PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:12

Ik vind m persoonlijk met grijs mooier dan met donkerblauw… maar sowieso niet mijn kleur haha.

Komt wel goed uit, want toch blut. Komen wel mooie combinaties hier voorbij, dus ik blijf lekker mee lezen :)

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:12

Dan zou ik persoonlijk de nieuwe houden, maar dat komt omdat ik echt geen fan ben van grijze randen..

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:18

Ik rijd zaterdag een clinic bij ons op stal, (dressuur) wil dan graag met de Ps dark Mauve en Blush beschermers, heb een schimmel…. Zou dat netjes genoeg zijn voor een clinic? Ik doe zelf een zwarte rijbroek met zwart shirt erop.. anders word het helemaal een kermis denk ik.. wat zouden jullie doen?

Tango1979

Berichten: 2527
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:20

SharonIndezz schreef:
Ik rijd zaterdag een clinic bij ons op stal, (dressuur) wil dan graag met de Ps dark Mauve en Blush beschermers, heb een schimmel…. Zou dat netjes genoeg zijn voor een clinic? Ik doe zelf een zwarte rijbroek met zwart shirt erop.. anders word het helemaal een kermis denk ik.. wat zouden jullie doen?


Lijkt me super netjes, maar om het helemaal af te maken.... heb je een witte rijbroek met een passend bij het dekje roze shirt/vestje?

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 20:57

Tango1979 schreef:
SharonIndezz schreef:
Ik rijd zaterdag een clinic bij ons op stal, (dressuur) wil dan graag met de Ps dark Mauve en Blush beschermers, heb een schimmel…. Zou dat netjes genoeg zijn voor een clinic? Ik doe zelf een zwarte rijbroek met zwart shirt erop.. anders word het helemaal een kermis denk ik.. wat zouden jullie doen?


Lijkt me super netjes, maar om het helemaal af te maken.... heb je een witte rijbroek met een passend bij het dekje roze shirt/vestje?


Goed idee Tango, denk dat met een passende roze/witte outfit jullie er samen chique en kleurrijk uit zien.

annaxmaex

Berichten: 471
Geregistreerd: 03-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:02

Texas02 schreef:
Dan zou ik persoonlijk de nieuwe houden, maar dat komt omdat ik echt geen fan ben van grijze randen..



Ja vind het lastig heb een zwart paard en dan vind ik blauwe randen minder mooi, maar dat aparte embleem vind ik weer minder mooi. Dus even struggle wat ik ga doen. Heb ook polo’s bij de roze breeze die ik nooit gebruik lastige keuze, beide houden vind ik namelijk onzin

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:22

Ik heb evt wel een witte broek ja… bijpassend shirtje niet, ik ga eens kijken, dankjulliewel :)

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:32

Famke0506 schreef:
Texas02 schreef:
Dan zou ik persoonlijk de nieuwe houden, maar dat komt omdat ik echt geen fan ben van grijze randen..



Ja vind het lastig heb een zwart paard en dan vind ik blauwe randen minder mooi, maar dat aparte embleem vind ik weer minder mooi. Dus even struggle wat ik ga doen. Heb ook polo’s bij de roze breeze die ik nooit gebruik lastige keuze, beide houden vind ik namelijk onzin


Ja, op zwart is een grijze rand misschien wel mooier. Op mijn donkerbruine vind ik grijs echt niet mooi, dat lijkt heel flets..

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:36

SharonIndezz schreef:
Ik rijd zaterdag een clinic bij ons op stal, (dressuur) wil dan graag met de Ps dark Mauve en Blush beschermers, heb een schimmel…. Zou dat netjes genoeg zijn voor een clinic? Ik doe zelf een zwarte rijbroek met zwart shirt erop.. anders word het helemaal een kermis denk ik.. wat zouden jullie doen?

Idd juist gaaf als je witte broek met bijpassend shirt kan vinden! Mijn vriendin rijdt met haar schimmel in blush wedstrijden, ik vind het super gaaf staan:

Afbeelding
We zijn een soort team pastel op wedstrijd :+

Mijouxx

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:44

SharonIndezz schreef:
Ik rijd zaterdag een clinic bij ons op stal, (dressuur) wil dan graag met de Ps dark Mauve en Blush beschermers, heb een schimmel…. Zou dat netjes genoeg zijn voor een clinic? Ik doe zelf een zwarte rijbroek met zwart shirt erop.. anders word het helemaal een kermis denk ik.. wat zouden jullie doen?


Ja dat is supergaaf.
Ik zou dan een witre rijbroek doen met een bijpassend roze shirt of vestje

Daphne__
Berichten: 12460
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:53

Hoihoi,
Ik wil iemand een equestrian stockholm dekje cadeau doen, nou heb ik zelf altijd lemieux.. Dus niet echt bekend met ES..

Meisje heeft normaal VZH dekjes in COB. Heeft ES VZH dekjes, of is het dressuur of springen?

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:58

VHZ en springen is toch hetzelfde qua model?

Lys_PPA

Berichten: 1340
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:13

Robijntjah schreef:
Als er nog iemand wil bestellen bij the horselet omgeving Deurne/ panningen.

Ik denk er aan om een ribbroek te bestellen!


Iemand enig idee of de Zoe broek hetzelfde valt als de Karen qua maat? Anders wil ik wel meebestellen Jolijn...

Daphne__
Berichten: 12460
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:15

Ik zie idd niet echt verschil :+ Als ik op de hypostore kijk, dan zie ik wel een aantal waar vzh bij staat, maar zie geen verschil met het spring dekje.

Het is een verrassing en haar moeder zei dat ze cob vzh dekjes heeft. Ze heeft een Tekna vzh zadel. Denk dat een springdekje dan wel moet kunnen..

Bielsje

Berichten: 1390
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:16

Lys_PPA schreef:
Robijntjah schreef:
Als er nog iemand wil bestellen bij the horselet omgeving Deurne/ panningen.

Ik denk er aan om een ribbroek te bestellen!


Iemand enig idee of de Zoe broek hetzelfde valt als de Karen qua maat? Anders wil ik wel meebestellen Jolijn...


Mijn stalgenootje heeft ze in dezelfde maat :j

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:23

Daphne__ schreef:
Ik zie idd niet echt verschil :+ Als ik op de hypostore kijk, dan zie ik wel een aantal waar vzh bij staat, maar zie geen verschil met het spring dekje.

Het is een verrassing en haar moeder zei dat ze cob vzh dekjes heeft. Ze heeft een Tekna vzh zadel. Denk dat een springdekje dan wel moet kunnen..


Ik kocht voor mijn springzadel zowel springdekjes als vhz dekjes en heb nooit verschil gemerkt. Voor mij is een springdekje en een vhz dekje echt precies hetzelfde..

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:28

Texas02 schreef:
Daphne__ schreef:
Ik zie idd niet echt verschil :+ Als ik op de hypostore kijk, dan zie ik wel een aantal waar vzh bij staat, maar zie geen verschil met het spring dekje.

Het is een verrassing en haar moeder zei dat ze cob vzh dekjes heeft. Ze heeft een Tekna vzh zadel. Denk dat een springdekje dan wel moet kunnen..


Ik kocht voor mijn springzadel zowel springdekjes als vhz dekjes en heb nooit verschil gemerkt. Voor mij is een springdekje en een vhz dekje echt precies hetzelfde..


Bij Lemieux heb je CC dekjes (springen) en GP (veelzijdigheid).. Er zit best wat verschil in die modellen

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:42

Ik heb nog nooit een Lemieux dekje gehad, dus daar zal dat dan ongetwijfeld van komen. Maar bij de merken die ik had, heb ik nooit verschil gemerkt!

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 23:25

Lys_PPA schreef:
Robijntjah schreef:
Als er nog iemand wil bestellen bij the horselet omgeving Deurne/ panningen.

Ik denk er aan om een ribbroek te bestellen!


Iemand enig idee of de Zoe broek hetzelfde valt als de Karen qua maat? Anders wil ik wel meebestellen Jolijn...


Ik heb ze alle 2 en gewoon dezelfde maat besteld. De Zoe vond ik iets stugger in het begin van stof, maar zat qua maat gewoon prima. Fijne broek!

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 07:02

SharonIndezz schreef:
Ik heb evt wel een witte broek ja… bijpassend shirtje niet, ik ga eens kijken, dankjulliewel :)

Je kan ook kiezen voor een witte broek met zwart shirt of zwarte broek met wit shirt. Dan zit je altijd safe!

Fabienne_Z

Berichten: 392
Geregistreerd: 05-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 08:11

Goedemorgen!

Ik heb even een vrij random vraag maar ik ben op zoek naar 'aan' foto's van PS dekjes op een bruin paard en dan vooral de blauwe en groene kleuren. Ik ben recent overgestapt van Lemieux naar PS omdat mijn paard daar gek genoeg fijner onder loopt en nu ben ik op zoek naar meer alleen vind ik de nieuwe collectie niet zo mooi.. :+

Mocht iemand wat verkopen, ik hou me aanbevolen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 08:49

Blackberry28 schreef:
Lys_PPA schreef:


Iemand enig idee of de Zoe broek hetzelfde valt als de Karen qua maat? Anders wil ik wel meebestellen Jolijn...


Ik heb ze alle 2 en gewoon dezelfde maat besteld. De Zoe vond ik iets stugger in het begin van stof, maar zat qua maat gewoon prima. Fijne broek!


Dus, bestellen? :D

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 10:14

Oeps, het is iets meer geworden dan een rijbroek _O- :')

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 10:30

Robijntjah schreef:
Oeps, het is iets meer geworden dan een rijbroek _O- :')


Ik ben jaloers... ik wil ook een rijbroek...

Tango1979

Berichten: 2527
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 10:36

Fabienne_Z schreef:
Goedemorgen!

Ik heb even een vrij random vraag maar ik ben op zoek naar 'aan' foto's van PS dekjes op een bruin paard en dan vooral de blauwe en groene kleuren. Ik ben recent overgestapt van Lemieux naar PS omdat mijn paard daar gek genoeg fijner onder loopt en nu ben ik op zoek naar meer alleen vind ik de nieuwe collectie niet zo mooi.. :+

Mocht iemand wat verkopen, ik hou me aanbevolen }>


Light Blue
Afbeelding

Deep Sapphire
Afbeelding

Dit zijn m'n blauwe sets. Hieronder nog andere kleuren


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding