Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 399 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Oretha schreef
Voor diegene die de nieuwe collectie willen bestellen.....op Horze staan alle 3 de kleuren voor 44.95 euro in maat full dressuur. :D


Bedankt voor de tip! Dit is nou zo’n aanbieding waar ik op zat te wachten haha :D
Fig en toch ook de marine zijn onderweg :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 15:10 



 
Profiel   

Weet iemand of een van de nieuwe kleuren ook in de mesh variant komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 15:33 



 
Profiel   

Ik heb ook per ongeluk de Sienna besteld met base layer (die was ook goedkoper) :') . Zie alleen mijn bestelling niet in mijn account, heb wel bevestigingsmail gehad dus zal wel goed zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 15:37 



 
Profiel   

Bedankt voor de tip bij horze

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 15:37 



 
Profiel   

Dit had ik niet moeten zien :') dekje en bandages besteld. Bij aanmelden van de nieuwsbrief nog eens 10 euro korting. Iemand nog een tip voor de baselayer met korting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 17:09 



 
Profiel   

Connaisseur schreef
Dit had ik niet moeten zien :') dekje en bandages besteld. Bij aanmelden van de nieuwsbrief nog eens 10 euro korting. Iemand nog een tip voor de baselayer met korting?


De baselayer is ook maar 39,95 bij Horze! Je moet zoeken op lemieux base laag. Ik heb hem daar besteld met Sienna dekje

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 17:20 



 
Profiel   

Oretha schreef
__denise schreef

Jammer, kan ze nergens meer vinden :') Zal ook wel foutje zijn geweest.



https://www.horze.nl/dressuur-dekjes/le ... color=PNPI

Je kan kiezen uit verschillende kleuren

Nou, deze was niet te weerstaan :') Paars had ik nog niet en m'n bijrijdster vond Marine heel mooi, dus die krijgt hem cadeau van mij. Win win toch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 18:25 



 
Profiel   

Ook bij mij komt er aankomende week een nieuw dekje bij :=

Ben ik de enige waar de pagina van betaling wordt verwerkt niet doorlaad? Heb al wel een bestelbevestigings mail ontvangen. En het geld is ook van de rekening af

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 18:46 



 
Profiel   

ElmoVelo schreef
Ook bij mij komt er aankomende week een nieuw dekje bij :=

Ben ik de enige waar de pagina van betaling wordt verwerkt niet doorlaad? Heb al wel een bestelbevestigings mail ontvangen. En het geld is ook van de rekening af


Heb ik ook een keer gehad, zag hem toen ook niet op de orderpagina maar alles is wel goed gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 18:53 



 
Profiel   

ElmoVelo schreef
Ook bij mij komt er aankomende week een nieuw dekje bij :=

Ben ik de enige waar de pagina van betaling wordt verwerkt niet doorlaad? Heb al wel een bestelbevestigings mail ontvangen. En het geld is ook van de rekening af

Had ik ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 18:53 



 
Profiel   

Oké, fijn om te horen dat dat geen probleem is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 18:57 



 
Profiel   

Ik twijfel over de Sienna, moet hem even in het echt zien. Marine & Fig heb ik zien hangen maar worden het voor mij niet.

Verder wil ik nog de Carbon Mesh in het zwart, de Cooling pad in het grijs & navy en de Oak in loire (met de “bumper”).

Dus mocht iemand een leuke 2+2 gratis of 2+1, or überhaupt korting.. ik hou mij aanbevolen. :')

Oja en heb toch besloten om Berry Red te houden, blijf het toch een mooie kleur vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:32 



 
Profiel   

Wiwabalia schreef
Ik twijfel over de Sienna, moet hem even in het echt zien. Marine & Fig heb ik zien hangen maar worden het voor mij niet.

Verder wil ik nog de Carbon Mesh in het zwart, de Cooling pad in het grijs & navy en de Oak in loire (met de “bumper”).

Dus mocht iemand een leuke 2+2 gratis of 2+1, or überhaupt korting.. ik hou mij aanbevolen. :')

Oja en heb toch besloten om Berry Red te houden, blijf het toch een mooie kleur vinden.


Hypostore al gekeken? Heeft 25% korting op producten voor het paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:47 



 
Profiel   

xLiez schreef
Connaisseur schreef
Dit had ik niet moeten zien :') dekje en bandages besteld. Bij aanmelden van de nieuwsbrief nog eens 10 euro korting. Iemand nog een tip voor de baselayer met korting?


De baselayer is ook maar 39,95 bij Horze! Je moet zoeken op lemieux base laag. Ik heb hem daar besteld met Sienna dekje


Helaas niet in fig

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:05 



 
Profiel   

ElmoVelo schreef
Ook bij mij komt er aankomende week een nieuw dekje bij :=

Ben ik de enige waar de pagina van betaling wordt verwerkt niet doorlaad? Heb al wel een bestelbevestigings mail ontvangen. En het geld is ook van de rekening af


Ik heb ook precies hetzelfde gehad vanmiddag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 21:36 



 
Profiel   

Oretha schreef
Voor diegene die de nieuwe collectie willen bestellen.....op Horze staan alle 3 de kleuren voor 44.95 euro in maat full dressuur. :D



Ik had beter niet op bokt kunnen kijken vandaag.
Ook ik ben bij horze overstag gegaan.
De sienna in spring en marine dressuur. Het is ook zo verleidelijk :+ .

Nu alleen nog een Watermelon dressuur scoren met classic Oornetje.
Mocht iemand die nog tegenkomen voor een hele scherpe prijs laat me weten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 22:34 



 
Profiel   

romyvs schreef
Oretha schreef
Voor diegene die de nieuwe collectie willen bestellen.....op Horze staan alle 3 de kleuren voor 44.95 euro in maat full dressuur. :D



Ik had beter niet op bokt kunnen kijken vandaag.
Ook ik ben bij horze overstag gegaan.
De sienna in spring en marine dressuur. Het is ook zo verleidelijk :+ .

Nu alleen nog een Watermelon dressuur scoren met classic Oornetje.
Mocht iemand die nog tegenkomen voor een hele scherpe prijs laat me weten!!



Watermelon is bij Ooteman 45 euro :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 22:57 



 
Profiel   

Oeps.. die aanbieding van horze kon ik het niet laten en de fig ook besteld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 06:17 



 
Profiel   

Oretha schreef
romyvs schreef

Watermelon is bij Ooteman 45 euro :D


Klopt alleen hebben ze daar dat Oornetje niet. Zou het fijnste zijn als ik ze allebei op dezelfde site kan bestellen.

Heb nog een bon van ruiterstad alleen die heeft ze niet in de sale. Iemand bekend met ruiterstad of die op een gegeven moment wel kortingen doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 07:23 



 
Profiel   

Oh, ik riep nog zo hard dat deze kleuren er niet gingen komen :') Maar heb nu toch de Fig en Marine bij Horze besteld.. :x _O-
Ik kan een kleur die bijna dezelfde naam heeft als mijn paard Figo toch niet laten liggen..? O:)
Ik ben heel benieuwd hoe ze in het echt zijn en mochten ze toch niet bevallen, dan gaan ze gewoon weer retour :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 11:52 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar nog heel erg getwijfeld over de Rioja, maar toch niet gekocht. Zo blij nu, Fig past veel mooier bij het paard
Die is nu dus ook onderweg, straks dus 3 Lemieux dekjes... Benetton Blue, Ink Blue en Fig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 15:02 



 
Profiel   

Is de baselayer fig ook ergens met korting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 17:53 



 
Profiel   

Ik heb bij Horze de Marine gescoord, past goed bij de rest van 50 tinten blauw haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 18:29 



 
Profiel   

Hoi hoi! Ik kom ik hier even binnenvallen :P
Ik heb vanmiddag gehoord dat ik een LeMieux suede dekje heb gewonnen bij www.PaardenSpullen.com *\o/*
En nu heb ik keuzestress... :') Ik mag uit alle suede dekjes van de website kiezen. Ik heb twee paarden, Maddox is zomers lichtbruin en 's winters donkerbruin, en Loki is zomers roodbruin en 's winters zwart. Ik heb al: bluebell (spring), caramel (dres), loire hunter green (dres), loire rose (dres). Welke zouden jullie kiezen?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 21:18 



 
Profiel   

Peacock of de nieuwe Marine.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 21:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 399 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen