Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 89 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Dus het lint is dezelfde kleur als het dekje ? Of juist zoals hij op de foto staat nu?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:47 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Haf_Woezel schreef
wie kan me helpen welke peesbescherming (echte peesbeschermers) of kleur bandages bij de equestrian stockholm MONACO BLUE passen.
Liefst (wegens de prijs) niet van het merk zelf :o


Ik denk dat gewoon donkerblauw er ook goed bij staat, aangezien het dekje een donkerblauwe rand heeft :j


dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:48 



 
Profiel   

Kimley schreef
Dus het lint is dezelfde kleur als het dekje ? Of juist zoals hij op de foto staat nu?


Zoals in een eerdere post (de vergelijking met dusty wine), dus dezelfde kleur als het dekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:49 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de Karen rijbroek? Ik wil deze bestellen voor de hunter. Is de kleur beige als op de foto en hoe valt ze van maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:51 



 
Profiel   

Kleine collectie uitbreiding vandaag
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:52 



 
Profiel   

heeft iemand hier toevallig een mooie match shirtje voor bij de mamba latte en mamba coffee ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:00 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Gaat lekker daar bij ps... maakt toch wel verschil dan de uitgeleverde foto's...
[ [url=m/T9M6ce.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dus dat ze dit doen omdat ze willen dat iedereen bij ps zelf besteld, dat ps zelf wel die van de foto heeft. Geen idee of dat zo is hoor, maar die indruk heb ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:32 



 
Profiel   

its_daantjee schreef
heeft iemand hier toevallig een mooie match shirtje voor bij de mamba latte en mamba coffee ?



Ik heb het coffee shirtje erbij :)

Maar gewoon elk donkerbruin schirtje matcht toch bij de coffee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:40 



 
Profiel   

Ps komt wel veel met dezelfde kleurtinten. Hopelijk komen ze in het voorjaar eens met iets totaal anders qua kleur!

Ik heb mn mahogany verkocht }:0 . Ik vond hem qua kleur wat tegenvallen op mijn paarden en heb ook al de coffee latte die een veel warmere kleur heeft. Ik heb de x-mas wine er voor in de plaats gekocht.

[ img ]

[ img ]

Ik vind hem zo chique, wordt er helemaal blij van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:59 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Gaat lekker daar bij ps... maakt toch wel verschil dan de uitgeleverde foto's...
[ [url=m/T9M6ce.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat vind ik echt jammer, want met paars lint vond ik hem toch mooier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:01 



 
Profiel   

Ik heb echt geen overzicht meer van de PS dekjes :')

Mijn hemel, er zijn er zooooveeel gekomen de afgelopen maanden.

Ik heb de Suède blush, maar ik vind hem niet mooi.
Heb hem 1x gebruikt en twijfel om hem weg te doen of te ruilen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:03 



 
Profiel   

Ik heb ook geen overzicht meer, eerst had ik echt helemaal in mijn hoofd welke dekjes ik nog wilde, nu is het echt van nou ja er is er zoveel wat op elkaar lijkt ik wacht gewoon tot er iets in de aanbieding komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:14 



 
Profiel   

[ img ]

Welke kleur zou dit zijn??

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:16 



 
Profiel   

Fijn dat jullie er blij mee zijn!! Veel plezier ermee

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:28 



 
Profiel   

Oohh die xmas is prachtig hierboven! Ik ben er ook nog altijd blij mee.

Pff éigenlijk wil ik nog een zwart PS dekje :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:33 



 
Profiel   

Ik kom even onder mijn steen vandaan. Met die laatste korting bij PS samen met een vriendin besteld en dus voor 35eu de oranje gekocht. Voor mijn schimmel :)
Foto te paard kan pas van de zomer omdat ik op het moment nog in het buitenland studeer hahaha. Wilde ook niks paard gerelateerd kopen maar voor die 35eu is ie wel leuk :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:36 



 
Profiel   

sevke schreef
Iemand ervaring met de Karen rijbroek? Ik wil deze bestellen voor de hunter. Is de kleur beige als op de foto en hoe valt ze van maat?


Ik heb deze in het beige. Vind hem gewoon op maat vallen. Hier nogmaals de foto’s :)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:41 



 
Profiel   

Wat PS betreft heb ik ook geen overzicht meer, maar ik heb ook besloten om geen PS meer te gaan kopen. De Marine is nu verkocht, is vandaag bij de nieuwe eigenaar aangekomen en de Royal staat nog te koop. Die twee zijn op mijn paard gewoon echt net iets te klein / geen mooie pasvorm (vind ik zelf, de meningen zijn erover verdeeld maar ik pak ze hierdoor dus bijna nooit). De beide Ombres hebben wel een mooie pasvorm dus die blijven wel, maar verder heb ik veel liever ES en Equito. Ik wil het risico met PS niet meer lopen, dat ik nog een dekje koop met een niet mooie pasvorm voor mijn paard..

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe van ES van hierboven, in de beschrijving bovenaan de foto staat Aqua Glitter, zou dat op de kleur slaan? Het is wel een dekje met een donkerdere kleur en een lichtere kleur rand zie ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:01 



 
Profiel   

Aqua glitter is de filter die eroverheen zit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:08 



 
Profiel   

darkadia schreef
sevke schreef
Iemand ervaring met de Karen rijbroek? Ik wil deze bestellen voor de hunter. Is de kleur beige als op de foto en hoe valt ze van maat?


Ik heb deze in het beige. Vind hem gewoon op maat vallen. Hier nogmaals de foto’s :)

[ [url=m/mIsYXe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yr6vAv.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik ben ook zo in love met deze broek! :D *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:13 



 
Profiel   

Weet iemand of de groene Qourdony nog ergens te verkrijgen is ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:13 



 
Profiel   

Kimley schreef
Aqua glitter is de filter die eroverheen zit :)


Ah, ok! :) Ben benieuwd wat de kleur wordt! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:14 



 
Profiel   

O mooi die Xmas wine zeg!

Die broek staat mooi!

Ik heb ook net gepast. De broek (Nathalie) is geweldig. Baselayer (tiffanie dacht ik) zit ook super.
Alleen dat truitje met die col, prachtige kleur, alleen te wijd en die kol is mega strak. Dat is m dus niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:27 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels ook de kluts kwijt met alle nieuwe PS dekjes :') Ben wel van plan ze te kopen maar dan enkel en alleen in een sale ofs. Vind sowieso 70+ euro iets te veel voor maar een dekje. En ze komen toch met zo veel dekjes. Ben wel benieuwd hoe de horselet eruit gaan zien dit voorjaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:28 



 
Profiel   

Merk zelf ook dat ps me minder trekt ten opzichte van es.. is ook omdat de springdekjes van ps giga glijden onder mijn springzadel.
Maar ook met die kersteditie, als je ze allemaal wilt a 100 euro per stuk... en dan in 1 maand dan ben je half maandsalaris kwijt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 89 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen