Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 103 [ 2569 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 103  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

 
Profiel   

Het is super lastig om hem goed op de foto te krijgen, omdat het dekje natuurlijk glimt en het shirtje niet... Maar op het oog vind ik dit goede match. Het shirtje is heel iets koeler van tint, dat is denk de beste omschrijving. Dit verschil ga je te paard niet zien. Foto's te paard kan ik helaas even niet laten zien omdat ik een polsblessure heb door een val van onze jongste :\

Foto naast een raam
[ img ]

Foto midden in de kamer
[ img ]

De mink heb ik zelf niet, dus kan hier geen oordeel over geven. Maar als ik hem zo op internet zie denk ik dat dat ook moet kunnen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:15 



 
Profiel   

Kimley schreef
Ik zoek nog steeds bijpassende kleding bij de crème de la crème van ps of sweden.

[ [url=m/OlO1V4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Frappuccino van Horsegloss en Champagne van ES. Geen perfecte match maar staat wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 15:32 



 
Profiel   

Mrs Ros dekje in de kleur forest green volgens mij, met de jas Mia van Kramer erbij in de kleur oregano

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:11 



 
Profiel   

Oeps foto vergeten
[ img ]
[ img ]
Had ook nog de fleece jas van kramer bij de Chili van le mieux besteld in de kleur kers, maar was niet geslaagd. En de kleur mahoni bij de eq Stockholm Bordeaux was te paars, dus wie daar nog een warm vest bij weet mag het zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:13 



 
Profiel   

Weet iemand hoe de teddy fleece beenbeschermers van de kramer vallen kwa maat? Ik wil ze graag bij de kentucky velvet pink en het roze truitje van ES :)

Ze waren er lang niet maar staan ondertussen weer op de site. Ik heb een engels volbloed met wat smalle beentjes en van de peesbeschermers die ik ooit bij kramer had besteld is maat cob te groot achter :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:44 



 
Profiel   

Zou de ps latte of sand kleding bij de crème de la crème passen van ps of sweden ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 07:59 



 
Profiel   

Iemand enig idee voor een gele baselayer (of mooi vest oid) die bij dit dekje zou passen? Ik kan alleen die van Lemieux vinden. Nou twijfel ik of die kleur überhaupt past, maar als dat al zo zou zijn vind ik 60 euries voor een shirt toch wat veel van het goede :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:00 



 
Profiel   

Misschien deze? https://www.agradi.nl/hkm-softshell-jac ... e-geel.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:52 



 
Profiel   

Mijn 95% match voor de ps turquoise, met het Anky Ceramic vest. Op de foto wijkt de kleur iets meer af dan in real door de verschillende stofjes.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:23 



 
Profiel   

Iemand enig idee welk shirtje/trui/vest bij de Cinnamon Spice van Equito past?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:40 



 
Profiel   

maessie schreef
Mijn 95% match voor de ps turquoise, met het Anky Ceramic vest. Op de foto wijkt de kleur iets meer af dan in real door de verschillende stofjes.
[ [url=m/UGkKly.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8mOjZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Weet je heeeeel toevallig ook of de turquoise van Le mieux hierbij past?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:27 



 
Profiel   

Paelja schreef
Iemand enig idee welk shirtje/trui/vest bij de Cinnamon Spice van Equito past?


[ [url=m/jtaVHD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb een Kingsland vest bij mijn Equito Rusty Rose, die past denk ik wel bij beide! (Ben alleen de naam van het vest even kwijt..)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:07 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
maessie schreef
Mijn 95% match voor de ps turquoise, met het Anky Ceramic vest. Op de foto wijkt de kleur iets meer af dan in real door de verschillende stofjes.
[ [url=m/UGkKly.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8mOjZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Weet je heeeeel toevallig ook of de turquoise van Le mieux hierbij past?


Nee sorry, maar volgens mij zijn er wel mensen die dat combineren :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:08 



 
Profiel   

darkadia schreef


Dit zou nog best wel eens een goeie kunnen zijn! Thanks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:18 



 
Profiel   

candalisa schreef
Iemand nog een tip voor een shirt wat mooi bij de nieuwe ES glitter past die hierboven is helaas niet meer verkrijgbaar.
[ [url=m/7F9RQN.jpg]Afbeelding[/url] ]


De Lofty Manner top Yvo Bronze past goed.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:33 



 
Profiel   

amazaballss schreef
darkadia schreef


Dit zou nog best wel eens een goeie kunnen zijn! Thanks :D


Ik heb deze live op equiday gezien en nog overwogen te kopen haha :) staat nog op m’n wishlist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:42 



 
Profiel   

Vandaag bij de ruitershop de truffle even naast de mink gelegd :o de mink is dus iets lichter van kleur en iets meer een bruinere tint terwijl de truffle wat donkerder en grijzer is. Foto is in lamplicht genomen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:21 



 
Profiel   

Iemand idee voor mooi shirt of vest bij ps of Sweden latte (mamba)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:21 



 
Profiel   

Ik heb het shirt besteld dat eerder is aangeraden bij de LeMieux Truffle. Ik heb hem besteld voor bij de LeMieux Mink Loire

Zoals hierboven te zien is de Mink inderdaad wat lichter met een iets meer beige tint, dus het past niet perfect, maar ik vind het echt heel mooi bij elkaar!

Vind Loire wat lastig op de foto te krijgen, want in real life matcht het echt mooier dan op de foto’s. Hier lijkt de Mink namelijk wat goud en degenen die het dekje kennen weten vast dat er geen goudtinten in het dekje zitten :+

[ img ]
[ img ]

Gaat om deze
https://www2.hm.com/nl_be/productpage.1010645004.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:08 



 
Profiel   

Wij hadden gisteren onze eerste 'wedstrijd'. En dat moest natuurlijk helemaal matchy matchy! 8-)

[ img ]
[ img ]

Jasje en dekje van Presteq.
Simpele Uvex cap.
Petrie Firenze laarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 07:31 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een shirt en/ of bandages die bij de le mieux lavender passen.

Weet iemand toevallig een match (van een ander merk) bij dit Dekje?
Mocht iemand nog iets hebben liggen waar die van af wil hoor ik het graag :o



een plaatje erbij voor de kleur
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:15 



 
Profiel   

Voor diegene die er belang bij zouden hebben, heb nog een ongebruikte Felix Buhler Mia vest in de kleur Macadamia maat L ter overname. Had hem gekocht voor bij een dekje in de kleur Walnut, maar deze is toch iets koeler van kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:53 



 
Profiel   

Bij toeval een match ontdekt… mijn paarden passen geen gewone oornetjes, maar wel de LeMieux XL oornetjes, moet er alleen een rand bij aan haken.

Voor de ES Purple White Edge had ik 2 kleuren LeMieux oornetjes besteld in de hoop dat 1 zou matchen, een Plum en een Mulberry.

[ img ]

De Plum match te perfect en de Mulberry heb ik bewaard voor het geval ik een matchend dekje in de toekomst zou hebben. De Plum kreeg een witte rand er aan gehaakt, zodat het precies matched.

[ img ]

Nu anderhalf jaar later had ik de PS of Sweden Dusty Wine van de Christmas collectie besteld en waarachtig, de Mulberry van LeMieux blijkt een bijna perfecte match.

Daglicht:
[ img ]

Kunstlicht:
[ img ]

Flits:
[ img ]

Nu zorgen dat ik een Wine kleurig garen vind voor de rand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:28 



 
Profiel   

Al een tijdje opzoek naar een shirt of sweater die bij mijn nieuwe Lemieux Dijon past. Maar ik wou het een beetje budgettaire houden.

Nu is mijn mama sinds een tijdje een naaicursus beginnen volgen en kwam ze vandaag toevallig deze stof tegen. Ideaal voor een sweater die ook nog een soort van bij de Dijon past! :D

Work in progress!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:51 



 
Profiel   

iemand voorbeelden van de Eskadron Vintage Gold?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 05:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 103 [ 2569 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 103  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen