Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

lideli schreef
Vanochtend het strand onveilig gemaakt met mijn bonte raket :') Met als dekje de PS Ombre Navy *D

[ [url=m/shIGHf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohh gaaf! En staat goed!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:29 



 
Profiel   

Famke0506 schreef
Heeft iemand toevallig Equestrian Stockholm forest green full dressuur liggen die het dekje wil verkopen? Zoek het dekje al even, maar grijp net mis of ze vragen er heel veel voor.


Hij komt binnenkort terug, als ik het goed zeg komt er nu eerst nog 1 kleur terug + dan komt een nieuwe kleur en daarna komt de forest green :D
Ik zit er ook op te wachten, vind die zoo mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:26 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
maessie schreef
Ohh mooie spullen komen er weer voorbij <3

Mijn skyblue ligt bij het postpunt maar mag de deur niet uit :( hopelijk blijft ie lang genoeg liggen anders ga ik echt huilen


Quarantaine?


Jaa we hebben corona |o mn vriend heeft het ergens opgelopen en zn broer ook besmet := en mij automatisch ook natuurlijk


Ooh das mooi balen! Niet iemand anders die even langs kan gaan? Of het postpunt even vragen of ze willen wachten met retouren? Hopelijk niet al te ziek er van? Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:43 



 
Profiel   

Ameliec schreef
Iemand die kan zeggen of dat de nieuwe dekjes die er aan komen toevallig lijken op Moss? op de ene foto precies wel, maar op andere foto's dan weer helemaal niet. Ik heb nog een oornetje liggen in die kleur maar helaas geen passend dekje.. vind het nochtans een heel mooi kleur. Of iemand die toevallig de mos verkoopt? :)) anders zal ik het oornetje moeten verkopen..


Wel een ander dekje, maar voor de kleurvergelijk:
Moss met corduroy huntergreen
[ img ]
En huntergreen links naast de forestgreen:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:46 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Ik heb de Tiffany baselayers… @maessie

Ik heb Uit mn hoofd de 15e besteld, en gisteren is het geleverd bij postpunt… dit gaat over de PS

@anouk, welke deken heb je? :=


Ooh ja, die zijn niet heel geweldig idd, ik heb ze ook geprobeerd en teruggestuurd, maar een poos terug al. :j Vond t stofje ook niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:50 



 
Profiel   

lideli schreef
Vanochtend het strand onveilig gemaakt met mijn bonte raket :') Met als dekje de PS Ombre Navy *D

[ [url=m/shIGHf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ooh heerlijk! Dat is hier nog wel een bucketlist dingetje! Voor ons nog wel een flink stukkie rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:52 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Ameliec schreef
Iemand die kan zeggen of dat de nieuwe dekjes die er aan komen toevallig lijken op Moss? op de ene foto precies wel, maar op andere foto's dan weer helemaal niet. Ik heb nog een oornetje liggen in die kleur maar helaas geen passend dekje.. vind het nochtans een heel mooi kleur. Of iemand die toevallig de mos verkoopt? :)) anders zal ik het oornetje moeten verkopen..


De ruffle komt in twee verschillende kleuren groen dus misschien lijkt het daarom dat ze verschillend zijn, dat zijn ze dus ook


Jaah en de benaming is precies andersom dan je zou verwachten. De lichte met donkere rand is de huntergreen, de donkere met lichte rand forestgreen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:54 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Ik heb de Tiffany baselayers… @maessie

Ik heb Uit mn hoofd de 15e besteld, en gisteren is het geleverd bij postpunt… dit gaat over de PS

@anouk, welke deken heb je? :=


Heb je toevallig een foto van de achterkant van een Tiffany baselayer? Staat PS of Sweden daar echt zo reusachtig groot achterop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:56 



 
Profiel   

Ik wil de nieuwe forest green en hunter green graag naast de moss willen zien. Ik heb de moss en hunter green corduroy maar de nieuwe zijn ook weer gaaf, maar wat moet je met 3-4x groen :D

Beterschap Anouk! Zou idd postpunt bellen of ze langer willen bewaren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:57 



 
Profiel   

Texas02 schreef
SharonIndezz schreef
Ik heb de Tiffany baselayers… @maessie

Ik heb Uit mn hoofd de 15e besteld, en gisteren is het geleverd bij postpunt… dit gaat over de PS

@anouk, welke deken heb je? :=


Heb je toevallig een foto van de achterkant van een Tiffany baselayer? Staat PS of Sweden daar echt zo reusachtig groot achterop?


Yup!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:03 



 
Profiel   

Ik vind deze echt héél gaaf! (En ook in springmodel zo te zien!)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:07 



 
Profiel   

maessie schreef
Texas02 schreef

Heb je toevallig een foto van de achterkant van een Tiffany baselayer? Staat PS of Sweden daar echt zo reusachtig groot achterop?


Yup!
[ [url=m/xeYctX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dank je! Daar was ik al bang voor, ik weet niet of ik me er aan ga ergeren.. Het is wel de enige baselayer die ik nog in de kleur Neptuna vind.. Dark Petrol is weer anders toch? Ik zoek iets voor bij de ES Monaco Blue.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:22 



 
Profiel   

Ik weet niet meer wie het zocht maar er staat volgens mij een ruffle navy op marktplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:26 



 
Profiel   

Mijn tas met bankpas vergeten op t werk.. en de laatste uren sale.. zo jammer :')

Wou de latte baselayer en vest bestellen maar helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:33 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Matheno schreef

Golden Brass!


Jaa, die vind ik ook zooo mooi!
Denk je mooier dan de mahony glitter? Die 2 zijn wel favoriet nu..


Golden brass staat denk ik heel goed, die is zo mooi op een donkerbruine. Mahogany zou mijn keuze dan weer niet zijn, vind bruin op een donkerbruine geen mooie combinatie, maar dat kan ook aan mij liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:52 



 
Profiel   

Ik heb mn kleren binnen en ben helema happy. Zit heerlijk *\%/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:56 



 
Profiel   

Heb de Hermine Navy besteld. Alleen nog geen bijpassend dekje. Iemand een bijpassende dressuur full in de aanbieding? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 00:38 



 
Profiel   

Is er wel eens korting op de ES Midnight Blue (meer dan 10% want daar heb ik nog een code voor), of valt die er eigenlijk meestal buiten bij de Nederlandse winkels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 04:58 



 
Profiel   

Hoi hoi, een vraagje. Is er vraag naar licht gebruikte ES dekjes? Heb een stapeltje liggen die ik eigenlijk graag van de hand wil doen namelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:58 



 
Profiel   

Lena82 schreef
Hoi hoi, een vraagje. Is er vraag naar licht gebruikte ES dekjes? Heb een stapeltje liggen die ik eigenlijk graag van de hand wil doen namelijk

Ja ik zoek een Monaco blue of een royal blue :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:02 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd wat je hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:10 



 
Profiel   

Lena82 schreef
Hoi hoi, een vraagje. Is er vraag naar licht gebruikte ES dekjes? Heb een stapeltje liggen die ik eigenlijk graag van de hand wil doen namelijk



Jaa, Ben wel benieuwd welke kleuren je weg doet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:14 



 
Profiel   

Ik heb in de aanbieding:

Parisian Blue
Midnight White Edge
Golden Brown
Black Edition
Deep Olivine
Amazonite
Silver Cloud

Allemaal dressuurdekjes in de maat full. Zijn weinig gebruikt ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:18 



 
Profiel   

maessie schreef
anoukwendy schreef

Jaa we hebben corona |o mn vriend heeft het ergens opgelopen en zn broer ook besmet := en mij automatisch ook natuurlijk


Ooh das mooi balen! Niet iemand anders die even langs kan gaan? Of het postpunt even vragen of ze willen wachten met retouren? Hopelijk niet al te ziek er van? Beterschap!


Maar als iemand anders het haalt moet ie mijn id en die brief mee, wat ik dus in mn handen heb gehad. Vasthouden mogen ze niet helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:24 



 
Profiel   

Queijo schreef
Ik wil de nieuwe forest green en hunter green graag naast de moss willen zien. Ik heb de moss en hunter green corduroy maar de nieuwe zijn ook weer gaaf, maar wat moet je met 3-4x groen :D

Beterschap Anouk! Zou idd postpunt bellen of ze langer willen bewaren?


Groen kan je nooit genoeg hebben <3
Dankje! Vasthouden mogen ze helaas niet :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen