Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 85 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Jeetje gaat snel hier
urosa schreef
Gianti wat gek! Karen heb ik geen ervaring bij en moest je volgens mij een maat kleiner bestellen toch? Brooklyn valt bij mij wel als een echte 36.


Ik heb normaal een 34, maar ben wel smal dus heb soms dat 34 Slobbert. Baal in ieder geval flink dat ik niet 32 besteld heb, maar had al rijlegging van PSoS in 32 en die was te strak eigenlijk :(

Mocht iemand interesse hebben in mamba latte full dr en latte beschermers full, stuur mij dan berichtje (of een van de rijbroeken maat 34 haha)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 00:53 



 
Profiel   

Equestrian Stockholm Midnight Blue is besteld, als het goed is wordt hij vandaag verzonden <3 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 03:05 



 
Profiel   

Van ES vind ik het jammer dat het opnieuw uitbrengen van een oude kleur zo 'groots' wordt gebracht alsof het een heel nieuwe collectie is. Als je alle oude kleuren al hebt, dan komt er niet vaak iets nieuws bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:39 



 
Profiel   

Ik kwam net dit tegen op insta.. maar ik vroeg me af, hoort die quote niet omgekeerd te zijn?

Dus “don’t just exist. Live.” Ipv hoe het nu staat? Of ben ik nu zo fout haha? :')


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:46 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Van ES vind ik het jammer dat het opnieuw uitbrengen van een oude kleur zo 'groots' wordt gebracht alsof het een heel nieuwe collectie is. Als je alle oude kleuren al hebt, dan komt er niet vaak iets nieuws bij.


Dit! Ik denk dat er veel meer mensen zitten te wachten op de forest green of grenadine..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:47 



 
Profiel   

Ik weet niet of de quote omgekeerd hoort, maar omgekeerd vind ik hem wel krachtiger... Echt léven in plaats van alleen bestaan. Maar goed, bij PS denken ze daar blijkbaar anders over. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:49 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Ik weet niet of de quote omgekeerd hoort, maar omgekeerd vind ik hem wel krachtiger... Echt léven in plaats van alleen bestaan. Maar goed, bij PS denken ze daar blijkbaar anders over. :))


Ja haha dat dacht ik ook! Als je het opzoekt kom je het in ieder geval alleen maar omgekeerd tegen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:51 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Van ES vind ik het jammer dat het opnieuw uitbrengen van een oude kleur zo 'groots' wordt gebracht alsof het een heel nieuwe collectie is. Als je alle oude kleuren al hebt, dan komt er niet vaak iets nieuws bij.


Ik denk dat de reden daarvan is dat ze wel nieuwe kleding erbij doen, er zit bijna altijd wel iets nieuw bij, ik koop t nooit maar zullen vast mensen zijn die dat wel doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:04 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Ik weet niet of de quote omgekeerd hoort, maar omgekeerd vind ik hem wel krachtiger... Echt léven in plaats van alleen bestaan. Maar goed, bij PS denken ze daar blijkbaar anders over. :))


Maar ps leeft niet meer, dat bestaat alleen nog maar _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:05 



 
Profiel   

Als we nou allemaal zeggen dat die quote niet klopt, zouden we hem dan met korting krijgen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:08 



 
Profiel   

annahiltlady schreef
_Lorette_ schreef
Ik weet niet of de quote omgekeerd hoort, maar omgekeerd vind ik hem wel krachtiger... Echt léven in plaats van alleen bestaan. Maar goed, bij PS denken ze daar blijkbaar anders over. :))


Ja haha dat dacht ik ook! Als je het opzoekt kom je het in ieder geval alleen maar omgekeerd tegen :')


Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat hij inderdaad niet klopt zo. Heel de betekenis is nu weg. Niet echt leven, maar alleen bestaan. Right. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:13 



 
Profiel   

Voelt aan als zo’n stom foutje dat ontstaat omdat je net iets te snel gaat om het goed te controleren en de spelling checker het niet op pikt....

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:28 



 
Profiel   

urosa schreef
Ik denk dat ES het marketing technisch precies goed doet. Zo kunnen mensen nog wat sparen tussen door en blijft de vraag. Is er überhaupt wel een merk dat zoveel dekjes als PS uitbrengt? Ik vind het echt onverstandig van ze..



Vind ik ook. Niet meer bij te houden, wat er uitkomt van PS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:33 



 
Profiel   

Getup schreef
urosa schreef
Ik denk dat ES het marketing technisch precies goed doet. Zo kunnen mensen nog wat sparen tussen door en blijft de vraag. Is er überhaupt wel een merk dat zoveel dekjes als PS uitbrengt? Ik vind het echt onverstandig van ze..



Vind ik ook. Niet meer bij te houden, wat er uitkomt van PS.


Ja dit is wel waar. Waar je een jaar of 2 geleden nog moest pre-orderen als je een nieuwe kleur echt graag wilde hebben, raken ze nu vrijwel nooit meer direct uitverkocht. Het aanbod is zo enorm, mensen blijven niet bezig.

Maar toch wil ik wel graag weer eens een echt nieuwe kleur van ES. Al komt dat ook wel doordat het glimmer dekje niet mn ding was en ik die dus niet gekocht heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:43 



 
Profiel   

Er waren toch 2 groene ruffles bij ps of sweden? Ik zie dat ruitergoed op insta maar eentje in hun verhaal heeft gezet. Ik dacht dat er hunter green en forest green zou zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:01 



 
Profiel   

annahiltlady schreef
_Lorette_ schreef
Van ES vind ik het jammer dat het opnieuw uitbrengen van een oude kleur zo 'groots' wordt gebracht alsof het een heel nieuwe collectie is. Als je alle oude kleuren al hebt, dan komt er niet vaak iets nieuws bij.


Dit! Ik denk dat er veel meer mensen zitten te wachten op de forest green of grenadine..



Jaa, die wil ik alle 2. De golden olive mag van mij ook terug komen of de spring olive :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:27 



 
Profiel   

KB12 schreef
Er waren toch 2 groene ruffles bij ps of sweden? Ik zie dat ruitergoed op insta maar eentje in hun verhaal heeft gezet. Ik dacht dat er hunter green en forest green zou zijn?


Op de Instagram post bij ruitergoed van 5 januari staan wel die 2 kleuren groen vermeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:28 



 
Profiel   

romyvs schreef
KB12 schreef
Er waren toch 2 groene ruffles bij ps of sweden? Ik zie dat ruitergoed op insta maar eentje in hun verhaal heeft gezet. Ik dacht dat er hunter green en forest green zou zijn?


Op de Instagram post bij ruitergoed van 5 januari staan wel die 2 kleuren groen vermeld.


Ja ik zie het idd. Heb mij vergist in de naam het is niet forest green maar under green. Wat raar dat ze maar 1 van de 2 gedeeld hebben in hun story over vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:54 



 
Profiel   

Grr, ik weet mijn wachtwoord niet meer van ruitergoed :')
Ik heb al een paar keer geklikt dat ik mijn wachtwoord vergeten ben, maar er komt geen email met een nieuw wachtwoord..
Maar goed, paardlief gaat deze week voor onderzoeken binnen in de kliniek , dus heb toch koopstop -O-


Wat slecht van die quote trouwens..
PS wordt veel te toegankelijk en te duur imo, vorig jaar kon je niets van de xmas sales kopen want alles was direct weg. Nu smijten ze met kortingen naar je hoofd..


Laatst bijgewerkt door Farjen op 25-01-22 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:20 



 
Profiel   

zo juist de Forest green besteld met oornetje!
ben wel helemaal confused met die kleuren hoor..
ik heb een baselayer in hunter green, zou dit gewoon matchen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:21 



 
Profiel   

Hier ook zojuist de huntergreen besteld met oornetje.
Wat me opvalt is dat de dekjes goedkoper zijn bij Ps zelf en het oornetje bij ruitergoed iets goedkoper.
Ook heeft ruitergoed alleen oornetje forrest green en Ps zelf alleen huntergreen.
Zouden het 2 verschillende zijn of 1 die allebei anders genoemd worden?

*edit krijg net van ruitergoed bericht terug dat het hetzelfde oornetje is maar bruikbaar bij beide kleuren.


Laatst bijgewerkt door romyvs op 25-01-22 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:53 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ik heb vandaag transparante puinzakken van de action opgehaald en daar heb ik nu mijn dekjes in. Super stevige zakken en ze zijn mooi ruim zodat ik ze er nog bij in kan stoppen. Ik denk dat ik hier wel tevreden mee ga zijn :)

[ [url=m/X5LYvC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0KEepU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H6TPQW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Handig! Hoeveel passen er ongeveer in? Is het zoiets als vuilniszak formaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:58 



 
Profiel   

De namen zijn omgedraaid van de wintercollectie, lekker verwarrend.

Ik heb in hun livestream de vraag gesteld van de quote net, benieuwd of daar later nog reactie op komt!

Ik heb de huntergreen besteld (nu dus de lichte versie met donkere rand) En de wine moet eigenlijk ook nog komen :j <3
De huntergreen, hoezo bewerkte foto's.. hij is meer zoals de felle groen zag ik net in hun livestream.
[ img ]
En een wine vergelijk met de Alex Berry en de Grace Wine.
[ img ]

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Es jas, vooral de mouwen vielen mij op, gekke hobbel, maar komt misschien van een beroerde foto. Ben blij dat Es niet óók net wat nieuws heeft nu :+


Laatst bijgewerkt door maessie op 25-01-22 13:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:11 



 
Profiel   

Ik kwam vanochtend deze tegen bij de welkoop, zacht gevoerd kjelvik jasje, nu met 70% korting voor 24,- Denk dat dit wel een hele mooie match met de golden brass kan zijn :j Zal zodra ik weer op stal kom wel even een foto maken :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:14 



 
Profiel   

Ik lees al lange tijd mee hier maar nog nooit gereageerd.
Ik zag dat ze bij Agradi nu veel van PS of sweden in de aanbieding hebben
https://www.agradi.nl/ps-of-sweden/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 85 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen