Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zadels en ervaringen

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Voor mijn schoonmoeder stel ik eve de volgende vraag.
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de zadels van Vidaxl?
Zij heeft hier namelijk een vzh zadel en een westernzadel gezien die ze heel graag zou willen, maar ik kan er nergens echt ervaringen of reviews van terugvinden, dus dacht ik vraag vraag even hier :P

Het gaat om onderstaande vzh zadel

[ img ]

En om onderstaande Westernzadel

[ img ]

Even niet gelet op de juiste maten ofzo, want het gaat hem nu echt puur om ervaringen.
Dus, als er iemand deze zadels heeft of heeft gehad of heeft getest,... wij horen het graag van jullie!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 00:47 



 
Profiel   

Om maar meteen heel rot te doen: NEE, snel vergeten dat goedkope spul. Een zadel dat net zo duur is als een paar schoenen dat KAN gewoon niets zijn. Maak je dier er niet mee kapot.

Voor dit geld koop je op Marktplaats ook nette tweedehands Rossner Amerika zadels en geloof me, dat is heel veel meer waar voor je geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 02:24 



 
Profiel   

Dees schreef
Om maar meteen heel rot te doen: NEE, snel vergeten dat goedkope spul. Een zadel dat net zo duur is als een paar schoenen dat KAN gewoon niets zijn. Maak je dier er niet mee kapot.

Voor dit geld koop je op Marktplaats ook nette tweedehands Rossner Amerika zadels en geloof me, dat is heel veel meer waar voor je geld.


Dit is dus exact wat ik ook al zei... als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook :P
Maar dankjewel voor jouw reactie alvast :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 05:12 



 
Profiel   

Geen ervaring mee, maar dit moet je niet willen. Het beroep zadelpasser bestaat niet voor niets.

Een slecht passend zadel is drama voor je paard en uiteindelijk ook voor jezelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 06:29 



 
Profiel   

Ga nog wat botter zijn.. maar waarom zou je in hemelsnaam via bollie een zadel kopen. Is leuk voor je barbie set of hobbelpaard niet voor een echt paard.
Laat je schoonmoeder lekker op mp kijken genoeg zadels daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 08:54 



 
Profiel   

mala26 schreef
Ga nog wat botter zijn.. maar waarom zou je in hemelsnaam via bollie een zadel kopen. Is leuk voor je barbie set of hobbelpaard niet voor een echt paard.
Laat je schoonmoeder lekker op mp kijken genoeg zadels daar.


Dankjewel voor de reactie, ik had het haar zelf ook al gezegd maar van mij wou ze t niet aannemen. Blij dat er mensen zijn die mijn mening delen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 17:30 



 
Profiel   

Nouja, mp is ook niet de beste keuze ts. Een zadel moet passen. Laat een zadelpasser (En even onderzoek doen, je hebt ze namelijk ook van gewoon een ruiterwinkel maar dat zou ik niet aanraden) komen en koop vanuit daar een passend zadel.
Was het maar zo makkelijk om via internet een zadeltje van max 300 te kopen en te rijden. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 17:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen