felix Buhler Jade shirt. Net niet helemaal hetzelfde, maar komt goed genoeg in de buurt. De Sage is net iets groeniger en de Jade was meer grijsblauwig. :j

[ [url=m/myb81a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand nog tips voor de Lemieux Peacock? Had het shirt van hunzelf besteld maar die is echt totaal een andere kleur. :roll:


er zijn shirts van quur die matchen bij de peacock, en de beenbeschermers van ej eigen merk (flextrainers) passen er ook bij

[ [url=m/xbvK1L.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke shirts van quur bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:48 



 
Profiel   

Jessie2020 schreef
Leuke matches komen er weer voorbij. Heeft iemand al toevallig een passende match bij de lemieux oak gevonden?


Ik heb de baselayer van Lemieux erbij, maar ik heb een shirt met korte mouwen van Montar dat er erg goed bij past (al lijkt het niet zo op foto..)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:59 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Daphara schreef

Ja, was blij verrast! Op de verkoop foto’s lijkt het niet een matchende kleur, maar het is precies de goede tint.

Ik blijk toch echt het meeste weg te zijn van groene dekjes (ES en PS), dus had met Black Friday her en der groene beenbeschermers van verschillende merken gekocht en gehoopt dat ze zouden matchen met een paar van mijn (steeds groter wordende) deel groene dekjes in mijn verzameling.

Groen is zo’n specifieke kleur, dat een kleine afwijking in de tint gelijk vloekt of zo.


Mee eens, ik ben ook een groen fan maar veel matcht niet met elkaar.
Ik heb nu de deep olivine, emerald en van Harry’s horse ook een groen dekje. Voor de es dekjes zoek ik nog matchende peesbeschermers, alleen ik wil zonder bont


https://www.dekroo.nl/products/qhp-pees ... champion-6

Mijn stalgenootje geeft aan dat zij deze heeft als match, maar ik heb er nog geen foto van gezien. Mijn paarden passen alleen maar XL en dat is niet te vinden in gewone peesbeschermers

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 11:56 



 
Profiel   

Cap van harry's horse, broek van ps of sweden en dekje van equito.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:37 



 

Daphara schreef
Romy1234 schreef

Mee eens, ik ben ook een groen fan maar veel matcht niet met elkaar.
Ik heb nu de deep olivine, emerald en van Harry’s horse ook een groen dekje. Voor de es dekjes zoek ik nog matchende peesbeschermers, alleen ik wil zonder bont


https://www.dekroo.nl/products/qhp-pees ... champion-6

Mijn stalgenootje geeft aan dat zij deze heeft als match, maar ik heb er nog geen foto van gezien. Mijn paarden passen alleen maar XL en dat is niet te vinden in gewone peesbeschermers


Dank je wel, alleen €50 is mij nu even te veel, ben even blut na aankoop van mijn nieuwe aanwinsten. |(


[ img ]

[ img ]
Shirts zijn van ter stal

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:14 



 
Profiel   

Avanti schreef
Cap van harry's horse, broek van ps of sweden en dekje van equito.


[ [url=m/AVpsA7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige set! Wat voor kleur paard heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 09:03 



 
Profiel   

Weet iemand welke peesbeschermers bij de kleur van Lemieux Sage passen? Bv van BR of kramer ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:24 



 
Profiel   

Haf_Woezel schreef
Weet iemand welke peesbeschermers bij de kleur van Lemieux Sage passen? Bv van BR of kramer ofzo?

De kleur Jade van Kramer past, maar ik weet niet of ze daar nog peesjes van hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 12:11 



 
Profiel   

Mijn trui van lemieux in Mink past nog wel mooi bij de bies van de ES bronze :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 12:24 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Dank je wel, alleen €50 is mij nu even te veel, ben even blut na aankoop van mijn nieuwe aanwinsten. |(


[ [url=m/rHWX1N.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VnHxYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirts zijn van ter stal


Fijn hè die TerStal shirts, ik heb er ook een paar die matchen met de ES Deep Olivine de PS Corduroy Hunter green en de ES Bronze Gold

Lekker om shirts op budget erbij te kunnen kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:50 



 
Profiel   

Jessie2020 schreef
Avanti schreef
Cap van harry's horse, broek van ps of sweden en dekje van equito.


[ [url=m/AVpsA7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige set! Wat voor kleur paard heb je?


Thx! Een zwarte en een valk. Denk dat het bij beide mooi combineerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:30 



 

Daphara schreef
Romy1234 schreef
Dank je wel, alleen €50 is mij nu even te veel, ben even blut na aankoop van mijn nieuwe aanwinsten. |(


[ [url=m/rHWX1N.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VnHxYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirts zijn van ter stal


Fijn hè die TerStal shirts, ik heb er ook een paar die matchen met de ES Deep Olivine de PS Corduroy Hunter green en de ES Bronze Gold

Lekker om shirts op budget erbij te kunnen kopen.

Ik heb inderdaad voor de bronze gold en deep olivine van es de shirts bij ter stal gekocht, al heb ik een longsleeve die perfect past ook bij de olivine maar weet dus niet meer waar ik die gekocht had.
Nu nog met set te paard, alleen duurt dat nog even denk ik. Paard word momenteel gereden door iemand anders, waardoor ze behoorlijk in het zweet staat en dat vind ik weer zo jammer van mijn nieuwe dekjes dus die zitten nog in het plastic _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:29 



 
Profiel   

Iemand die toevallig een bijpassend shirtje weet voor onderstaand dekje van Eskadron?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 09:34 



 
Profiel   

Ik dacht dat ter stal shirtjes in die kleur hadden als een gewoon shirt ook goed is

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 09:50 



 
Profiel   

Had Pikeur niet shirtjes in dezelfde kleur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 10:34 



 
Profiel   

Heeft iemand toevallig een suggestie voor een lange mouwen shirt bij PS of Sweden Jade?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 13:22 



 
Profiel   

Ik heb er een horka shirt bij..
Niet 100% match maar prima genoeg :D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 14:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 103 [ 2570 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 103  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen