Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 418 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Ik heb me keurig ingehouden met Black Friday. Alleen wat nodige spulletjes en geen paardenspulletjes gekocht. Al zag ik wel wat leuke dingen..

[ img ]

Gisteren een fijne les gereden met Eston in de bruine Mamba set. Ikzelf draag een Ps of Sweden rijbroek in beige met een Anky glitter coltrui gecombineerd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 11:28 



 
Profiel   

Prachtig nessie!
Ik heb gister voor het eerst les gehad met mijn 3 jarige (ze moet nog even naar de kapper :') ) [ img ]
Met de black ruffle <3
Ik heb toch wel ook een lekker black friday bestelling gedaan bij ruitergoed. Geen ps es.
Een camo broek van samshield,
Een jas van pikeur. Met de poud de poule print.
Een groene coltrui. Weet niet welk merk.
En een wit dekje van Kentucky.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 15:04 



 
Profiel   

Wat een knapperd!

Hier vandaag in forest green.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 15:10 



 
Profiel   

Black ruffle blijft ook een van m’n favoriete dekjes, die gebruik ik op wedstrijd.

Staat mooi die forest green :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 15:12 



 
Profiel   

Ik heb voor het eerst geen dekjes gekocht met black friday....

Enkel een paar muck boots die ik al een tijdje wilde en voor mijn man ook een paar nieuwe stal schoenen van mountain horse. Ik moet zeggen dat Horze.nl wel vaker leuke kortingen heeft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 15:59 



 
Profiel   

Ik heb niks gekocht. Ik wil nog de amaranth, maar graag als set en nergens waren de spullen in de juiste maat. Beenbeschermers kon ik helemaal niet meer vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 17:48 



 
Profiel   

Ik heb mij niet ingehouden :+ Gisteren kleding geshopt en later nog online schoenen besteld. En een nieuwe cap besteld gisteravond. De neusriem had ik vorige week al met Black Friday kortimg, eerder deze week de Petrol Floret, en vandaag kwam de Forest Green binnen <3 Wat een mooie kleur zeg! En mijn nieuwe deken kwam ook vandaag binnen. QHP, dus geen ES. Maar omdat ik er zo blij mee ben toch een fotootje, sorry :+ Ik wilde deze al wel twee jaar, dus ik ben zo blij dat ik hem nu heb *\o/* Morgen of overmorgen maar even passen! <3

[ img ]
[ img ]

En voor degene die het interessant vindt een vergelijking tussen de Forest Green en de Emerald:

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 20:51 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ik heb mij niet ingehouden :+ Gisteren kleding geshopt en later nog online schoenen besteld. En een nieuwe cap besteld gisteravond. De neusriem had ik vorige week al met Black Friday kortimg, eerder deze week de Petrol Floret, en vandaag kwam de Forest Green binnen <3 Wat een mooie kleur zeg! En mijn nieuwe deken kwam ook vandaag binnen. QHP, dus geen ES. Maar omdat ik er zo blij mee ben toch een fotootje, sorry :+ Ik wilde deze al wel twee jaar, dus ik ben zo blij dat ik hem nu heb *\o/* Morgen of overmorgen maar even passen! <3

[ [url=m/YiJHvl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E63w3i.jpg]Afbeelding[/url] ]

En voor degene die het interessant vindt een vergelijking tussen de Forest Green en de Emerald:

[ [url=m/wrA0VH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/26EJNn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn vriend : Hé mooie benz!! Even later.. dat dekje lijkt op de jouwe :j :')

Ik: het is ook de zelfdekleur :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 20:57 



 
Profiel   

Haha :D Ja, de Benz even mee op de foto :D Maar de kleur is echt heel gaaf, van de Forest Green. Ik had hem nog niet in het echt gezien, alleen op foto's. Vind hem heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 21:10 



 
Profiel   

De forest green roept mijn naam…

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 22:12 



 
Profiel   

Ik zou zeggen doen, hij is echt prachtig! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 22:18 



 
Profiel   

Ik ben ook gevallen voor de forest green, met Black Friday korting kon ik hem niet laten liggen… Hij lijkt wel minder diepgroen op jouw foto’s vergeleken met de eerdere foto’s die ik er van gezien heb :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:22 



 
Profiel   

Ik heb nog een forrest green full dressuur die weg mag ik gebruik hem dus helaas nooit....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:25 



 
Profiel   

salatiga1995 schreef
Ik ben ook gevallen voor de forest green, met Black Friday korting kon ik hem niet laten liggen… Hij lijkt wel minder diepgroen op jouw foto’s vergeleken met de eerdere foto’s die ik er van gezien heb :Y)


Ik denk dat het ook aan het licht ligt. Dit was TL-licht, ik denk dat het in het zonlicht weer heel anders lijkt! De kleur op de foto komt wel overeen met hoe hij in het echt was op dat moment in dat licht. De kleur van de Emerald komt dan weer niet helemaal overeen, die is op de foto iets blauwer dan in het echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:43 



 
Profiel   

romyamb schreef
[ [url=m/3h7M6x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lIolVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet zo’n zin om mooi te kijken haha


Ohhhh tof! Ik zoek me scheel naar dit oornetje. Mocht iemand die ruffle green (heet die zo?) van PS in full hebben bied ik me graag aan, of een site waar ik m nog kan krijgen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 00:23 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn
Aanwinsten

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 01:37 



 
Profiel   

Keizerinnnn schreef
Ik heb nog een forrest green full dressuur die weg mag ik gebruik hem dus helaas nooit....

mag ik vragen hoeveel je er voor wilt hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 10:04 



 
Profiel   

Mooi de forest green!
Ja is een hele mooie groen tint!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 10:27 



 
Profiel   

Ik heb het grootste deel van mijn collectie even opnieuw bekeken om te beslissen welke ik ga verkopen. Moeilijk. :7 Alleen de Equito even negeren... Die kwam er per ongeluk tussen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 15:40 



 
Profiel   

Indrukwekkende collectie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 15:47 



 
Profiel   

Oh wauw wat een collectie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 15:48 



 
Profiel   

Mooie collectie lorette! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 16:00 



 
Profiel   

Gerardyolo schreef
Iemand in omgeving Helmond mee wil bestellen van the horse let?


Ik vind door versturen ook geen probleem.
:D


Had je al een bestelling gedaan? Ik wil namelijk 1 dekje, maar met de verzendkosten erbij is dat niet echt leuk haha! Dus als er nog meer mensen zijn? Dan kunnen we de verzendkosten delen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 16:35 



 
Profiel   

Mijn Forrest Green is ook binnen gekomen. Hij is prachtig

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 16:44 



 
Profiel   

Wat een gave collectie Lorette <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 16:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 418 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen