Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 463 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Denk dat de kerstcollectie uitverkoopt en nooit in de sale komt helaas.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:59 



 
Profiel   

Dan is het erg jammer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:00 



 
Profiel   

Iriscope schreef
Dan ga ik HB even appen :) Misschien is dat makkelijker. Maar ja, als je druk bent, ben je druk en is het natuurlijk achteraan in de rij aansluiten. Vind ik op zich geen probleem, maar vind wel dat je een retour na 1 maand terugbetaalt moet hebben.


Ik wacht nog steeds op een terugbetaling van Horse Boutique 8 augustus. Ik heb alles al geprobeerd. Bellen appen mailen chatten. Steeds weer een ander smoesje. PostNL onderzoek naar vermist pakketje. Blunderende zaterdagverkoopster. Ik ga het persoonlijk uitzoeken zei Inge. Toen ging Leslie”de map” met terugbetalingen mee naar huis nemen. Toen lag Leslie in het ziekenhuis. Dit is toch wel een erg onwaarschijnlijk lange lijst met smoesjes of niet? Gaat om ruim €100. Iemand nog ideeën? Ik kan hier zo slecht tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:25 



 
Profiel   

Het valt mij al mee dat er nu zoveel meer voorraad is van deze collectie. Aan de ene kant vind ik dat toch wel zonde van wat een exclusieve collectie zou zijn. (Maar ok vorig jaar was dan weer overdreven weinig)
Zo'n set bij ps is dan wel echt veel goedkoper zeg! Het is dat ik de rest niet gebruik..

Das wel slechte service dan Iris en tweelingmama! Heb nog een dekje bij hun op de wishlist, maar zulks houdt me dan toch tegen te bestellen.


Laatst bijgewerkt door maessie op 04-12-21 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:31 



 
Profiel   

Ik denk dat de Dusty Wine meer lijkt op de Es stockholm Purple Gold dan de gewone Wine, of denken jullie dat niet?

Ik heb de Wine besteld!
Dus de meest rode.
Deze lijkt mij minder op de Purple Gold lijken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:31 



 
Profiel   

Ik denk het niet als ik mijn fotos zo naast elkaar bekijk, dan lijkt de purple gold paarser. :j Maar goed, dag en kunstlicht..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:35 



 
Profiel   

Ik hoop maar op meer rood, heb de Wine al. Vind deze allebei wel echt prachtig!!

Das trouwens de Dusty Wine (de meest lichte) begrijp ik Earth. Op de PS site zelf zijn de namen precies omgekeerd dan bij de NL retailers :roll:

En erg benieuwd wat er verder nog komt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:47 



 
Profiel   

Dat Leslie in het ziekenhuis lag is zeker geen smoes. Ik ga hierover niet in details treden, dat is niet aan mij. Maar ik ken het verhaal en het is alles behalve een smoes. Ik snap dat het voor jullie erg vervelend is hoor, dat wil ik ook niet wegwuiven, maar het zijn geen smoezen.

Wij hebben vandaag met de PS of Sweden Marine gereden <3 Ik had hem eigenlijk te koop, het was mijn wedstrijddekje en ik rijd geen wedstrijden meer. Maar ik heb nu toch besloten dat hij blijft, vind hem toch te mooi <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:50 



 
Profiel   

Tango1979 schreef
Ik hoop maar op meer rood, heb de Wine al. Vind deze allebei wel echt prachtig!!

Das trouwens de Dusty Wine (de meest lichte) begrijp ik Earth. Op de PS site zelf zijn de namen precies omgekeerd dan bij de NL retailers :roll:

En erg benieuwd wat er verder nog komt...


Ruitergoed zei dat PS de namen verkeerd had aangeleverd bij de retailers. Had nog een berichtje gestuurd voor de zekerheid omdat op mijn factuur dus dusty wine staat. Maar ik ga gewoon de wine krijgen (de donkere). Lekker verwarrend zo :P

Er komt nog iets mintachtigs en roze.

@ Texas; is mooi de marine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:22 



 
Profiel   

Geloof ook niet dat HB zou liegen over een zkh opname. Dat zou wel heel ver gaan. Maar je had uiteraard je geld als terug moeten hebben als dat is afgesproken. Ik heb helaas ook niet de beste ervaringen met HB wat heel jammer is want ze zitten hier 15 min vandaan. Mochten ze nu net als RG een punten systeem hebben dan was ik mss nog over te halen. Maar voor nu is het niet de beste service en duurder dan RG omdat ik daar inmiddels Bijna bij de 2e vip level ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:57 



 
Profiel   

Ze hebben wel spaarpunten bij HB

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 23:11 



 
Profiel   

Tango1979 schreef
Ik hoop maar op meer rood, heb de Wine al. Vind deze allebei wel echt prachtig!!

Das trouwens de Dusty Wine (de meest lichte) begrijp ik Earth. Op de PS site zelf zijn de namen precies omgekeerd dan bij de NL retailers :roll:

En erg benieuwd wat er verder nog komt...



Ik heb de lichtste in bestelling staan, dus inderdaad de Dusty Wine!

Als iemand hier de Dusty of de normale Wine heeft en kan vergelijken met de ES Purple Gold, willen jullie dat doen voor mij :0

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 23:20 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Dat Leslie in het ziekenhuis lag is zeker geen smoes. Ik ga hierover niet in details treden, dat is niet aan mij. Maar ik ken het verhaal en het is alles behalve een smoes. Ik snap dat het voor jullie erg vervelend is hoor, dat wil ik ook niet wegwuiven, maar het zijn geen smoezen.


Ik weet ook wel een beetje hoe en wat. Kan me goed voorstellen dat in haar situatie een ziekenhuisopname geen grap was/is geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 23:25 



 
Profiel   

Oei, ik vind die wine toxh wel erg mooi. Even een nachtje over slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 23:55 



 
Profiel   

Queijo schreef
Denk dat de kerstcollectie uitverkoopt en nooit in de sale komt helaas.


Dit dacht ik ook, maar ik was verbaasd dat die dekjes niet gelijk uitverkocht waren zoals vorig jaar. Zal waarschijnlijk door de prijzen komen denk ik, en ze zullen er meer hebben gemaakt. Maar volgens mij hebben ruitergoed, matchy en ps zelf alles drie alles nog op voorraad, maarja, hoelang nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 07:20 



 
Profiel   

Equidivino heeft de navy en de twee paarse ook nog op voorraad.
De prijs zal veel mensen tegenstaan, plus het feit dat ze niet echt heel nieuw/anders zijn.
Vorig jaar was het een verrassendere collectie denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 07:49 



 
Profiel   

Voor die prijs snap ik heel goed dat ze niet snel uitverkocht zijn. Ik hoop van harte dat ze heel veel dekjes niet verkocht krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 08:17 



 
Profiel   

Devic schreef
Heeft iemand de ES Monaco uitrijdeken en hoe valt deze op maat?

Van de maattabel wordt ik niet echt wijzer. Mijn paard heeft dekenmaat 185 dus ik dacht aan maatje cob.


Ook benieuwd naar

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 10:39 



 
Profiel   

Een "aan"foto kwam ik nog tegen van de dusty wine.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:31 



 
Profiel   

Ik zal wel kleurendoof zijn, maar dit noemen ze rood?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:49 



 
Profiel   

Dit stond in de stories van Equidivino over de nieuwe kleuren.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:16 



 
Profiel   

Wat zonde dat ze kleuren gaan hergebruiken. Daarom zou ik ook zeggen; iets minder nieuwe producten uitbrengen per jaar zou echt niet erg zijn. Op deze manier komen ze in de knel met vernieuwende producten. Maar ik heb geen verstand van business, dus misschien zeg ik wel iets heel stoms :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:56 



 
Profiel   

Oh even vraagje trouwens, heeft ES of PS al ooit een keer een soort lila kleur uitgebracht? Ik volg ze nog niet zo lang en zie door de bomen het bos niet meer haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:02 



 
Profiel   

Bij Horse Boutique nog een PS Hunter Green Corduroy gescoord voor €62 inc verzenden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:03 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Oh even vraagje trouwens, heeft ES of PS al ooit een keer een soort lila kleur uitgebracht? Ik volg ze nog niet zo lang en zie door de bomen het bos niet meer haha


PS heeft Lavender? Zag er toevallig een op marktplaats.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 463 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen