Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 460 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Ik heb 3x besteld bij the horselet dit jaar. 2x zonder bericht van extra kosten, nu bij de derde wel een mail ivm vertraging.

Daar staat ook boven dat er invoerrechten, belastingen en toeslagen van in totaal NaN zijn verschuldigd zijn.

Ik vermoed dat UPS van slag is :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:53 



 
Profiel   

Ik denk dat het toch echt een foutje van UPS was. Ik krijg nu net 3 andere verzendbevestigingen van The Horselet en UPS binnen en daarin staat die rare zin over belastingen etc niet.
Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat we niks meer hoeven te betalen :j

Edit: Nee, we hoeven inderdaad niks extra's te betalen! *\o/* Gelukkig maar, haha.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:53 



 
Profiel   

Mocht iemand nog interesse hebben in de ombre van horselet.
Ik heb toch besloten die van mij weg te doen vanwege het schuiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:49 



 
Profiel   

Figo88 schreef
Pff, nou dames, ik snap het niet meer :') Dus hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik heb al regelmatig bij The Horselet besteld en afgezien van de lange levertijd soms, ging dat altijd goed. Maar nu kreeg net als nog een aantal uit dit topic, een mail van UPS dat ik belastingen etc moet gaan betalen. Ik dacht in eerste instantie dat dit een foutje zou zijn, maar inmiddels heb ik het nagevraagd en lijkt het er toch op alsof ik inderdaad straks bij ieder pakket nog 21% BTW moet gaan betalen.. -O-
Het klinkt nu alsof de prijzen op de website voortaan exclusief BTW zijn en dat je het percentage aan BTW dat voor jouw land geldt, er bij ontvangst van je pakket nog bovenop moet betalen.. Maar is dit nou echt zo? En zo ja, waarom is dat dan zo? Zweden hoort toch gewoon bij de EU en dan is dit toch een hele rare constructie?
Ik begrijp het echt niet.. Maar ik zou het echt niet grappig vinden als er nou bovenop al mijn aankopen (ik heb nog best wat besteld met BF) nog eens 21% BTW moet worden betaald.. -O-
Kan iemand me dit helpen verklaren/weet iemand hoe dit in elkaar steekt?

[ [url=m/PKvDNC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lFUKHh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CKw8jL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WSDInj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Iedereen stuurt zn pakjes straks hierheen en ik rij met een volle auto naar Nederland _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 17:14 



 
Profiel   

Saaams schreef
Mocht iemand nog interesse hebben in de ombre van horselet.
Ik heb toch besloten die van mij weg te doen vanwege het schuiven.


Ik heb dit probleem ook met de ombres, verder met geen een dekje, alleen met die. Ze kruipen ook omhoog, niet alleen naar achter. Ga ze op anastasia testen en anders gaan de mijne ook weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 17:16 



 
Profiel   

Ik heb laatst nog een pakket van €300 ontvangen van BF zonder enige BTW extra of ed te hoeven betalen.. dus geen idee. Komt nog een pakket aan van €150, maar ook daar niks over extra kosten vermeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 17:25 



 
Profiel   

Omg omg omg dat dekje van de Xmas collectie <3 morgen om 18:00 uur ga ik ‘m bestellen. Krijg ‘m van mijn man voor kerst :o

Raar gedoe zeg van the Horselet met die btw :roll: Mijn pakket is ook een dag vertraagd, komt dinsdag. Kan het pas vrijdag gaan halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:20 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Figo88 schreef
Pff, nou dames, ik snap het niet meer :') Dus hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik heb al regelmatig bij The Horselet besteld en afgezien van de lange levertijd soms, ging dat altijd goed. Maar nu kreeg net als nog een aantal uit dit topic, een mail van UPS dat ik belastingen etc moet gaan betalen. Ik dacht in eerste instantie dat dit een foutje zou zijn, maar inmiddels heb ik het nagevraagd en lijkt het er toch op alsof ik inderdaad straks bij ieder pakket nog 21% BTW moet gaan betalen.. -O-
Het klinkt nu alsof de prijzen op de website voortaan exclusief BTW zijn en dat je het percentage aan BTW dat voor jouw land geldt, er bij ontvangst van je pakket nog bovenop moet betalen.. Maar is dit nou echt zo? En zo ja, waarom is dat dan zo? Zweden hoort toch gewoon bij de EU en dan is dit toch een hele rare constructie?
Ik begrijp het echt niet.. Maar ik zou het echt niet grappig vinden als er nou bovenop al mijn aankopen (ik heb nog best wat besteld met BF) nog eens 21% BTW moet worden betaald.. -O-
Kan iemand me dit helpen verklaren/weet iemand hoe dit in elkaar steekt?

[ [url=m/PKvDNC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lFUKHh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CKw8jL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WSDInj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Iedereen stuurt zn pakjes straks hierheen en ik rij met een volle auto naar Nederland _O- _O-


Nice, ik stem voor! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:26 



 
Profiel   

Gister avond eindelijk die kalkoenen in zn ijzers gekregen, dus vandaag faros uit het land geplukt en in de orchid bloom gestoken <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:28 



 
Profiel   

[ img ]


Ik zag deze nog voorbij komen :D
Zelf wil ik geen ps dus kan me daarmee makkelijk inhouden.
Maar die van es is wel heel gaaf <3
Ben benieuwd wat de prijs daarvan wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:28 



 
Profiel   

Jaaaa so prettyyy die ga ik bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:29 



 

Oh nee rood kan echt niet met een schimmel dan voel ik me net Sinterklaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:39 



 
Profiel   

Look how pretty!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:48 



 
Profiel   

Come to mama :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:51 



 
Profiel   

Queijo schreef
Come to mama :=


De voorste of de achterste? Of allebei?

Ik ga voor de achterste en hoop dat hij wel goed afwijkt van de Wine

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:54 



 
Profiel   

Lichte twijfel nog, maar neig naar de achterste. Ik heb sowieso nog geen enkel dekje wat hierop lijkt qua kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:00 



 
Profiel   

Ik vind de voorste erg mooi maar waarschijnlijk toch niet in maat cob :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:04 



 
Profiel   

Ik twijfel of dit niet dezelfden zijn als de wine en merlot, maar ze zijn zoooo gaaf.. <3 Even soort van naast elkaar om een beetje te kunnen vergelijken.
[ img ]
[ img ]


Laatst bijgewerkt door maessie op 03-12-21 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:15 



 
Profiel   

Ik vond het ook al wat hebben van een merlot-wine combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:18 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Hij kleurt toch wel anders denk ik. Meer bruin de voorste en meer roze de achterste

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:20 



 
Profiel   

darkadia schreef
De Kim was een second assortment met de melding dat er mogelijk kleurverschil of strepen in zouden zitten… net als aan mijn 2nd assortment broek van vorig jaar nog niks kunnen ontdekken. Zie foto’s in eerdere post


Fijn om te horen, hoop dat dat bij de mijne ook zo is!

@Ania, ik heb de gok genomen aan de hand van wat ervaringen uit dit topic. Ik ben altijd wat sceptisch met zulke dingen, maar heb er nu wel meer vertrouwen in :)

Ik vind de nieuwe rode kleuren erg mooi, maar vind ze wel veel op de wine en merlot lijken. Ik heb zelf de wine al, dus deze sla deze over. Sowieso ga ik echt geen 100 euro voor een dekje neerleggen :+ snap echt niet waar die absurde prijs vandaan komt


Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 03-12-21 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:29 



 
Profiel   

Ik denk toch dat het de voorste word. Mijn toekomstige zadel wordt donkerbruin met zwart leer en denk dat de achterste te roze is voor bij bruin. Ik heb ook donkerbruine laarzen. Help a girl out :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:30 



 
Profiel   

Toch de teal besteld, ben benieuwd! Deze ronde sla ik over, lijken te veel op de wine en merlot die ik al heb... Ook beter voor de portemonnee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:34 



 
Profiel   

Tango ik denk dat ze ook wat donkerder op de (binnen)foto staan, was met de teal ook zo. We gaan t morgen zien :j

Queijo dan zou ik ook voor de donkerste gaan inderdaad :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:36 



 
Profiel   

Drico schreef
Ik vind de voorste erg mooi maar waarschijnlijk toch niet in maat cob :+


Stom he :z scheelt wel geld... :j
Plus ik verwacht hopelijk morgen een ander mooi kleurtje, de scarlet. Hopelijk mijn setje dan al direct compleet met de grijze willow & minna tops die hopelijk bij het randje matchen *\o/*


Laatst bijgewerkt door Phrono op 03-12-21 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 460 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen