Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 306 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

xxxmh schreef
Damelza schreef
Esra haar vlog toevallig bekeken? :P

Ik vond deze er ook wel heel fijn uitzien


Welke esra want dan ga ik evn kijken haha


paardenpraattv!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 16:57 



 
Profiel   

Weet of heeft iemand ook een vest dat goed past bij de Chili? Had de kleur kers van Cramer erbij maar dat was het net niet. En welke beschermers zouden jullie erbij doen, wat zijn jullie ervaringen met de Grafter boots?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 18:25 



 
Profiel   

Zijn wel mooi die beschermers. Ik had van de week van eskadron beschermers gekocht maar die passen niet. Hoogte is goed maar ze heeft te dikke benen ervoor dus ben bang dat dit soort model beschermers niet gaan passen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:24 



 
Profiel   

Geeen idee of jullie al op de hoogte waren maar op horze.nl is de hunter green loire dressuur full 50% korting en nog een paar andere dekjes (ook cc dekjes) <<)

Ik heb heel misschien de hunter green loire en een halster besteld wat ik niet nodig had :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:11 



 
Profiel   

Ah! Meteen chilli red voor 31 euro gescoord. Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:44 



 
Profiel   

Annenas schreef
Geeen idee of jullie al op de hoogte waren maar op horze.nl is de hunter green loire dressuur full 50% korting en nog een paar andere dekjes (ook cc dekjes) <<)

Ik heb heel misschien de hunter green loire en een halster besteld wat ik niet nodig had :Y)

oliebol, Chili besteld. Bedankt hè…. :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:02 



 
Profiel   

Aaaah dat is verleidelijk!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:59 



 
Profiel   

Lamsvel zadelonderlegger is ook 50%... voor die prijs heb ik hem nog niet eens tweedehands gezien! Toch even braaf met mijn partner overleggen :+

Update: NOOO ik had de goedkeuring maar niet meer in een L verkrijgbaar ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:03 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Lamsvel zadelonderlegger is ook 50%... voor die prijs heb ik hem nog niet eens tweedehands gezien! Toch even braaf met mijn partner overleggen :+

Update: NOOO ik had de goedkeuring maar niet meer in een L verkrijgbaar ;(


Om deze telleurstelling goed te maken heb ik toch maar een Navy Loire met 50% korting besteld... deze heb ik overigens niet overlegd dus sssttt. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:23 



 
Profiel   

Ik had bij een Agradi bestelling nog een dingetje nodig om de bestelling vol te maken voor geen verzendkosten (ik betaal liever voor meer producten dan voor alleen verzending eigenlijk), en heb een lemieux massage borstel gekocht.
Een van mijn paarden zit nogal strak in haar vel op dit moment, wordt ook behandeld voor een maagzweer en ik was benieuwd wat deze borstel nog doet...
Iemand ervaringen mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:44 



 
Profiel   

Is gewoon een rosborstel handig met verharen. Verder doet het niks :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:46 



 
Profiel   

Annenas schreef
Geeen idee of jullie al op de hoogte waren maar op horze.nl is de hunter green loire dressuur full 50% korting en nog een paar andere dekjes (ook cc dekjes) <<)

Ik heb heel misschien de hunter green loire en een halster besteld wat ik niet nodig had :Y)


Thanks voor de tip!
Ik heb de zwarte fleece gevoerde peesbeschermers besteld met 50% korting!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:50 



 
Profiel   

Ik heb net ook beschermers besteld bij horze. Ze zijn daar veel goedkoper dan bijvoorbeeld agradi. Nu blijft alleen de pagina hangen dat de betaling verwerkt wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:01 



 
Profiel   

xxxmh schreef
Ik heb net ook beschermers besteld bij horze. Ze zijn daar veel goedkoper dan bijvoorbeeld agradi. Nu blijft alleen de pagina hangen dat de betaling verwerkt wordt.

Duurde bij mij ook een paar minuten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:06 



 
Profiel   

beegee schreef
xxxmh schreef
Ik heb net ook beschermers besteld bij horze. Ze zijn daar veel goedkoper dan bijvoorbeeld agradi. Nu blijft alleen de pagina hangen dat de betaling verwerkt wordt.

Duurde bij mij ook een paar minuten.


Het is gelukt. Helaas wel een levertijd van 2 weken. Bij agradi zijn ze 60 en bij horze 35 euro.. best een verschil

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:07 



 
Profiel   

Levertijd is inderdaad wel wat langer, maar ik heb ze niet met spoed nodig dus dan vind ik het wachten niet zo erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:15 



 
Profiel   

Klopt! Hier ook.

Ik twijfel overigens om mijn corn blue te verkopen. Ik pak de kleur eigenlijk nooit en vind m ook “net-niet”. Maar aan de andere kant denk ik ja die kleur is discontinued dus straks krijg ik spijt en kan ik 'm nergens meer krijgen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:22 



 
Profiel   

Hebben meer mensen de reclame mail gehad van Divoza met een 25% kortings code voor een artikel naar keuze?
Ik twijfel om daar een dekje te bestellen, wil eigenlijk nog een mooie blauwe kleur bij mijn donkerbruine merrie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:46 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar goede ademende peesbeschermers. Heeft iemand nog een aanrader? Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:20 



 
Profiel   

JosanneD schreef
Ik ben op zoek naar goede ademende peesbeschermers. Heeft iemand nog een aanrader? Bedankt!


Mesh beschermers van LeMieux, echt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:15 



 
Profiel   

Annenas schreef
Geeen idee of jullie al op de hoogte waren maar op horze.nl is de hunter green loire dressuur full 50% korting en nog een paar andere dekjes (ook cc dekjes) <<)

Ik heb heel misschien de hunter green loire en een halster besteld wat ik niet nodig had :Y)



Ooo.....ineens zat de Hunter Green Loire in m'n winkelmand. Bedankt he :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:44 



 
Profiel   

Gerardyolo schreef
Ik ben opzoek naar een shirt en/ of bandages die bij de le mieux lavender passen.

Weet iemand toevallig een match (van een ander merk) bij dit Dekje?

[ [url=m/s7OS3F.jpg]Afbeelding[/url] ]

een plaatje erbij voor de kleur

https://www.divoza.com/nl/mondoni-not-m ... em-sweater

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:34 



 
Profiel   

Die mesh boots met bont , weten jullie toevallig hoe die gaan kwa maten? Ik wou het bestellen maar weet eigenlijk helemaal jiet welke maat ik moet hebben mijn paard is 173 en van de snugboots heb ik L

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:14 



 
Profiel   

Oretha schreef
Annenas schreef
Geeen idee of jullie al op de hoogte waren maar op horze.nl is de hunter green loire dressuur full 50% korting en nog een paar andere dekjes (ook cc dekjes) <<)

Ik heb heel misschien de hunter green loire en een halster besteld wat ik niet nodig had :Y)



Ooo.....ineens zat de Hunter Green Loire in m'n winkelmand. Bedankt he :+


You’re welcome :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:38 



 
Profiel   

Ik ben aan het twijfelen om mijn olive dressuur te verkopen.. ben er beetje op uit gekeken :+
Iemand een idee wat ik er voor kan vragen? Dekje is in goede staat
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 306 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen