Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 88 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Gaya_x schreef
[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!

Oei wat een lelijke rand zo met de parels :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:28 



 
Profiel   

Gaya_x schreef
[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!


Ligt het aan mij of is dat merkje heel slecht geplaatst... zonde om dat voor promo foto’s te gebruiken (wel eerlijk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:29 



 
Profiel   

Ania schreef
De nieuwe jas van ES lijkt me interessant, maar er staat niet veel informatie bij. Hij lijkt niet waterdicht? Daarbij vind ik 300 euro best wel veel geld voor een jas dat niet water en winddicht lijkt te zijn.
Ik vind het wel tof van ES dat ze kleuren opnieuw uitbrengen maar wel steeds daarbij met nieuwe producten komen.


Er staat bij dat ie waterdicht is toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:37 



 
Profiel   

Anoukwendy, niet alles toch?? :oo hou je niet eens diegene die je het mooiste vind?

Gaya_x schreef
[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!
zijn het geen bling steentjes ipv parels? Ik twijfel beetje tussen deze of de Mamba Latte nog.

Zo, die groene vertekenen wel heel erg dan van de productfoto's. Ik ben heel blij met mijn LeMieux Oak dus de PS of Sweden groene kan ik nu mooi laten gaan. Ik begin trouwens steeds meer aan de ruffles te wennen. Eerst vond ik het niks, maar nu zou ik ze denk ik wel kopen als het een kleur is die ik wil :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:39 



 
Profiel   

Roulette_ schreef
Gaya_x schreef
[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!


Ligt het aan mij of is dat merkje heel slecht geplaatst... zonde om dat voor promo foto’s te gebruiken (wel eerlijk)


Ja dat kan mijn ocd niet aan :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:43 



 
Profiel   

Gaya_x schreef
[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!


Inderdaad jammer van look a like nr… -O-
Maar ideaal voor mijn portemonnee :D en dat merkje inderdaad, zonde…

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:58 



 
Profiel   

Bielsje schreef
maessie schreef
Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan :j


Of RG heeft er gewoon minder van besteld want verder is hij overal nog te krijgen...

Voor degene die het gister vroeg, ze hebben daar nu ook de springvariant!


Maar bij Ruitergoed heb ik nog mijn korting :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:24 



 
Profiel   

Mocht iemand nog een corduroy huntergreen zoeken.. deze finse shop heeft hem nog, ook in springvariant.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:26 



 
Profiel   

Gaya_x schreef
[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!


Denk dat dit wel een haflingerkleurtje is :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:27 



 
Profiel   

maessie schreef
Mocht iemand nog een corduroy huntergreen zoeken.. deze finse shop heeft hem nog, ook in springvariant.
[ [url=m/mmHRL1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hij is nu out of stock.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:03 



 
Profiel   

urosa schreef
Anoukwendy, niet alles toch?? :oo hou je niet eens diegene die je het mooiste vind?

Gaya_x schreef
[ [url=m/FKMieD.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zag ik net voorbijkomen op facebook, die van aankomende lente. Niks voor mij maar misschien hier wel liefhebbers!
zijn het geen bling steentjes ipv parels? Ik twijfel beetje tussen deze of de Mamba Latte nog.

Zo, die groene vertekenen wel heel erg dan van de productfoto's. Ik ben heel blij met mijn LeMieux Oak dus de PS of Sweden groene kan ik nu mooi laten gaan. Ik begin trouwens steeds meer aan de ruffles te wennen. Eerst vond ik het niks, maar nu zou ik ze denk ik wel kopen als het een kleur is die ik wil :+

Ik hou mn ES, alle PS gaan de deur uit haha. Maar eerst maar zorgen dat ik me beter voel voordat ik foto’s ga maken. Misschien blijft er wat, dat zie ik dan wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:20 



 
Profiel   

Mijn black bow set is nog steeds te koop. :+ Mocht iemand de mahogany spring ter ruil hebben hou ik me ook aanbevolen :D

Edit: ik vraag een lief prijsje. Heb hem zelf ook met korting gekocht :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:28 



 
Profiel   

Ik meen dat ik hem hier voorbij zag komen maar zijn zoveel berichten dat terug zoeken lastig is op de telefoon.
Heeft iemand een foto van de golden brass op een palomino/valk achtige paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:38 



 
Profiel   

maessie schreef
Dat is een mooi doel Anouk! Wel echt héél zonde van je collectie!! T is dat ik geen geldboom heb, anders had ik véél over willen nemen :j (maar die deken moet je maar even over laten horen ;) )

Het is zo inderdaad wel steeds makkelijker matchen als ze telkens dezelfde kleuren uitbrengen :j En minder koopdrang als de kleur al in de kast ligt :j

Blij dat ik die wine ruffle wel gelijk besteld heb dan :j

Zouden dezen die van die moonrock collectie zijn dan? (Had ik hier eerder ook gepost samen met die pastelletjes) Ik heb nog niet echt lichte kleurtjes verder, en vind de bovenste wel gaaf :j Aan het stiksel te zien is de onderste van de Moonrock.
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mocht iemand interesse hebben, denk dat ik mijn lemon, merlot en mahogany er uit ga gooien :j

Ik was deze idd ook tegen gekomen. Eerste is dan de forest green, en de tweede de huntergreen.
[ [url=m/Kqzuca.jpg]Afbeelding[/url] ]
En idd Lorette, echt bizar veel kleurverschil bij dezen op de foto's. (Hieronder is dus beide de huntergreen :+ )
[ [url=m/aKMlIb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Had eigenlijk gehoopt (en nog steeds een beetje) dat hij in het normale licht meer naar de onderste foto neigt. Vrijdag zal ik het hopelijk weten.
Heb zojuist bericht gehad van ps dat beide pakketten onderweg zijn *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:44 



 
Profiel   

Romy, daar lijkt hij idd het meest op!

Candalisa, ik heb de mahogany idd te koop staan, maar dat is full dressuur.
Hier al wel vaker geplaatst, maar de golden brass op mijn maflinger :j
[ img ]

Kwam nog een vergelijk tegen
Dim blue bow en Clear Blue
[ img ]
Berry bow en Dusty Wine
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:49 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
maessie schreef
Mocht iemand nog een corduroy huntergreen zoeken.. deze finse shop heeft hem nog, ook in springvariant.
[ [url=m/mmHRL1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hij is nu out of stock.


Lijkt wel alsof er nog meer bij hen binnenkomt zo toch? Komt vast goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:09 



 
Profiel   

DHL heeft vertraging en nu komt mijn Midnight Blue dekje over 1 of 2 dagen |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:40 



 
Profiel   

Ik heb mijn favo dekjes bijna allemaal, Pacific Ocean ontbreekt nog. Is er iemand die zijn PO wil verkopen of ruilen tegen een andere unicorn? Ik heb er veel, dus ben heel benieuwd of er PO bezitters zijn die zouden willen ruilen tegen een ander. Maat full dressuur

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:17 



 
Profiel   

Ik heb net m’n eerste Ps pakket opgehaald, 2e komt vrijdag.
Straks even passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:00 



 
Profiel   

Vandaag de deep olivine en parisian blue opgehaald. Overgenomen van Lena hier op bokt. Helemaal blij mee. Heb de springdekjes 1x dubbel gevouwen en naast de dressuurdekjes gedaan.. kast zit echt vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:41 



 
Profiel   

Lauriann wat grappig, ik heb vandaag de silver cloud en black edition thuis gekregen van Lena :) . Heel blij mee, die zullen op mn beide paarden passen.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:47 



 
Profiel   

wie kan me helpen welke peesbescherming (echte peesbeschermers) of kleur bandages bij de equestrian stockholm MONACO BLUE passen.
Liefst (wegens de prijs) niet van het merk zelf :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:18 



 
Profiel   

Haf_Woezel schreef
wie kan me helpen welke peesbescherming (echte peesbeschermers) of kleur bandages bij de equestrian stockholm MONACO BLUE passen.
Liefst (wegens de prijs) niet van het merk zelf :o


Ik denk dat gewoon donkerblauw er ook goed bij staat, aangezien het dekje een donkerblauwe rand heeft :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:38 



 
Profiel   

Muronia schreef
Lauriann wat grappig, ik heb vandaag de silver cloud en black edition thuis gekregen van Lena :) . Heel blij mee, die zullen op mn beide paarden passen.
[ [url=m/D6NXBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0wbteH.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oh toff! Ik wilde eigenlijk ook nog de silver cloud maar dat bedacht ik mij gister dus jij was mij voor haha. Maae was een leuke prijs voor nette dekjes. Ik ben er ook erg blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:43 



 
Profiel   

Gaat lekker daar bij ps... maakt toch wel verschil dan de uitgeleverde foto's...
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 88 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen