Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 90 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Bij mij ligt ES minder fijn onder mijn zadel dan PS, maar ik vind de kleuren van ES wel mooier over het algemeen en ze veranderen niets aan de dekjes, wat ik persoonlijk ook wel fijn vind.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 23:49 



 
Profiel   

paljaslaura schreef
Ik kom even onder mijn steen vandaan. Met die laatste korting bij PS samen met een vriendin besteld en dus voor 35eu de oranje gekocht. Voor mijn schimmel :)
Foto te paard kan pas van de zomer omdat ik op het moment nog in het buitenland studeer hahaha. Wilde ook niks paard gerelateerd kopen maar voor die 35eu is ie wel leuk :+
[ [url=m/K0Bhsy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hee Lau, die heb ik ook, maar dan dressuur! :D Moet 'm nog ophalen, ligt nog bij een vriendin thuis, haha. Ben benieuwd naar een foto wanneer je weer terug bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 00:22 



 
Profiel   

Ik ben zo zwak. PS diamond ruffle in zwart nog besteld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 00:28 



 
Profiel   

R_emkee schreef
Ik ben ook zo in love met deze broek! :D *\o/*
[ [url=m/DZQhG1.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik baal stiekem dat ik niet ook de grijze heb genomen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 00:32 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Wat PS betreft heb ik ook geen overzicht meer, maar ik heb ook besloten om geen PS meer te gaan kopen. De Marine is nu verkocht, is vandaag bij de nieuwe eigenaar aangekomen en de Royal staat nog te koop. Die twee zijn op mijn paard gewoon echt net iets te klein / geen mooie pasvorm (vind ik zelf, de meningen zijn erover verdeeld maar ik pak ze hierdoor dus bijna nooit). De beide Ombres hebben wel een mooie pasvorm dus die blijven wel, maar verder heb ik veel liever ES en Equito. Ik wil het risico met PS niet meer lopen, dat ik nog een dekje koop met een niet mooie pasvorm voor mijn paard..

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe van ES van hierboven, in de beschrijving bovenaan de foto staat Aqua Glitter, zou dat op de kleur slaan? Het is wel een dekje met een donkerdere kleur en een lichtere kleur rand zie ik.


Jij hebt ook jump qua maat toch? Ik vind het model van ES voor jump ook mooier dan die van PS. Die nieuwe van ES scheelt mij weer, want ik hou niet van strass en glitter op dekjes haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 00:39 



 
Profiel   

Komt er iets met strass en glitter? Dan ben ik van de partij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 01:12 



 
Profiel   

HopeDreamer schreef
Texas02 schreef
Wat PS betreft heb ik ook geen overzicht meer, maar ik heb ook besloten om geen PS meer te gaan kopen. De Marine is nu verkocht, is vandaag bij de nieuwe eigenaar aangekomen en de Royal staat nog te koop. Die twee zijn op mijn paard gewoon echt net iets te klein / geen mooie pasvorm (vind ik zelf, de meningen zijn erover verdeeld maar ik pak ze hierdoor dus bijna nooit). De beide Ombres hebben wel een mooie pasvorm dus die blijven wel, maar verder heb ik veel liever ES en Equito. Ik wil het risico met PS niet meer lopen, dat ik nog een dekje koop met een niet mooie pasvorm voor mijn paard..

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe van ES van hierboven, in de beschrijving bovenaan de foto staat Aqua Glitter, zou dat op de kleur slaan? Het is wel een dekje met een donkerdere kleur en een lichtere kleur rand zie ik.


Jij hebt ook jump qua maat toch? Ik vind het model van ES voor jump ook mooier dan die van PS. Die nieuwe van ES scheelt mij weer, want ik hou niet van strass en glitter op dekjes haha


Ja, ik heb ook jump idd. Iemand van stal ook en ook zij vond haar PS dekje geen mooie pasvorm hebben. Ik vind strass op zich wel leuk, ik heb de Merlot Crystal ook en die vind ik echt prachtig.. Maar als de nieuwe ook 99 euro gaat kosten, scheelt het mij ook weer, want dat ga ik niet nog een keer uitgeven, daar was de Merlot Crystal toch echt een uitzondering :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 01:16 



 
Profiel   

PS OF SWEDEN SS22 - DROP 1

Saddlepad Classic Lotus Pink


[ img ]
[ img ]

PS OF SWEDEN SS22 - DROP 1

Saddlepad Classic Moon Rock


[ img ]
[ img ]

PS OF SWEDEN SS22 - DROP 1

Saddlepad Natural Moon Rock


[ img ]
[ img ]

PS OF SWEDEN SS22 - DROP 1

Saddlepad Plait Beige



[ img ]
[ img ]
PS OF SWEDEN SS22 - DROP 1

Saddlepad Signature Clear Sky


[ img ]
[ img ]

PS OF SWEDEN SS22 - DROP 1

Saddlepad Signature Allure Blue


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 06:09 



 
Profiel   

Nou nee bedankt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 06:52 



 
Profiel   

Ah daar waren ze al, zag ze al voorbij komen bij Foster Equestrian. Die clearsky is precies de xmas Skyblue van Matchy. Echt zoooo jammer.. enige wat anders lijkt is de quote.. Ze zijn goed bezig met downbranding zo.. :+

Anouk jij de jouwe nog thuis kunnen krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 07:42 



 
Profiel   

maessie schreef
Ah daar waren ze al, zag ze al voorbij komen bij Foster Equestrian. Die clearsky is precies de xmas Skyblue van Matchy. Echt zoooo jammer.. enige wat anders lijkt is de quote.. Ze zijn goed bezig met downbranding zo.. :+


En het parel randje. Maar inderdaad, exclusiviteit gaat er hard vanaf zo. Ik kocht sowieso alleen wat ik echt mooi vind en dan maakt het mij niet uit hoe exclusief het is, dus ik blijf wel bij PS (tenzij ES dus iets heel mooi uit brengt), maar het komt niet vaak meer voor dat ik iets zo mooi vind dat ik het koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:07 



 
Profiel   

De springdekjes van de nieuwe ps collectie vind ik ook maar vreemd ogen. Wie weet onder het zadel beter hoor maar zo los ziet het er gek uit. En idd weer allemaal kleuren die er zijn...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:16 



 
Profiel   

maessie schreef
Ah daar waren ze al, zag ze al voorbij komen bij Foster Equestrian. Die clearsky is precies de xmas Skyblue van Matchy. Echt zoooo jammer.. enige wat anders lijkt is de quote.. Ze zijn goed bezig met downbranding zo.. :+

Anouk jij de jouwe nog thuis kunnen krijgen?


Nee ik heb de uitslag van mn test nogsteeds niet maar mn vriend was positief dus de kans is groot natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:20 



 
Profiel   

Even een vergelijk naast elkaar van de Xmas Skyblue, en de nieuwe Clearsky.
[ img ]
[ img ]
En deze kwam ik ook nog ergens tegen, zie ik daar nu iets oranje/koraal?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:27 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
maessie schreef
Ah daar waren ze al, zag ze al voorbij komen bij Foster Equestrian. Die clearsky is precies de xmas Skyblue van Matchy. Echt zoooo jammer.. enige wat anders lijkt is de quote.. Ze zijn goed bezig met downbranding zo.. :+

Anouk jij de jouwe nog thuis kunnen krijgen?


Nee ik heb de uitslag van mn test nogsteeds niet maar mn vriend was positief dus de kans is groot natuurlijk


Ooh balen zeg!! Zou wel zuur zijn als die terug gaat naar Engeland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:28 



 
Profiel   

Hm hoef ik niks van :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:28 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
De springdekjes van de nieuwe ps collectie vind ik ook maar vreemd ogen. Wie weet onder het zadel beter hoor maar zo los ziet het er gek uit. En idd weer allemaal kleuren die er zijn...
[ [url=m/B8lbjy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Idd gek modelletje zo, opstaande rand heeft zo niet echt veel nut lijkt mij.

Ik merk wel dat eigenlijk alles wat ik van Es heb, blijvertjes zijn, en van Ps ik op sommige toch wat sneller uitgekeken ben. Binnenkort maar eens opruiming houden, en alleen er in wat ik écht mooi blijf vinden. En dan mooi sets maken van de dingen die ik niet in set heb. :j

Nog mensen die naar de opening van de Hypostore gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:29 



 
Profiel   

Vraag mij echt af wat PS verwacht met zoveel dekjes uitbrengen.
Niemand (denk ik dan) besteld ze allemaal. Mensen zijn nu slim genoeg te wachten tot er korting op is.
Vind het zo kansloos dat ze weer look-a-likes uit brengen. :roll:
Alleen jammer dat ze dat zelf niet door hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:50 



 
Profiel   

maessie schreef
anoukwendy schreef

Nee ik heb de uitslag van mn test nogsteeds niet maar mn vriend was positief dus de kans is groot natuurlijk


Ooh balen zeg!! Zou wel zuur zijn als die terug gaat naar Engeland!

Nou mn test uitslag is er en die is niet te beoordelen, dus ga er maar vanuit dat ik geen corona heb en haal hem straks dus ook gewoon op

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:00 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
Vraag mij echt af wat PS verwacht met zoveel dekjes uitbrengen.
Niemand (denk ik dan) besteld ze allemaal. Mensen zijn nu slim genoeg te wachten tot er korting op is.
Vind het zo kansloos dat ze weer look-a-likes uit brengen. :roll:
Alleen jammer dat ze dat zelf niet door hebben.


Jaa zo verdienen ze er veel minder op.. tenzij ze 4x zoveel verkopen met korting maar toch

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:02 



 
Profiel   

maessie schreef
Even een vergelijk naast elkaar van de Xmas Skyblue, en de nieuwe Clearsky.
[ [url=m/CilxL0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8QH3Oj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze kwam ik ook nog ergens tegen, zie ik daar nu iets oranje/koraal?
[ [url=m/RIOuIv.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat lijkt me dan wel weer een heel mooi kleurtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:12 



 
Profiel   

In de facebook groep van es en ps waren de reacties onder de nieuwe collectie ook allemaal niet heel erg positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:23 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
In de facebook groep van es en ps waren de reacties onder de nieuwe collectie ook allemaal niet heel erg positief.



Welke facebook is dat ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:58 



 
Profiel   

De berry baselayer is net wat roder dan dusty wine, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:08 



 
Profiel   

darkadia schreef
sevke schreef
Iemand ervaring met de Karen rijbroek? Ik wil deze bestellen voor de hunter. Is de kleur beige als op de foto en hoe valt ze van maat?


Ik heb deze in het beige. Vind hem gewoon op maat vallen. Hier nogmaals de foto’s :)

[ [url=m/mIsYXe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yr6vAv.jpg]Afbeelding[/url] ]


OK, dank je voor je antwoord!
Ik vind de broek mooi en het kleur is goed. Ga de gok nemen en ze bestellen. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 90 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen