Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 95 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Ok en om het af te leren mn 50 tinten roze :+ denk dat ik die nu wel genoeg heb :j

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:13 



 
Profiel   

Django_Mette schreef
Django_Mette schreef
Normaal lees ik alleen maar mee, maar ook gezwicht voor een ES Dark Sky Next Generation jacket :o
Ik heb m'n minor afgerond dus ik mocht wel een cadeautje voor mezelf kopen :Y)


Gaaf kadootje! Lijkt mij een hele fijne jas! :j
Zijn ze oprecht, zodra het boven de 10 graden is, heb ik deze eigenlijk altijd aan :j Ik heb ook al zo'n jasje in Emerald, maar die pas ik niet meer zo goed omdat dat een S-je is. Nu een maatje groter dus ik ben benieuwd of het past!


Ooh dacht je hebt de winterjas, maar idd die tussenjasjes zijn superfijn! De M valt net ietsje ruimer dan de S, niet echt langer oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:15 



 
Profiel   

maessie schreef
Ooh dacht je hebt de winterjas, maar idd die tussenjasjes zijn superfijn! De M valt net ietsje ruimer dan de S, niet echt langer oid.

Oooh haha! Die had ik ook graag gewild, maar 300 euro is me een klein beetje te duur eigenlijk :o
Oh dat is super fijn! Lengte is het probleem namelijk niet, de voorgevel om het zo maar te zeggen wel :') Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:16 



 
Profiel   

maessie schreef
Ok en om het af te leren mn 50 tinten roze :+ denk dat ik die nu wel genoeg heb :j

[ [url=m/2U6gMi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6swSV0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/taZw7j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YjoLZn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:31 



 
Profiel   

Heb mijn beide pakketjes binnen en ben zo blij.
Alles is ook mooi te combineren samen <3 .

Hierbij dan de foto’s
[ img ]
[ img ]

Het is super lastig om de Hunter green op de foto te krijgen hij licht op waardoor hij lichter oogt dan in werkelijkheid vandaar de verwarring met de foto’s bij Ps.
Het dekje heeft een hele mooie gloed erover. Echt super mooi, in zonlicht kleurt hij dan ook lichter op.

Ik verwacht ook nog de baselayer huntergreen, die heb ik nog mooi in de aanbieding kunnen scoren en komt morgen binnen als het goed is.

Had hem bij Psos zelf besteld vind het ook een erg snelle levering!


Laatst bijgewerkt door romyvs op 28-01-22 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:34 



 
Profiel   

Heel mooi romyvs, snap dat je er heel blij mee bent als ik het zo zie! Als ik dat beige shirtje met die knoopjes zie baal ik ergens wel dat ik die niet gekocht heb, want die is zo mooi. Alleen was ie in allemaal kleuren die ik vrijwel nergens mee kan combineren :( daarom uiteindelijk niet gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:40 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
Heel mooi romyvs, snap dat je er heel blij mee bent als ik het zo zie! Als ik dat beige shirtje met die knoopjes zie baal ik ergens wel dat ik die niet gekocht heb, want die is zo mooi. Alleen was ie in allemaal kleuren die ik vrijwel nergens mee kan combineren :( daarom uiteindelijk niet gedaan


Moet wel zeggen dat het denk ik een erg warm shirtje is. Dus of ik hem heel vaak zal dragen met intensief rijden vraag ik me af. Verder een heel mooi shirtje!

Waar ik ook erg blij mee ben is dat hij ook bij de Lemieux loire Mink past en bij de Kentucky pied de poule bruin die ik heb.


Laatst bijgewerkt door romyvs op 28-01-22 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:42 



 
Profiel   

Heel mooi romyvs, snap dat je er heel blij mee bent als ik het zo zie! Als ik dat beige shirtje met die knoopjes zie baal ik ergens wel dat ik die niet gekocht heb, want die is zo mooi. Alleen was ie in allemaal kleuren die ik vrijwel nergens mee kan combineren :( daarom uiteindelijk niet gedaan

Mijn pakket van ps is net afgeleverd bij het ups punt, ben alleen wel bang een beetje bang voor het Tara truitje ivm het kolletje die volgens velen erg strak zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:42 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
Heel mooi romyvs, snap dat je er heel blij mee bent als ik het zo zie! Als ik dat beige shirtje met die knoopjes zie baal ik ergens wel dat ik die niet gekocht heb, want die is zo mooi. Alleen was ie in allemaal kleuren die ik vrijwel nergens mee kan combineren :( daarom uiteindelijk niet gedaan

Mijn pakket van ps is net afgeleverd bij het ups punt, ben alleen wel bang een beetje bang voor het Tara truitje ivm het kolletje die volgens velen erg strak zit


Misschien valt het mee. Ik begon ook te twijfelen over de Brooklyn broek. Past toch mag alleen niks meer aankomen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:44 



 
Profiel   

Oh prachtig romyvs!!! Helemaal verliefd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:52 



 
Profiel   

Ben er ook echt super blij mee.
Paar fotootjes proberen te maken om het kleurverschil qua licht te kunnen laten zien maar valt niet mee. :+
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:56 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
Heel chique Haf_Woezel!

Die atlantic staat ook prachtig <3 en bordeaux is ook altijd mooi

Danique_G, hierbij nog een foto van de es royal classic met de hermine navy. Mijn telefoon pakte de bies van het dekje niet goed op. De bies is zoals de ingezoomde foto. De blauwe kleur is precies hetzelfde, het bruin niet helemaal, maar past goed :)
[ [url=m/1cMAfr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/99vk6e.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ah zo chique <3

Je hebt me overtuigd !

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:10 



 
Profiel   

romyvs schreef
Ben er ook echt super blij mee.
Paar fotootjes proberen te maken om het kleurverschil qua licht te kunnen laten zien maar valt niet mee. :+
[ [url=m/63vZOu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DMAGaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bctQWP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Opzich best knap dat het gewoon 2 verschillende dekjes lijken zo :')
Is de rand nou groen of bruin?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:12 



 
Profiel   

Bielsje schreef
romyvs schreef
Ben er ook echt super blij mee.
Paar fotootjes proberen te maken om het kleurverschil qua licht te kunnen laten zien maar valt niet mee. :+
[ [url=m/63vZOu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DMAGaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bctQWP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Opzich best knap dat het gewoon 2 verschillende dekjes lijken zo :')
Is de rand nou groen of bruin?


De ruffle is forest green (meteen de kleur van de andere variant) en het biesje is bruin van kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:18 



 
Profiel   

Heeft iemand de forest green al? Zo ja, zouden jullie dan foto's willen delen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:28 



 
Profiel   

Ohh die set/collectie foto’s!! <3

Ik ben gezwicht voor de winterjas van ES 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:39 



 
Profiel   

Heel mooi die huntergreen!! Wel apart dat zulke andere kleuren lijken vanuit andere hoek en ander licht ook!

Vandaag in mijn 1e favo set gereden. Bandages helaas vies na rijden. Wine set samen met een coltrui van decathlon. Hoofdstel is de hve van ps ook!
[ img ]
Alleen zo jammer dat logo zo lelijk wordt... heb dat met andere ps dekjes niet en was ze toch allemaal met regelmaat.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:41 



 
Profiel   

Oh dat ruffle dekje <3
Dit is dus de huntergreen?

Ik heb dat shirtje met die knoopjes juist heel vaak aan met rijden! Alleen heb m dan in coffee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:43 



 
Profiel   

O mooi allemaal!

Dat Tara truitje vind ik niks, die is ter overname als iemand wil. Camel maat M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:44 



 
Profiel   

Ik zou het Carmen shirt hartje zomer nog aan kunnen. :P Mijn grootste probleem met de PS kleding is dat ik het bijna allemaal te koud vind! Zelfs in een binnenbak draag ik er nog een jas overheen. Soms met sjaal. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:46 



 
Profiel   

KB12 schreef
Heeft iemand de forest green al? Zo ja, zouden jullie dan foto's willen delen?


Wat wil je zien dan?
Je kan sowieso altijd de zoekfunctie gebruiken, al veel foto’s van dit dekje zijn gedeeld in het oude topic.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:48 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
KB12 schreef
Heeft iemand de forest green al? Zo ja, zouden jullie dan foto's willen delen?


Wat wil je zien dan?
Je kan sowieso altijd de zoekfunctie gebruiken, al veel foto’s van dit dekje zijn gedeeld in het oude topic.


[ [url=m/G7lliO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BEuku4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AysckS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bRuCTc.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb het over de nieuwe forest green. Niet over de oude, die heb ik zelf al. Er is nu een hunter green, en een forest green uitgebracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:57 



 
Profiel   

De huntergreen en wine ruffle binnen gekregen vandaag <3 <3
Beide kleuren erg moeilijk op de foto te krijgen, maar ze zijn echt heel gaaf!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 17:02 



 
Profiel   

Die hunter green ruffle is wel echt gaaf!!! Heb alleen de huntergreen corduroy al en gok dat ik die eerder zal pakken met rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 17:09 



 
Profiel   

KB12 schreef
Ik heb het over de nieuwe forest green. Niet over de oude, die heb ik zelf al. Er is nu een hunter green, en een forest green uitgebracht.



Ohhh die van PS.

Mega verwarrend dat ze dezelfde naam geven. Irritant :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 17:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 95 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen