Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 308 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

keeyzie schreef
Iemand ervaring met een GP dekje onder een springzadel?


Iemand die bij mij in de groepsles reed had er een onder haar springzadel. Opzich ging het wel alleen aan de achterkant wat kort. Het past wel maar een CC had beter gepast.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:16 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de Lemieux Gel Tek singel? Mijn prolite is aan vervanging toe maar twijfel om dit keer een lemieux te nemen ipv prolite.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:51 



 
Profiel   

voor de liefhebbers heb ik eventueel een sage in maat S/M te koop. Ik pak hem bijna niet meer, dus hij mag weg. past prima onder mijn 17inch zadel! hij lijkt op de foto's een beetje smerig, gaat voor verkoop nog een ronde de wasmachine in :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:20 



 
Profiel   

Voor de liefhebbers heb ik een Musk en een Azure die weg mogen in perfecte staat!! :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 06:49 



 
Profiel   

Hoi, ik ga een aantal LeMieux dekjes van de hand doen, wegens een teveel aan dekjes. Het gaat om:
Berry Red
Burnt Orange
Navy
Beige Tweed
Champagne Loire
Benneton Blue

Is daar interesse voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 08:05 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb de Musk in maat S/M te koop

Als iemand interesse heeft, graag PB :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 08:56 



 
Profiel   

Lena82 schreef
Hoi, ik ga een aantal LeMieux dekjes van de hand doen, wegens een teveel aan dekjes. Het gaat om:
Berry Red
Burnt Orange
Navy
Beige Tweed
Champagne Loire
Benneton Blue

Is daar interesse voor?


Dressuur? Suede ? En aan welke prijs aub?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:13 



 
Profiel   

Allemaal suede dressuur en full, behalve de Loire Champagne.. Die is wel full geen suede

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:54 



 
Profiel   

Jammer dat de laatste posts alleen maar over verkopen gaan.. voor de variatie, de Mulberry carbon mesh op mijn zwartje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:53 



 
Profiel   

Ik plaats ook weer even een fotootje:

De Oak Suede:

[ img ]

En Rioja Loire:


[ img ]

En voor degene die nieuwsgierig was naar de Gel-Tek singel. Ik ben een erg tevreden gebruiker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:24 



 
Profiel   

Opzich ben ik erg tevreden met de baselayers maar ik denk toch dat ik voor de zomer wil gaan kijken voor wat matchende t-shirts of polo's. Ik heb twee short sleeve base layers van Lemieux (Sage en Musk) en die vind ik super fijn maar ze hebben ze alleen in de nieuwe voorjaars kleuren van 2021. Voor andere kleuren heb ik alleen een longsleeve.

Dus weet iemand een goed matchend t-shirt of polo van een ander merk voor de volgende kleuren:
Rioja
Mullberry
Hunter Green
Ice Blue

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:27 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Opzich ben ik erg tevreden met de baselayers maar ik denk toch dat ik voor de zomer wil gaan kijken voor wat matchende t-shirts of polo's. Ik heb twee short sleeve base layers van Lemieux (Sage en Musk) en die vind ik super fijn maar ze hebben ze alleen in de nieuwe voorjaars kleuren van 2021. Voor andere kleuren heb ik alleen een longsleeve.

Dus weet iemand een goed matchend t-shirt of polo van een ander merk voor de volgende kleuren:
Rioja
Mullberry
Hunter Green
Ice Blue


Ice Blue kan ik je dit shirt aanraden:

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... sqr=carina

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:34 



 
Profiel   

Rioja de velvet red van horsegloss en de ice blue heb ik een blauwe van harryshorse voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:42 



 
Profiel   

Friesfanaat schreef
Plop1997 schreef
Opzich ben ik erg tevreden met de baselayers maar ik denk toch dat ik voor de zomer wil gaan kijken voor wat matchende t-shirts of polo's. Ik heb twee short sleeve base layers van Lemieux (Sage en Musk) en die vind ik super fijn maar ze hebben ze alleen in de nieuwe voorjaars kleuren van 2021. Voor andere kleuren heb ik alleen een longsleeve.

Dus weet iemand een goed matchend t-shirt of polo van een ander merk voor de volgende kleuren:
Rioja
Mullberry
Hunter Green
Ice Blue


Ice Blue kan ik je dit shirt aanraden:

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... sqr=carina


Oh thanks! Het lijkt alsof die donker rode ook wel bij de Rioja kan passen. Binnenkort naar de epplejack en kijken of het matcht in de winkel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:46 



 
Profiel   

[ img ]
Wij moesten een bontje proberen,
Heb op MP deze Lemieux bontje voor een super prijsje kunnen regelen , echt fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 16:38 



 
Profiel   

Friesfanaat schreef
Ik plaats ook weer even een fotootje:

De Oak Suede:

[ [url=m/hT5tpt.jpg]Afbeelding[/url] ]

En Rioja Loire:


[ [url=m/chKRR9.jpg]Afbeelding[/url] ]

En voor degene die nieuwsgierig was naar de Gel-Tek singel. Ik ben een erg tevreden gebruiker :D


Ik ben afgelopen week nav dit topic toch gezwicht voor een Olive van Marktplaats voor een nette prijs. Super blij mee <3

Ter vergelijking in hetzelfde soort licht als jouw met Oak:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:07 



 
Profiel   

Ma_n0n schreef
Iemand een idee wanneer de kleuren voor spring/summer worden getoond? :+ O:)

Ik hoop volgend jaar pas ergens _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:29 



 
Profiel   

Ben even benieuwd naar jullie mening. Ik heb een champagne suede dekje en wil daar een wat warmere jas bij matchen. Ik heb wat baselayers maar die draag ik met dit weer eigenlijk niet. Toch wil ik graag matchen, in de winter rij ik eigenlijk vooral in mijn zwarte kingsland jas en dat vind ik toch zonde van alle mooie dekjes :')

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .XS..OG%3E

Ik zag deze , voor een supermooie prijs ook nog eens. Zou deze leuk zijn op een champagne of mink dekje? Of teveel kleurverschil? Ik twijfel...

Anders ga ik voor de kers voor op de chili red of de oregano voor op de sage . Die kleuren komen beter overeen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:11 



 
Profiel   

Misschien niet iedereen zijn ding maar ik heb inderdaad ook een zwarte dikke jas en match af en toe wel eens mijn rijbroek/legging.

Heb 4 leggings van Ariat in kleuren die matchen met de Navy, oak, rioja en de zwarte. Maar mijn dekjes zijn ook weer tamelijk basic kleuren dus dat is wel makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:18 



 
Profiel   

Granoek schreef
Misschien niet iedereen zijn ding maar ik heb inderdaad ook een zwarte dikke jas en match af en toe wel eens mijn rijbroek/legging.

Heb 4 leggings van Ariat in kleuren die matchen met de Navy, oak, rioja en de zwarte. Maar mijn dekjes zijn ook weer tamelijk basic kleuren dus dat is wel makkelijk.

Daar heb ik indd ook over na zitten denken! Alleen zijn rijbroeken vaak relatief duurder dan shirtjes of longsleeves. Maar leggings is wel een goede optie dan die zijn niet zo prijzig vaak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:06 



 
Profiel   

Ik heb onlangs de Dijon cadeau gekregen van mijn vriend. Nu zou ik eigenlijk graag nog het oornetje erbij hebben, en een shirtje. Maar shirtje hoeft niet perce van Lemieux te zijn. Hebben jullie al goedkopere matchende kledij erbij gevonden?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:15 



 
Profiel   

Lena82 schreef
Allemaal suede dressuur en full, behalve de Loire Champagne.. Die is wel full geen suede

Ik had je een pb gestuurd, had je hem gezien? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:12 



 
Profiel   

Dit staat op Hypostore? Foutje of komt de mint terug in de ‘22 kleuren?

https://hypostore.nl/seizoenscollecties ... ss-22.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:22 



 
Profiel   

YentlShots schreef
Dit staat op Hypostore? Foutje of komt de mint terug in de ‘22 kleuren?

https://hypostore.nl/seizoenscollecties ... ss-22.html


Ja mint komt terug!.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:28 



 
Profiel   

Omg! Als ze mustard nou eens zouden terugbrengen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 308 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen