Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 310 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Wie heeft de grafting brushing boots van le mieux zijn jullie daar tevreden over en kan om de voorbenen maat full?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:34 



 
Profiel   

Wijsneus_DP schreef
YentlShots schreef
Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o


Heeft HypoStore nog steeds 30% korting op LeMieux?

Nee helaas zie nu geen korting meer staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:54 



 
Profiel   

pantarhei schreef
YentlShots schreef
Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o

Hoe kom jij aan 30% korting op site staat 25%

Ze hadden even 30% op een aantal Lemieux producten maar nu helaas niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:58 



 
Profiel   

Ik zie nog wel 30% korting op een aantal producten bij hypo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 21:04 



 
Profiel   

Ik heb zojuist de rosé besteld bij Divoza... 25% korting en drie verjaardagsbonnen, toen was-ie nog maar 45 euro... Oeps. Ik heb een ruin :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 21:06 



 
Profiel   

beegee schreef
Ik heb zojuist de rosé besteld bij Divoza... 25% korting en drie verjaardagsbonnen, toen was-ie nog maar 45 euro... Oeps. Ik heb een ruin :')


Ahh echte mannen dragen roze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 21:26 



 
Profiel   

Er staan drie kleuren perongeluk op de horze website van de nieuwe zomercollectie.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:41 



 
Profiel   

Oh!! Die middelste!! Die roze!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:43 



 
Profiel   

Ohhh die blauwe lijkt op de corn blue, mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:48 



 
Profiel   

Nickeltje schreef
Oh!! Die middelste!! Die roze!!


Ook mijn fave! Ik gok dat ze er maandag af gaan want dit mag eigenlijk de wereld nog niet in. Ik heb een samenwerking met een bedrijf die Lemieux verkoopt en die schrok ook toen ik dit doorstuurde. :+


Laatst bijgewerkt door mcjv op 29-01-22 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:48 



 
Profiel   

Oeps! Daar gaan ze problemen mee krijgen :')
Lemieux zelf is altijd de eerste uiteraard, komt vaak pas in maart toch??

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:53 



 
Profiel   

Heeft er iemand hier ervaring met de frontriemen van Lemieux :) ?

Als ik bij hun kijk naar de maten dan lijken ze erg klein? Full is 41 cm en extra full 43 cm. De meeste merken zijn bij een full 42/43 cm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:55 



 
Profiel   

Ik zou als ik jou was ook voorzichtig zijn met informatie delen, mcjv... Ondanks dat jij niet het bedrijf bent dat de fout maakt, geef je wel aanvullende informatie (naam kleuren), ik begreep dat Lemieux daar niet zo van gediend is.

Kleuren zijn overigens wel heel gaaf :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 23:59 



 
Profiel   

Nou zij doet toch niks? Horze is het bedrijf dat de fout begaan is hoor ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 00:01 



 
Profiel   

beegee schreef
Ik zou als ik jou was ook voorzichtig zijn met informatie delen, mcjv... Ondanks dat jij niet het bedrijf bent dat de fout maakt, geef je wel aanvullende informatie (naam kleuren), ik begreep dat Lemieux daar niet zo van gediend is.

Kleuren zijn overigens wel heel gaaf :=


Even een edit gedaan. Niet over na gedacht. :+ Ik denk dat de foto’s al gauw gaan lekken als ze nu al op horze staan.. bij die andere collectie was dat ook al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 00:01 



 
Profiel   

Spenk schreef
Heeft er iemand hier ervaring met de frontriemen van Lemieux :) ?

Als ik bij hun kijk naar de maten dan lijken ze erg klein? Full is 41 cm en extra full 43 cm. De meeste merken zijn bij een full 42/43 cm.


Mijn paard heeft een xfull rambo hoofdstel maar een gewone full frontriem van Lemieux, past prima had geen xfull nodig. De full van lemieux is dezelfde maat frontriem als die ik op mijn hoofdstel had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 00:11 



 
Profiel   

mcjv schreef
Er staan drie kleuren perongeluk op de horze website van de nieuwe zomercollectie.

[ [url=m/xr6kQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EwVed4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HVjV0R.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die middelste zou eventueel wel gaaf zijn als roze high viz. Verder ben ik er niet helemaal weg van dus ik ben heeeeeel erg blij voor mijn portomonee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 00:11 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Spenk schreef
Heeft er iemand hier ervaring met de frontriemen van Lemieux :) ?

Als ik bij hun kijk naar de maten dan lijken ze erg klein? Full is 41 cm en extra full 43 cm. De meeste merken zijn bij een full 42/43 cm.


Mijn paard heeft een xfull rambo hoofdstel maar een gewone full frontriem van Lemieux, past prima had geen xfull nodig. De full van lemieux is dezelfde maat frontriem als die ik op mijn hoofdstel had.

En heb je dan een wave erin zitten of is die helemaal recht zoals je op sommige foto's ziet?

Ik twijfel namelijk omdat ze op hun eigen website zetten die 41 cm is en dan is cob bij de meeste merken :) mijn normale frontriemen zijn 43cm de maat van de Xfull...

Mijn paard moet van oornetjes van Lemieux ook Xfull hebben namelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 00:19 



 
Profiel   

Spenk schreef
Ik twijfel namelijk omdat ze op hun eigen website zetten die 41 cm is en dan is cob bij de meeste merken :) mijn normale frontriemen zijn 43cm de maat van de Xfull...

Mijn paard moet van oornetjes van Lemieux ook Xfull hebben namelijk..


Er zit wel een wave in, de reguliere frontriem is recht. Mijn paard moet ook de xfull oornetjes hebben.

[ img ]

Ik heb deze mullberry spectrum frontriem.

[ img ]
Deze foto heb ik gemaakt toen ik ging kijken of ik full of xfull nodig had. De frontriem die op het xfull hoofdstel zat was ook maar 41cm en zat prima, vandaar dat ik de frontriem in full had gevraagd. (was kerstkadotje)

[ img ]
Geen topfoto maar dit is Valentijn met zijn xfull rambo micklem multibridle, xfull oornetje en dus de full frontriem van Lemieux.

Als je huidige frontriem goed past en maat 43 is dan zou ik van Lemieux ook de 43 pakken. Even opmeten helpt hierbij het beste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 00:35 



 
Profiel   

Oh gelukkig alledrie totaal niet mijn ding :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 01:10 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Spenk schreef
Ik twijfel namelijk omdat ze op hun eigen website zetten die 41 cm is en dan is cob bij de meeste merken :) mijn normale frontriemen zijn 43cm de maat van de Xfull...

Mijn paard moet van oornetjes van Lemieux ook Xfull hebben namelijk..


Er zit wel een wave in, de reguliere frontriem is recht. Mijn paard moet ook de xfull oornetjes hebben.

[ [url=m/mn4aZi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze mullberry spectrum frontriem.

[ [url=m/THigay.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze foto heb ik gemaakt toen ik ging kijken of ik full of xfull nodig had. De frontriem die op het xfull hoofdstel zat was ook maar 41cm en zat prima, vandaar dat ik de frontriem in full had gevraagd. (was kerstkadotje)

[ [url=m/D2Id7H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen topfoto maar dit is Valentijn met zijn xfull rambo micklem multibridle, xfull oornetje en dus de full frontriem van Lemieux.

Als je huidige frontriem goed past en maat 43 is dan zou ik van Lemieux ook de 43 pakken. Even opmeten helpt hierbij het beste.

Dankje! Ik vind hem bij jou net als de productfoto's heel recht zitten. Ik heb liever echt een wave v vorm dus denk ik dan inderdaad de xfull pak! Dan hangt die wat meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 01:16 



 
Profiel   

Die felroze is echt geweldig zeg! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 01:31 



 
Profiel   

Kak daar gaat mn geld, alldrie vind ik ze gaaf O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 02:17 



 
Profiel   

Die onderste lijkt gewoon de sorbet in loire

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 07:35 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Kak daar gaat mn geld, alldrie vind ik ze gaaf O:)


Dat dacht ik dus net ook
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 10:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 310 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen