Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 468 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Nicole schreef
mcjv schreef
Oh mijn **** ik moet die nieuwe ES hebben!!! Maandag komt ie toch? Iemand een idee Hoelaat? Ik wil hier voor op het puntje van m’n stoel gaan zitten want dit is zeker weer zo’n limited :+

Wij (HypoStore) hebben meer als genoeg voorraad ervan ingekocht! Zal rond 10:00 denk ik online gaan.


Komt ie morgen al uit?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:20 



 
Profiel   

Hier ook de black Friday Horselet bestelling binnen *\o/* inclusief een erg leuke blouse/shirt. Niet de beste foto maar ter indruk van het patroon.

[ img ]

Verder 2 frontriemen en nog plum en sand beschermers en nog een shirt. Erg blij mee voor 135 euro :):)

Die flirten ES is trouwens erg mooi, ben erg benieuwd naar in real life foto's.

De roze 3e van PS van de kerst collectie is trouwens erg gelijk aan de ES pink pearl lijkt mij, ook met die pareltjes enzo. En daarbij is de prijs ook nog verhoogd zelfs! 8)7 heb de andere van de kalender tot dusver wel maar deze laat ik voorbij gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:28 



 
Profiel   

Snoppie schreef
Nicole schreef
Wij (HypoStore) hebben meer als genoeg voorraad ervan ingekocht! Zal rond 10:00 denk ik online gaan.


Komt ie morgen al uit?


Maandag 13 december komt hij in de verkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:29 



 
Profiel   

Ik heb de nieuwe mauve kunnen scoren <3

Heel stom zonder de bandages maar goed, ik gebruik ze toch bijna nooit… ben heel benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:23 



 
Profiel   

Coshina schreef
Mijn horselet is ook binnen en nu toch fan van de faith vesten! Hopelijk komen ze nog een x keer in de sale :x

Ik ben heel benieuwd of de nieuwe wine echt op de oude wine lijkt. Ik heb die verkocht vanwege de witte binnenkant, maar blijf het een gave kleur vinden!
PS Merlot heb ik al, dus de dusty (toch?) wine hoef ik niet perse.


Welke maat heb je?
Ik heb nog een nieuwe Aqua in S
En een Navy in L

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:23 



 
Profiel   

xsensibel schreef
Ik heb de nieuwe mauve kunnen scoren <3

Heel stom zonder de bandages maar goed, ik gebruik ze toch bijna nooit… ben heel benieuwd :D


Leuk! Denk je dat hij erg andere is dan de pink pearl van ES? Is zo lastig te zien van de foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:25 



 
Profiel   

Binnen een half uur was de Dark Muave uitverkocht bij Ruitergoed.

Ben ik de enige die deze kleur niet echt spectaculair vind en hem niet eens wilt hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:26 



 
Profiel   

Lotte_Wessel schreef
xsensibel schreef
Ik heb de nieuwe mauve kunnen scoren <3

Heel stom zonder de bandages maar goed, ik gebruik ze toch bijna nooit… ben heel benieuwd :D


Leuk! Denk je dat hij erg andere is dan de pink pearl van ES? Is zo lastig te zien van de foto's.


Ik weet het niet.. Die heb ik ook niet dus kan niet vergelijken helaas.. Sowieso vind ik ps fijner liggen dan es dus daar gaat mijn voorkeur sneller naar uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:40 



 
Profiel   

Op de foto’s lijkt me de kleur roze wel wat donkerder dan de pink pearl, die is vrij vaal lichtroze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 07:09 



 
Profiel   

Nessie schreef
Op de foto’s lijkt me de kleur roze wel wat donkerder dan de pink pearl, die is vrij vaal lichtroze.


Dit was ook mijn eerste gedachte, vind hem zo op de foto’s toch niet op elkaar lijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 08:10 



 
Profiel   

Leuk om al die foto’s van aankomen te zien, ga vooral zo door :D

Zondag komt er iemand voor dana kijken, mocht die verkocht worden, ga ik er wel nog een van de kerstkalender kopen := even zien welke, tot die tijd komen er natuurlijk nog wel meer uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 08:12 



 
Profiel   

Nicole schreef
mcjv schreef
Oh mijn **** ik moet die nieuwe ES hebben!!! Maandag komt ie toch? Iemand een idee Hoelaat? Ik wil hier voor op het puntje van m’n stoel gaan zitten want dit is zeker weer zo’n limited :+

Wij (HypoStore) hebben meer als genoeg voorraad ervan ingekocht! Zal rond 10:00 denk ik online gaan.


Komt deze ook in verschillende kleurtjes? Zag een paar pagina's terug dit dekje met wat verschillende kleurtjes ernaast :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 08:24 



 
Profiel   

Daar staat ook ergens het antwoord van Nicole op die vraag; nee, in 1 kleur :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 08:58 



 
Profiel   

Earthfocus hier hetzelfde, ik vind hem ook niet wauw, had liever nog wat mono's gehad in leuke kleurtjes. En weer geen rood erbij hè. Al vindt mijn portemonnee dit wel prettiger, maar mn autistische kant had een complete serie ook wel leuk gevonden. Matchy zou nog 1 specifiek voor hun krijgen, daar ben ik dan nog wel nieuwsgierig naar :j En dit geeft weer ruimte voor de nieuwe Es :+
Lieke ik denk dat dat nog niet bekend gemaakt mag, dat er daarom geen reactie op komt ;) (was mijn vraag nl ook)
Getup is dan toch raar dat er wel verschillende kleuren op de foto staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:03 



 
Profiel   

Ik vind de dark mauve erg vaal roze lijken.. Had ook een rode gehoopt, maar ja gelukkig komt ES met de grenadine *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:18 



 
Profiel   

Getup schreef
Daar staat ook ergens het antwoord van Nicole op die vraag; nee, in 1 kleur :D


Overheen gelezen denk ik :o

1 kleur is ook beter :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:30 



 
Profiel   

Wanneer komt de grenadine?
Ze zeiden toch einde van het jaar? Nemen ze dat heel letterlijk? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:39 



 
Profiel   

Chessjones en hypostore hebben al een filmpje op insta met de nieuwe es <3 Hij is echt gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:16 



 
Profiel   

Ik vind de glitters leuk, maar die kleur is niks voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:24 



 
Profiel   

Tot nu toe is het allemaal niet mijn smaak, dus dat scheelt! Ik heb wel veel van die glitter dekjes voorbij zien komen, maar ES heeft er wel echt iets moois van gemaakt! Ik hou enkel niet zo van glitter, dus ik pas :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:31 



 
Profiel   

Ik vind de glitters echt geweldig! Maar ik heb een lege portemonnee en ik weet niet of ik de kleur rood wel mooi vind :o Ik ga denk ik hopen op een hele mooie kleur grijs met glitters ooit :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:44 



 
Profiel   

Ik vind die kleur van de nieuwe ES prachtig, maar ik ben helemaal niet van de glitters. Is maar goed ook, want ik mag van mezelf echt niks meer kopen de komende tijd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:47 



 
Profiel   

Ik vind hem heel mooi maar ik voel er mij te oud voor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:48 



 
Profiel   

Ik ben helemaal weg van glitter! Nooit genoeg sparkle haha. Maar ik heb nog nooit een glitter dekje gekocht omdat ik het inderdaad wat goedkoop vind ogen, maar deze heeft dat niet. Het zwarte randje maakt het stijlvol vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:50 



 
Profiel   

Weet nog niet wat ik van de glitters vind.
Is hij rood? Ik dacht meer bruin hahaha.
Zowieso vind mijn zadel die glitter dekjes niet zo fijn dus ik ga deze overslaan ben ik bang.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 468 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen