Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 469 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Op sommige foto’s vind ik die dark mauve een beetje op de beige of sand lijkenod at ligt aan mn scherm, kan ook natuurlijk
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:21 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb de Pistachio White nieuw via marktplaats gekocht en de Blush is vandaag ook binnengekomen, die heb ik nog mooi in de sale kunnen kopen. Wilde al een tijdje wat roze maar vond sommige net wat te girly.

Maar is het ES dekje lijkt wel veel steviger dan de PS. Lijkt ook een beetje alsof de PS al tig keer gevouwen is. Is dat normaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:46 



 
Profiel   

Mooie aanwinsten Jennglenn! Qua dikte durf ik t je niet te zeggen, het verschil is bij die van mij niet heel erg groot.

Hier net bericht dat er vertraagde pakketjes vandaag aan gaan komen *\o/* wine, dusty wine en hunter corduroy. T lijkt wel <:) :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:50 



 
Profiel   

Ik krijg vandaag ook de wine en hunter green corduroy binnen <3

De laatste kleur vd kerstkalender is totaal niet mijn smaak :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:53 



 
Profiel   

Bah, ik baal als een stekker ;(
Had met de singles day korting het pistachio white springdekje in maat full en het pistachio white t-shirt in maat xs besteld (waren beide gewoon op voorraad). Bestelbevestiging ontvangen, maar de verzendbevestiging liet erg lang op zich wachten. Heb er achteraan gemaild en kreeg eerst het antwoord dat ze het tegen het einde van de week binnen zouden krijgen. Twee weken later was er nog niks, dus ik stuurde nog een mail en krijg net bericht dat ze bang is dat het shirt niet meer geleverd gaat worden.
Had ik dat eerder geweten, ging ik wel ergens anders kijken. Nu is het shirt nergens meer te krijgen in maat xs ;( Het had mijn wedstrijdshirt moeten worden...

En het dekje had ik dan ook wel met black friday kunnen bestellen, als het shirt dan toch niet meer op voorraad was. Had me een extra €12 gescheeld. Bah bah bah _-:( Mag hopen dat ze die wel alsnog op kunnen sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:59 



 
Profiel   

Weet iemand waarom die nieuwe dark mauve van PS duurder is bij ruitergoed dan bij PS zelf en kalvalio bijvoorbeeld? De enige die over 100 euro is terwijl bij PS enzo zelf hij gewoon 99 is.

Zo op het paard staat hij trouwens wel leuk (foto van PS zelf)
[ img ]

@primadonna oh dat is zuur zeg! Ook jammer dat ze niet even hebben laten weten na het bestellen dat ze hem toch niet meer hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:14 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn tweede horselet bestelling opgehaald! Was bang dat de karen broek niet zou passen maar hij zit super :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:25 



 
Profiel   

Is er nog iemand hier die belangstelling heeft voor een nieuw springzadeldek en oornetje van ES in de kleur Amazonite?

Zit beide nog nieuw in de verpakking en beide maat full.

Had ik gekocht voor mijn dochter, maar deze heeft zelf de voorkeur gegeven aan de Olivine en ze heeft te veel dekjes al van ES zegt ze zelf en vind dat dan zonde.

Mag over genomen worden voor goed bod, ik hoef er geen winst op te maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:42 



 
Profiel   

<3
[ img ]

Prima2Donna; wat balen zeg.. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:05 



 
Profiel   

Oh prachtig Queijo! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:29 



 
Profiel   

Ik vind de floret set veel mooier dan gedacht! Van dichtbij zijn de steentjes wel echt lelijk met het plastic :+ maar in zijn geheel echt mooi samen! Beschermers wijken van kleur ook echt maar minimaal af.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:35 



 
Profiel   

Gaaf Queijo!! Nu word ik nog ongeduldiger haha!

Mooi Larissa!!

Balen zeg Primadonna!

Past mooi bij elkaar Km!

RG heeft nog weer een paar dekjes erbij gekregen volgens mij, de Mauve is weer te bestellen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:41 



 
Profiel   

Oh die heb ik ook nog binnen gekregen deze week :o Bewaar deze voor de lente.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:42 



 
Profiel   

k_m ik vroeg me al af hoe die steentjes zouden zijn in het echt. Op de verkoopfoto's is dat zo lastig te beoordelen soms. Maar het valt idd best mee!

Dat prijsverschil is wel echt gek. Alsof dat niet goed gecommuniceerd is ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:45 



 
Profiel   

Wauw gave aankopen weer! <3

Vind trouwens die hoezen/zakken waar de ps dekjes nu steeds in binnenkomen echt fancy! :j
Super handig voor op stal ook, worden ze niet vies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:02 



 
Profiel   

Hier is een deel vd horselet bestelling ook binnen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:05 



 
Profiel   

Lotte_Wessel schreef
Weet iemand waarom die nieuwe dark mauve van PS duurder is bij ruitergoed dan bij PS zelf en kalvalio bijvoorbeeld? De enige die over 100 euro is terwijl bij PS enzo zelf hij gewoon 99 is.

Zo op het paard staat hij trouwens wel leuk (foto van PS zelf)
[ [url=m/5lIlQw.jpg]Afbeelding[/url] ]

@primadonna oh dat is zuur zeg! Ook jammer dat ze niet even hebben laten weten na het bestellen dat ze hem toch niet meer hadden.


Deze bedoelde ik idd met dat het net sand of beige leek

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:07 



 
Profiel   

Als jullie 4 uur van ps of sweden hadden gewoond, had je dan naar de sample sale gegaan?
[ img ]
[ img ]
Zijn spullen die gebruikt zijn voor shoots enzo, en zoals ik van hun begreep ook spullen die nooit echt zijn uitgebracht dus spullen die we nooit gezien hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:08 



 
Profiel   

Pff, 4 uur.. nee, dat zou me echt té gek zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:12 



 
Profiel   

Het ligt er een beetje aan.
Is het druk bezocht? Of kun je gewoon rondkijken of krijg je van die plundertoestanden zoals je weleens op tv ziet bij sales dingen .
En zijn de kortingen echt de moeite waard...

Ik zou zelf toch wel nieuwsgierig zijn naar de items die niet uit zijn gebracht waardoor je misschien een uniek exemplaar kunt scoren .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:16 



 
Profiel   

Ben je dan niet aan benzine kosten nog meer kwijt dan als je online zou bestellen? wat houdt dat eigenlijk precies in

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:20 



 
Profiel   

Ik zou zeer zeker die kant op gaan als ik dichterbij zou wonen! Wauw! Wel een rommeltje maar ik zie wel echt wat gave dingen liggen zo!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:23 



 
Profiel   

2h sowieso, 4h is wel ver rijden, dat trek ik niet te best met mijn rug maar het zou wel kriebelen hoor, vooral wanneer je echt koopjes kon doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:34 



 
Profiel   

Ik zou heel nieuwsgierig zijn, maar 4 uur rijden zou ik niet doen. Ik zou veel te bang zijn dat ik een dag zou verspillen voor een magere opbrengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:38 



 
Profiel   

charlotteehx schreef
Ben je dan niet aan benzine kosten nog meer kwijt dan als je online zou bestellen? wat houdt dat eigenlijk precies in


Jaa maar deze dingen zullen niet online komen

Het kriebelt idd wel heel erg, mama gaat mee. Ze zeggen dat het prijzen van 6€ en hoger zijn, maarja dat kan ook zo’n sleutelhanger zijn dus dat weet ik niet.
Geloof dat ze nog bezig zijn met opruimen dus als t goed is zal de rommel minder zijn.
En tja, plunder acties weet ik natuurlijk niet. Ze maken er geen reclame over verder maar las wel ergen dat mensen uit andere landen die kant op gaan :')

Maar omdat mama meegaat zal het natuurlijk evengoed een leuk dagje worden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 469 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen