Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 77 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Ik ga nog één keer proberen om de PS of Sweden Royal Blue en de PS of Sweden Marine te verkopen. Allebei €45 vaste prijs (verzendkosten voor de koper, €6,95 of afhalen in Winschoten), altijd netjes in plastic bewaard en zien er keurig uit. Mocht iemand geïnteresseerd zijn hoor ik het graag!

Royal Blue:
[ img ]

Marine:
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:44 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ik ga nog één keer proberen om de PS of Sweden Royal Blue en de PS of Sweden Marine te verkopen. Allebei €45 vaste prijs (verzendkosten voor de koper, €6,95 of afhalen in Winschoten), altijd netjes in plastic bewaard en zien er keurig uit. Mocht iemand geïnteresseerd zijn hoor ik het graag!

Royal Blue:
[ [url=m/82OF74.jpg]Afbeelding[/url] ]

Marine:
[ [url=m/GgaA0C.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik wilde net vragen of iemand de royal blue heeft! Dit is wel helaas een springdekje begrijp ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:27 



 
Profiel   

Vandaag Bordeaux op mn schimpie <3

(Let niet op vloekende deken, heb niks anders :') )

[ img ]


Komen weer mooie spulletjes voorbij !

Heb vandaag ook mn bestelling van Ps of sweden binnen gehad, had een legging, broek en 2 baselayers…. De baselayers vallen raar (vind ik) bovenin perfect, aan de armen en boezem, maar de taille heel ruim… gelukkig waren ze niet zo duur, anders had ik ze niet gehoeven.

Broek en legging vallen wel heel erg mooi, ookal ben ik 184 cm

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:38 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Vandaag Bordeaux op mn schimpie <3

(Let niet op vloekende deken, heb niks anders :') )

[ [url=m/NsWkRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Komen weer mooie spulletjes voorbij !

Heb vandaag ook mn bestelling van Ps of sweden binnen gehad, had een legging, broek en 2 baselayers…. De baselayers vallen raar (vind ik) bovenin perfect, aan de armen en boezem, maar de taille heel ruim… gelukkig waren ze niet zo duur, anders had ik ze niet gehoeven.

Broek en legging vallen wel heel erg mooi, ookal ben ik 184 cm


Blijf het een onwijs mooie kleur vinden die Bordeaux. <3

Aangezien ik voor het eerst bij Psos heb besteld wat is de gemiddelde levertijd geweest bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:47 



 
Profiel   

JillChanel schreef
De burnt orange <3


[ [url=m/FQLBty.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0DHsxC.jpg]Afbeelding[/url] ]

super mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:59 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Ohh mooie spullen komen er weer voorbij <3

Mijn skyblue ligt bij het postpunt maar mag de deur niet uit :( hopelijk blijft ie lang genoeg liggen anders ga ik echt huilen


Quarantaine?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:03 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Vandaag Bordeaux op mn schimpie <3

(Let niet op vloekende deken, heb niks anders :') )

[ [url=m/NsWkRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Komen weer mooie spulletjes voorbij !

Heb vandaag ook mn bestelling van Ps of sweden binnen gehad, had een legging, broek en 2 baselayers…. De baselayers vallen raar (vind ik) bovenin perfect, aan de armen en boezem, maar de taille heel ruim… gelukkig waren ze niet zo duur, anders had ik ze niet gehoeven.

Broek en legging vallen wel heel erg mooi, ookal ben ik 184 cm


Welk model baselayer had je besteld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:05 



 
Profiel   

Bij gebrek aan eigen 'aanfoto's' weer een gespotte van facebook. De skyblue staat wel heel gaaf op een schimpie!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:06 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Vandaag Bordeaux op mn schimpie <3

(Let niet op vloekende deken, heb niks anders :') )

[ [url=m/NsWkRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Komen weer mooie spulletjes voorbij !

Heb vandaag ook mn bestelling van Ps of sweden binnen gehad, had een legging, broek en 2 baselayers…. De baselayers vallen raar (vind ik) bovenin perfect, aan de armen en boezem, maar de taille heel ruim… gelukkig waren ze niet zo duur, anders had ik ze niet gehoeven.

Broek en legging vallen wel heel erg mooi, ookal ben ik 184 cm


Ik heb wel een deken voor je die erbij past }>
Bordeaux staat mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:19 



 
Profiel   

romyvs schreef
SharonIndezz schreef
Vandaag Bordeaux op mn schimpie <3

(Let niet op vloekende deken, heb niks anders :') )

[ [url=m/NsWkRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Komen weer mooie spulletjes voorbij !

Heb vandaag ook mn bestelling van Ps of sweden binnen gehad, had een legging, broek en 2 baselayers…. De baselayers vallen raar (vind ik) bovenin perfect, aan de armen en boezem, maar de taille heel ruim… gelukkig waren ze niet zo duur, anders had ik ze niet gehoeven.

Broek en legging vallen wel heel erg mooi, ookal ben ik 184 cm


Blijf het een onwijs mooie kleur vinden die Bordeaux. <3

Aangezien ik voor het eerst bij Psos heb besteld wat is de gemiddelde levertijd geweest bij jullie?


Reken op ongeveer 2 weken. Na de orderbevestiging die je meteen krijgt, kan het best anderhalve week duren voordat je een verzendbevestiging krijgt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:19 



 
Profiel   

maessie schreef
anoukwendy schreef
Ohh mooie spullen komen er weer voorbij <3

Mijn skyblue ligt bij het postpunt maar mag de deur niet uit :( hopelijk blijft ie lang genoeg liggen anders ga ik echt huilen


Quarantaine?


Jaa we hebben corona |o mn vriend heeft het ergens opgelopen en zn broer ook besmet := en mij automatisch ook natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:19 



 
Profiel   

Mooi die sky blue en Bordeaux!

Ik heb 14e besteld bij Ps, had net verzendbevestiging in m’n mail.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:20 



 
Profiel   

Iemand die kan zeggen of dat de nieuwe dekjes die er aan komen toevallig lijken op Moss? op de ene foto precies wel, maar op andere foto's dan weer helemaal niet. Ik heb nog een oornetje liggen in die kleur maar helaas geen passend dekje.. vind het nochtans een heel mooi kleur. Of iemand die toevallig de mos verkoopt? :)) anders zal ik het oornetje moeten verkopen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:48 



 
Profiel   

maessie schreef
Bij gebrek aan eigen 'aanfoto's' weer een gespotte van facebook. De skyblue staat wel heel gaaf op een schimpie!
[ [url=m/pSlc6S.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wauw deze is ook echt gaaf!!
Beter voor me dat ik dit niet allemaal zie met een witte en een grijze }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:15 



 
Profiel   

Ik heb de Tiffany baselayers… @maessie

Ik heb Uit mn hoofd de 15e besteld, en gisteren is het geleverd bij postpunt… dit gaat over de PS

@anouk, welke deken heb je? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:26 



 
Profiel   

maessie schreef
Bij gebrek aan eigen 'aanfoto's' weer een gespotte van facebook. De skyblue staat wel heel gaaf op een schimpie!
[ [url=m/pSlc6S.jpg]Afbeelding[/url] ]



Super mooi!!! Nu wil ik hem ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:27 



 
Profiel   

8pagina’s verder hahaha.

Love alle foto’s! Ben dit keer op mn handjes blijven zitten met al die sale! 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:28 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
8pagina’s verder hahaha.

Love alle foto’s! Ben dit keer op mn handjes blijven zitten met al die sale! 8-)


Hahah ja jij hebt al genoeg volgens mij :')maar kan altijd meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:30 



 
Profiel   

Danique_G schreef
Texas02 schreef
Ik ga nog één keer proberen om de PS of Sweden Royal Blue en de PS of Sweden Marine te verkopen. Allebei €45 vaste prijs (verzendkosten voor de koper, €6,95 of afhalen in Winschoten), altijd netjes in plastic bewaard en zien er keurig uit. Mocht iemand geïnteresseerd zijn hoor ik het graag!

Royal Blue:
[ [url=m/82OF74.jpg]Afbeelding[/url] ]

Marine:
[ [url=m/GgaA0C.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik wilde net vragen of iemand de royal blue heeft! Dit is wel helaas een springdekje begrijp ik?


Ja, springdekje idd, full jump

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:33 



 
Profiel   

Vanochtend het strand onveilig gemaakt met mijn bonte raket :') Met als dekje de PS Ombre Navy *D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:39 



 
Profiel   

Dames jullie gaan zó hard bizar. Ik red dat meelezen niet eens :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:43 



 
Profiel   

[ img ]
Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een soft lemon. Hij ligt hier te niksen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:46 



 
Profiel   

Famke0506 schreef
Heeft iemand toevallig Equestrian Stockholm forest green full dressuur liggen die het dekje wil verkopen? Zoek het dekje al even, maar grijp net mis of ze vragen er heel veel voor.


Die heb ik nog met bandages! Als je interesse hebt. Verkoop hem alleen als set anders blijf ik met de bandages zitten haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:03 



 
Profiel   

Famke0506 schreef
Heeft iemand toevallig Equestrian Stockholm forest green full dressuur liggen die het dekje wil verkopen? Zoek het dekje al even, maar grijp net mis of ze vragen er heel veel voor.


Ik heb een nieuwe Forest Green DL te koop, maar ik ben in Duitsland. En ik zou het ook het liefst in een set met bijna nieuwe Forest Green (1 x gebruikt) beenbeschermers in maat M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:42 



 
Profiel   

Ameliec schreef
Iemand die kan zeggen of dat de nieuwe dekjes die er aan komen toevallig lijken op Moss? op de ene foto precies wel, maar op andere foto's dan weer helemaal niet. Ik heb nog een oornetje liggen in die kleur maar helaas geen passend dekje.. vind het nochtans een heel mooi kleur. Of iemand die toevallig de mos verkoopt? :)) anders zal ik het oornetje moeten verkopen..


De ruffle komt in twee verschillende kleuren groen dus misschien lijkt het daarom dat ze verschillend zijn, dat zijn ze dus ook
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 77 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen