Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Nog ergens korting met blue monday?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:11 



 
Profiel   

Zou er iemand mee willen kijken welke van deze bovenkleding het beste zou passen bij de ES bronze gold / PS burnt orange? Ik draag longsleeves eigenlijk nooit, dus zoek ik een t-shirt of vest/trui.

t-shirt
polo (de copper)
trui

@Samantha_ equidivino heeft 20% korting op bovenkleding met de code BOVENKLEDING en 50% korting op bandages als je een dekje + bandages koopt. Dekroo heeft de code BLUEMONDAY voor 15% korting, maar ik weet niet of die ook geldig is op ES.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:45 



 
Profiel   

Heeft iemand ook last van glijende passantjes bij ps hoofdstellen? Heb het bij de flying change en bij de HvE ook. Doe ze elke keer terug naar boven maar iemand een betere tip?

Inmiddels de sperriemen van beide afgehaald en loopt ze net zo prima onder en dat maakt het hoofdstel mooi minimalistisch en hoef maar 1 gespje vast te maken haha iets met luiheid.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:06 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Zou er iemand mee willen kijken welke van deze bovenkleding het beste zou passen bij de ES bronze gold / PS burnt orange? Ik draag longsleeves eigenlijk nooit, dus zoek ik een t-shirt of vest/trui.

t-shirt
polo (de copper)
trui

@Samantha_ equidivino heeft 20% korting op bovenkleding met de code BOVENKLEDING en 50% korting op bandages als je een dekje + bandages koopt. Dekroo heeft de code BLUEMONDAY voor 15% korting, maar ik weet niet of die ook geldig is op ES.

Ok thanks!
Bij EJ ook 25% korting, maar niet op ES. Wel op Petrie, ik heb laarzen besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:15 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Heeft iemand ook last van glijende passantjes bij ps hoofdstellen? Heb het bij de flying change en bij de HvE ook. Doe ze elke keer terug naar boven maar iemand een betere tip?

Inmiddels de sperriemen van beide afgehaald en loopt ze net zo prima onder en dat maakt het hoofdstel mooi minimalistisch en hoef maar 1 gespje vast te maken haha iets met luiheid.
[ [url=m/f3Lzuv.jpg]Afbeelding[/url] ]


even een manenelastiekje om het riempje heen doen (paar keer dubbel) en die onder het passantje doen, dan blijven ze daarop hangen en glijden ze niet naar beneden....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:17 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Bij mij verschilt het per dekje qua witte rand of niet, scheelt dat ik een donker paard heb en beide wel prima vind kunnen, al blijft de deep olivine wel echt mijn favoriet <3
En ik wil nog heel graag de Monaco blue en golden olive maar ik mag niks meer kopen aangezien paard straks verkocht gaat worden en er voorlopig geen nieuwe komt -O-

Deep olivine
[ [url=m/afMdog.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bronze gold
[ [url=m/1HWH8U.png]Afbeelding[/url] ]

Emerald
[ [url=m/3tb9pl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Purple white edge
[ [url=m/4LderT.png]Afbeelding[/url] ]


Ah zonde! Waarom gaat ie weg?
Staan wel goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:27 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Zou er iemand mee willen kijken welke van deze bovenkleding het beste zou passen bij de ES bronze gold / PS burnt orange? Ik draag longsleeves eigenlijk nooit, dus zoek ik een t-shirt of vest/trui.

t-shirt
polo (de copper)
trui

@Samantha_ equidivino heeft 20% korting op bovenkleding met de code BOVENKLEDING en 50% korting op bandages als je een dekje + bandages koopt. Dekroo heeft de code BLUEMONDAY voor 15% korting, maar ik weet niet of die ook geldig is op ES.


Ik heb de copper polo er bij, en een vest van Loesdau. :j
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:08 



 
Profiel   

Ah super! Dank voor je foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:18 



 

Ze staat nog niet te koop hoor m, maar komt binnenkort wel als ze wat meer doorgereden is.
Ik ben een behoorlijk onzekere ruiter, en dat ik haar vorig jaar kocht wist ik dat de basis er wel weer goed opgezet moest worden (zij had altijd gesprongen en qua dressuur nooit echt goed gereden), ik dacht dat dat wel goed moest komen, maar het ontbreekt mij aan tijd helaas.
Gevolg is dat zij daarvan profiteerde en wel eens wou bokken, wat mij heel onzeker heeft gemaakt en zo was het cirkeltje rond van de negatieve spiraal :(
Op buitenrit en omgang kan ik er alles mee maar dressuurmatig dus niet, terwijl diegene die haar nu doorrijd er zo mee weg rijd +:)+
Achteraf gezien heb ik haar te snel al gekocht na het overlijden van mijn vorige paard en zelf niet goed gekeken of we echt wel een goede match zouden zijn.
Is echt een heel leuk en knap dier maar niet voor mij helaas, dus hopelijk vind ik straks een goed huisje voor haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:43 



 
Profiel   

Sky_As schreef
Lauriannnn schreef
Heeft iemand ook last van glijende passantjes bij ps hoofdstellen? Heb het bij de flying change en bij de HvE ook. Doe ze elke keer terug naar boven maar iemand een betere tip?

Inmiddels de sperriemen van beide afgehaald en loopt ze net zo prima onder en dat maakt het hoofdstel mooi minimalistisch en hoef maar 1 gespje vast te maken haha iets met luiheid.
[ [url=m/f3Lzuv.jpg]Afbeelding[/url] ]


even een manenelastiekje om het riempje heen doen (paar keer dubbel) en die onder het passantje doen, dan blijven ze daarop hangen en glijden ze niet naar beneden....


Oh bedankt ga ik morgen gelijk doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:10 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Ze staat nog niet te koop hoor m, maar komt binnenkort wel als ze wat meer doorgereden is.
Ik ben een behoorlijk onzekere ruiter, en dat ik haar vorig jaar kocht wist ik dat de basis er wel weer goed opgezet moest worden (zij had altijd gesprongen en qua dressuur nooit echt goed gereden), ik dacht dat dat wel goed moest komen, maar het ontbreekt mij aan tijd helaas.
Gevolg is dat zij daarvan profiteerde en wel eens wou bokken, wat mij heel onzeker heeft gemaakt en zo was het cirkeltje rond van de negatieve spiraal :(
Op buitenrit en omgang kan ik er alles mee maar dressuurmatig dus niet, terwijl diegene die haar nu doorrijd er zo mee weg rijd +:)+
Achteraf gezien heb ik haar te snel al gekocht na het overlijden van mijn vorige paard en zelf niet goed gekeken of we echt wel een goede match zouden zijn.
Is echt een heel leuk en knap dier maar niet voor mij helaas, dus hopelijk vind ik straks een goed huisje voor haar.


Ah balen, maar dan voor haar en jou inderdaad fijner een nieuw plekje te zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:15 



 

Ja, lang over getwijfeld hoor.
Ik kan goede begeleiding krijgen maar vooral wegens tijdgebrek toch besloten haar te verkopen, breekt mij toch meer op dan gedacht met 3 jonge kinderen, een baan en een man die ook nog aandacht wil _O-

Hopelijk een leuk bijrijdpaardje op zijn tijd, gok dat mijn dekjes dan wel uitgebreid gaan worden aangezien ik ook meer geld over hou :oo ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:20 



 
Profiel   

PS suède dekjes in de aanbieding bij Agradi!

https://www.agradi.nl/ps-of-sweden/

Met kortingcodes (ik had er nog een heleboel) komen ze op €48

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:16 



 
Profiel   

Voor de liefhebber, mijn black bow set (dekje 2x gebruikt en bandages nieuw) mag weg, schuift weg onder m’n zadel. Ik heb hem voor een leuke prijs gekocht bij ruitergoed en hoef er ook niet meer dan dat voor te hebben.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:30 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Ze staat nog niet te koop hoor m, maar komt binnenkort wel als ze wat meer doorgereden is.
Ik ben een behoorlijk onzekere ruiter, en dat ik haar vorig jaar kocht wist ik dat de basis er wel weer goed opgezet moest worden (zij had altijd gesprongen en qua dressuur nooit echt goed gereden), ik dacht dat dat wel goed moest komen, maar het ontbreekt mij aan tijd helaas.
Gevolg is dat zij daarvan profiteerde en wel eens wou bokken, wat mij heel onzeker heeft gemaakt en zo was het cirkeltje rond van de negatieve spiraal :(
Op buitenrit en omgang kan ik er alles mee maar dressuurmatig dus niet, terwijl diegene die haar nu doorrijd er zo mee weg rijd +:)+
Achteraf gezien heb ik haar te snel al gekocht na het overlijden van mijn vorige paard en zelf niet goed gekeken of we echt wel een goede match zouden zijn.
Is echt een heel leuk en knap dier maar niet voor mij helaas, dus hopelijk vind ik straks een goed huisje voor haar.


Ah wel balen zeg :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:47 



 
Profiel   

Meassie jij hebt toch ook dat dekje uit engeland gekocht? Krijg jij ook nog een rekening na?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:23 



 
Profiel   

Iemand interesse in de Ps Deep Sapphire full dressuur? In gebruikte staat, maar nog wel netjes.
Mag weg voor €60,- inclusief verzenden.[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:26 



 
Profiel   

Deze blijft toch mijn favoriet!
Lekker basic en chique.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:00 



 
Profiel   

romyamb schreef
Deze blijft toch mijn favoriet!
Lekker basic en chique.
[ [url=m/VmnkZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super mooi ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:31 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Zou er iemand mee willen kijken welke van deze bovenkleding het beste zou passen bij de ES bronze gold / PS burnt orange? Ik draag longsleeves eigenlijk nooit, dus zoek ik een t-shirt of vest/trui.

t-shirt
polo (de copper)
trui

@Samantha_ equidivino heeft 20% korting op bovenkleding met de code BOVENKLEDING en 50% korting op bandages als je een dekje + bandages koopt. Dekroo heeft de code BLUEMONDAY voor 15% korting, maar ik weet niet of die ook geldig is op ES.


Allemaal eigenlijk niet… sorry

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:59 



 
Profiel   

romyamb schreef
Deze blijft toch mijn favoriet!
Lekker basic en chique.
[ [url=m/VmnkZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaaa!! Als ik die ooit nog vind voor een leuke prijs, vind hem ook mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:41 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Heeft iemand ook last van glijende passantjes bij ps hoofdstellen? Heb het bij de flying change en bij de HvE ook. Doe ze elke keer terug naar boven maar iemand een betere tip?

Inmiddels de sperriemen van beide afgehaald en loopt ze net zo prima onder en dat maakt het hoofdstel mooi minimalistisch en hoef maar 1 gespje vast te maken haha iets met luiheid.
[ [url=m/f3Lzuv.jpg]Afbeelding[/url] ]


Eigenlijk geen last van. Ik heb de flying change en de passage (geloof ik, stang&trens).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:43 



 
Profiel   

Hier vanavond de raspberry <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:33 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
romyamb schreef
Deze blijft toch mijn favoriet!
Lekker basic en chique.
[ [url=m/VmnkZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaaa!! Als ik die ooit nog vind voor een leuke prijs, vind hem ook mooi!

Zag er laatst een voorbij komen op marktplaats volgens mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:20 



 
Profiel   

Weet iemand tot wanneer de sale is bij ps? Wil de base layer in hunter green en ik denk de nieuwe ruffles Hunter green. Wil niet 2 keer verzendkosten betalen _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen