Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 87 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Zag deze vergelijking op fb langskomen.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:12 



 
Profiel   

Ik heb niks besteld en ga dat ook niet doen zonder korting, ik heb heel hard zitten nadenken en ik ga waarschijnlijk al mn ps dekjes wegdoen. We willen een boerderij, zoeken al 6 jaar dus de kans dat we nu iets vinden als ik mn dekjes wegdoe zal niet heel groot zijn maar het geeft meer mogelijkheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:29 



 
Profiel   

Oh ja Anouk das voor een goed doel!


Laatst bijgewerkt door Kimley op 26-01-22 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:39 



 
Profiel   

Mijn Midnight Blue komt als het goed is vanmiddag *\o/*

Dat is zeker voor een goed doel, anouk! Wel jammer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:59 



 
Profiel   

lideli schreef
Zag net deze langskomen. De Moon Rock collectie. Lijkt op het eerste oog erg op de Sand en Lattes
[ [url=m/5RNqPf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ef9cht.png]Afbeelding[/url] ]

He? Hadden ze nog niet genoeg aan de 35 sand/latte tinten die afgelopen jaar zijn uitgekomen in alle soorten dekjes die ze maar konden bedenken?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:29 



 
Profiel   

Maar welk shirt past nu bij welk dekje ? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:30 



 
Profiel   

Misschien is dat de truc, alles past een soort van bij alles :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:31 



 
Profiel   

Ik vind het een mooi dekje (gewoon omdat ik beige mooi vind), maar zou totaal geen aanvulling zijn op mijn collectie naast de PS Latte corduroy, PS Sand floret, PS Sand en PS Prosecco. :+

Lauriannnn schreef
Zag deze vergelijking op fb langskomen.
[ [url=m/v6ALC9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit vind ik dan weer heel anders lijken dan de productfoto's van PS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:34 



 
Profiel   

Dat is een mooi doel Anouk! Wel echt héél zonde van je collectie!! T is dat ik geen geldboom heb, anders had ik véél over willen nemen :j (maar die deken moet je maar even over laten horen ;) )

Het is zo inderdaad wel steeds makkelijker matchen als ze telkens dezelfde kleuren uitbrengen :j En minder koopdrang als de kleur al in de kast ligt :j

Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan :j

Zouden dezen die van die moonrock collectie zijn dan? (Had ik hier eerder ook gepost samen met die pastelletjes) Ik heb nog niet echt lichte kleurtjes verder, en vind de bovenste wel gaaf :j Aan het stiksel te zien is de onderste van de Moonrock.
[ img ]

[ img ]

Mocht iemand interesse hebben, denk dat ik mijn lemon, merlot en mahogany er uit ga gooien :j

Ik was deze idd ook tegen gekomen. Eerste is dan de forest green, en de tweede de huntergreen.
[ img ]
En idd Lorette, echt bizar veel kleurverschil bij dezen op de foto's. (Hieronder is dus beide de huntergreen :+ )
[ img ]


Laatst bijgewerkt door maessie op 26-01-22 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:40 



 
Profiel   

maessie schreef
Dat is een mooi doel Anouk! Wel echt héél zonde van je collectie!! T is dat ik geen geldboom heb, anders had ik véél over willen nemen :j (maar die deken moet je maar even over laten horen ;) )

Het is zo inderdaad wel steeds makkelijker matchen als ze telkens dezelfde kleuren uitbrengen :j En minder koopdrang als de kleur al in de kast ligt :j

Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan :j

Zouden dezen die van die moonrock collectie zijn dan? (Had ik hier eerder ook gepost samen met die pastelletjes) Ik heb nog niet echt lichte kleurtjes verder, en vind de bovenste wel gaaf :j
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mocht iemand interesse hebben, denk dat ik mijn lemon, merlot en mahogany er uit ga gooien :j

Ik was deze idd ook tegen gekomen. Eerste is dan de forest green, en de tweede de huntergreen.
[ [url=m/Kqzuca.jpg]Afbeelding[/url] ]
En idd Lorette, echt bizar veel kleurverschil bij dezen op de foto's. (Hieronder is dus dezelfde :+ )
[ [url=m/aKMlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]




Dan vraag ik me echt af, hoe is het dekje dan in het echt. Zoals Ps de fotos plaatst op een paard of zoals het dekje los?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:46 



 
Profiel   

Zoals het dekje los! Ze kwamen gister in hun livestream voorbij, kun je denk ik op hun insta nog wel terugkijken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:49 



 
Profiel   

Dit topic gaat zo hard, kan het echt niet aan :')

Vind dat PS iedereen wel doodgooit met dekjes. Echt onwijs veel brengen die uit, elke keer net een andere randje of de kleurtjes wisselen om.
Verwacht dat er weer veel van in de sale gaat komen, er is zoveel sale van ps altijd. Toch niet goed voor je naam als je altijd in de sale zit >;)


@Anouk, wat jammer! Maar ik snap je zeker, dat is een mooi doel om wat te verkopen!!
Success met wat moois vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:50 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
Dit topic gaat zo hard, kan het echt niet aan :')

Vind dat PS iedereen wel doodgooit met dekjes. Echt onwijs veel brengen die uit, elke keer net een andere randje of de kleurtjes wisselen om.
Verwacht dat er weer veel van in de sale gaat komen, er is zoveel sale van ps altijd. Toch niet goed voor je naam als je altijd in de sale zit >;)


@Anouk, wat jammer! Maar ik snap je zeker, dat is een mooi doel om wat te verkopen!!
Success met wat moois vinden!


Daar verdienen ze dan toch ook niet veel aan, als ze zo veel in de sale hebben lijkt me. Ik heb liever ES, alleen jammer dat ze nu geen nieuwe kleuren uitbrengen. Wat wel prettiger aan de PS dekjes is, is het verdikte stuk van voren. Maar nu allemaal nieuwe dekjes de laatste tijd, zie door de bomen het bos niet meer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:03 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
Dit topic gaat zo hard, kan het echt niet aan :')

Vind dat PS iedereen wel doodgooit met dekjes. Echt onwijs veel brengen die uit, elke keer net een andere randje of de kleurtjes wisselen om.
Verwacht dat er weer veel van in de sale gaat komen, er is zoveel sale van ps altijd. Toch niet goed voor je naam als je altijd in de sale zit >;)


@Anouk, wat jammer! Maar ik snap je zeker, dat is een mooi doel om wat te verkopen!!
Success met wat moois vinden!


Moet je bedenken hoeveel ze verdienen op de nieuwprijs, want ze gaan echt niet in de sale onder de kosten van productie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:11 



 
Profiel   

Nouja ik denk dat ps eskadron achterna gaat, wat iedereen zegt, je word doodgegooid met dekjes dus het is straks niks meer waard. Dus denk dat ik van de week (als mn test negatief is zodat ik niet via de dekjes iemand besmet) foto’s ga maken en alles online gooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:16 



 
Profiel   

Heb je al vast een lijstje van wat je gaat verkopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:22 



 
Profiel   

Eventjes onder mijn meeleessteen vandaan kruipen voor een vraagje..

@maessie bedoel je lemon monogram van PS? Zo ja, wat is je vraagprijs? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:37 



 
Profiel   

Ik heb verzend bevestiging van m’n 2e Ps bestelling binnen.
Als het goed is ligt de 1e bestelling vandaag bij het afhaal punt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:45 



 
Profiel   

maessie schreef
Dat is een mooi doel Anouk! Wel echt héél zonde van je collectie!! T is dat ik geen geldboom heb, anders had ik véél over willen nemen :j (maar die deken moet je maar even over laten horen ;) )

Het is zo inderdaad wel steeds makkelijker matchen als ze telkens dezelfde kleuren uitbrengen :j En minder koopdrang als de kleur al in de kast ligt :j

Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan :j

Zouden dezen die van die moonrock collectie zijn dan? (Had ik hier eerder ook gepost samen met die pastelletjes) Ik heb nog niet echt lichte kleurtjes verder, en vind de bovenste wel gaaf :j Aan het stiksel te zien is de onderste van de Moonrock.
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mocht iemand interesse hebben, denk dat ik mijn lemon, merlot en mahogany er uit ga gooien :j

Ik was deze idd ook tegen gekomen. Eerste is dan de forest green, en de tweede de huntergreen.
[ [url=m/Kqzuca.jpg]Afbeelding[/url] ]
En idd Lorette, echt bizar veel kleurverschil bij dezen op de foto's. (Hieronder is dus beide de huntergreen :+ )
[ [url=m/aKMlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Als ik het vergelijk met het hunter green suede dekje die ik heb, vind ik hem het meest lijken op de onderste, de foto in de foto zeg maar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:50 



 
Profiel   

Zelfde kleuren
Berry bow en dusty wine
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:50 



 
Profiel   

maessie schreef
Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan :j


Of RG heeft er gewoon minder van besteld want verder is hij overal nog te krijgen...

Voor degene die het gister vroeg, ze hebben daar nu ook de springvariant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:05 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Nouja ik denk dat ps eskadron achterna gaat, wat iedereen zegt, je word doodgegooid met dekjes dus het is straks niks meer waard. Dus denk dat ik van de week (als mn test negatief is zodat ik niet via de dekjes iemand besmet) foto’s ga maken en alles online gooi


Een deel verkopen, je hebt zo'n prachtige collectie :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:09 



 
Profiel   

[ img ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:21 



 
Profiel   

De nieuwe jas van ES lijkt me interessant, maar er staat niet veel informatie bij. Hij lijkt niet waterdicht? Daarbij vind ik 300 euro best wel veel geld voor een jas dat niet water en winddicht lijkt te zijn.
Ik vind het wel tof van ES dat ze kleuren opnieuw uitbrengen maar wel steeds daarbij met nieuwe producten komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:23 



 
Profiel   

Kimley schreef
Heb je al vast een lijstje van wat je gaat verkopen?


Nee nog niet

En voor degene die berichtjes sturen, dat heeft (nog) geen zin ;) ik ga ook nog nergens op reageren
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 87 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen