Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday & paardenspullen

 
Profiel   

[quote="xxxmh"
Hoeveel heb je er betaald? Ik heb de zwarte bij hypostore met 30 procent besteld.[/quote]

128 euro
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:03 



 
Profiel   

daffodil schreef
[quote="xxxmh"
Hoeveel heb je er betaald? Ik heb de zwarte bij hypostore met 30 procent besteld.


128 euro[/quote]

Okee, ik met de 30% korting van hypostore 125.96

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:43 



 
Profiel   

Mijn bestelling van Ooteman is ook binnen :j Niet spectaculair maar wel goedkoop. Een fleece vest van Mountain Horse, een hoofdband ook van MH, een halster zacht onderlegd van Vantaggio met bijpassend touw en een vliegenmasker. En dat alles voor 45,- . Ik ben blij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:48 



 
Profiel   

Ik heb toch last minute nog een kep besteld met korting.. helaas wel wachten tot februari nu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:01 



 
Profiel   

Pallatin schreef
[ [url=m/o3kQGR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is echt erg, maar het rosé goud van het handvat is zowat oranje en heeft een andere kleur dan het rosé goud van de sluitingen (die kleur is wel mooi)
Ik denk dat ik m ruil tegen de groene variant, die vind ik wat rustiger/ chiquer…moet alleen even kijken hoe dat werkt; ruilen…


Welke is dit? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:15 



 
Profiel   

Vandaag mijn pakketje van The Horselet binnen gekregen *\o/* <3 [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:40 



 
Profiel   

Ik heb bij Hypostore een behoorlijke bestelling gedaan. Ik heb betaald, maar ik heb nog geen bevestiging dat het verzonden is. Het is toch bijna een week geleden. Wat kan ik nu het beste doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:53 



 
Profiel   

Esgaroth schreef
Ik heb bij Hypostore een behoorlijke bestelling gedaan. Ik heb betaald, maar ik heb nog geen bevestiging dat het verzonden is. Het is toch bijna een week geleden. Wat kan ik nu het beste doen?


Zou even de klantenservice bellen. Ze zijn erg behulpzaam :j Misschien was er iets niet op voorraad en is mailtje niet goed verstuurd of in je spam beland oid. Kan altijd iets mis gaan waar ze niet direct zicht op hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:01 



 
Profiel   

DoretteK schreef
Pallatin schreef
[ [url=m/o3kQGR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is echt erg, maar het rosé goud van het handvat is zowat oranje en heeft een andere kleur dan het rosé goud van de sluitingen (die kleur is wel mooi)
Ik denk dat ik m ruil tegen de groene variant, die vind ik wat rustiger/ chiquer…moet alleen even kijken hoe dat werkt; ruilen…


Welke is dit? :o

https://hypostore.nl/imperial-riding-po ... assic.html

Het is de kleur donkerbruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:22 



 
Profiel   

Ik krijg net bericht dat mijn rijbroek pas op 17 december op voorraad wordt verwacht. Wel raar dat op de site gewoon een levertijd van 2-10 dagen staat… -O- baal wel een beetje eerlijk gezegd, maar niks aan te doen….

Verder nog mensen mooie spullen binnen gekregen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:53 



 
Profiel   

Ik wacht geduldig, donderdagavond mega bestelling gedaan, moest al in 2 delen verzonden, van beide leveringen een deel niet direct op voorraad, dus duurt allemaal wat langer.

Ik baal wel van de post, iets ter reparatie opgestuurd naar bedrijf van herkomst, en die staat nu al meerdere dagen op vertraagd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:57 



 
Profiel   

Ik heb de le mieux rioja full dressuur ondertussen binnen gekregen van de Hypostore. Helemaal blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:41 



 
Profiel   

Oe kan niet wachten m'n jas en muckboots komen vanmiddag en ook m'n surprise pakket van m'n man <3

Zo nieuwsgierig

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:43 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Ik krijg net bericht dat mijn rijbroek pas op 17 december op voorraad wordt verwacht. Wel raar dat op de site gewoon een levertijd van 2-10 dagen staat… -O- baal wel een beetje eerlijk gezegd, maar niks aan te doen….

Verder nog mensen mooie spullen binnen gekregen


Dat is maar iets meer dan 10 werkdagen dus valt nog mee in deze tijd toch? Ze zijn toch afhankelijk van leveranciers helaas.

Ik heb m’n nieuwe poetstas en borstels binnen, zal straks nog even foto maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:48 



 
Profiel   

Ik ben echt zo blij met mijn LeMieux Mesh Mulberry <3 (besteld bij HypoStore met 30%). De kleur is super chique en verschilt iets in verschillende lichten. Van Bordeaux rood naar paarsig naar rozig. En dat zijn precies mijn kleuren <3 ik heb het geprobeerd te fotograferen maar dat komt echt niet tot zijn recht op een foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:59 



 
Profiel   

xxxmh schreef
Okee, ik met de 30% korting van hypostore 125.96


Ja die 30 procent maar daar was ik niet op tijd voor. Overal was het 25 en dan kwam ik echt een tientje hoger uit. Wat ook voor mij niet onbelangrijk is, is dat ik ze nu ergens besteld heb waar ik standaard een btw factuur krijg en dat dit nu een aankoop is (door de winkel waar ik ze besteld heb) die klakkeloos op mijn bedrijf kan. Dus eigenlijk kosten ze mij maar 105 euro :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:20 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Pallatin schreef
Ik krijg net bericht dat mijn rijbroek pas op 17 december op voorraad wordt verwacht. Wel raar dat op de site gewoon een levertijd van 2-10 dagen staat… -O- baal wel een beetje eerlijk gezegd, maar niks aan te doen….

Verder nog mensen mooie spullen binnen gekregen


Dat is maar iets meer dan 10 werkdagen dus valt nog mee in deze tijd toch? Ze zijn toch afhankelijk van leveranciers helaas.

Ik heb m’n nieuwe poetstas en borstels binnen, zal straks nog even foto maken :D


Je hebt gelijk hoor, het is in deze tijd niet anders…ik dacht overigens dat ie gewoon op voorraad was toen ik bestelde, maar dat weet ik niet meer zeker. Als ik m de 17e krijg zijn er al wel meer dan 15 werkdagen verstreken overigens. Maar goed, nu begin ik echt te zeuren en daar is dit topic niet voor :D

Ben heel benieuwd naar je poetstas!!!

@ SCW, de mulberry is idd prachtig, ik heb daar de sensitive van, denk al een jaar ofzo, blijft ook heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:23 



 
Profiel   

Ik heb pas nog nieuwe rijlaarzen en een nieuwe rijbroek gekocht wat bij elkaar wel 300 euro heeft gekost dus helaas deze black friday niks voor mij :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:31 



 
Profiel   

hebben er al mensen pakketjes van EJ binnen? Ik heb nog helemaal niks gehoord...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:15 



 
Profiel   

Farjen schreef
Ik heb het probleem dat ik mijn nieuwe rij-jas zo mooi vind, dat ik hem niet voor de paarden ga gebruiken maar als "alledag/netjes" jas :')
Dus mijn oude winterjas is nu de paardenjas geworden _O-

Mijn hoofd was iets te stom, even zo :+
[ [url=m/z6bPas.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze heb ik ook! Hier is hij ook gelijk omgedoopt tot allround jas haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:17 



 
Profiel   

Mijn Kentucky deken is ook binnen *\o/* Bijna zonde om mee te nemen naar stal, hier wil ik zelf wel onder zitten op de bank :j <3 (dat leek poes ook wel een goed plan)

[ img ]

Damelza Ej is altijd traag pmdat ze eerst de orders bij elkaar verzamelen vanuit de verschillende filialen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:38 



 
Profiel   

Damelza schreef
hebben er al mensen pakketjes van EJ binnen? Ik heb nog helemaal niks gehoord...



Ik ook niet, vanmiddag even gebeld, bleek dat mijn spullen helemaal uit Engeland moet komen, dus dat gaat nog wel even duren. Achja heb de tijd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:56 



 
Profiel   

Ik heb m'n Maya Delorez rijbroeken binnen. Had alleen ook een jas besteld, die niet binnen is.
De broeken zitten heeeel fijn dus dat is alvast een schrale troost.
De jas komt hopelijk nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:35 



 
Profiel   

Bij hypostore is er nu sint sale:
https://hypostore.nl/sale/sint-sale.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:59 



 
Profiel   

Jep nu alsnog gezwicht voor de rojo en sage van lemieux:=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen