Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 463 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Nessie schreef
Mooie collectie <3! Vandaag even een fotootje gemaakt van de Coffee Mamba set na het rijden.

[ [url=m/k2Uxaz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig! Super mooi paard ook <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 17:43 



 
Profiel   

manzano schreef
Zo'n Edix dekje of pad heeft wel een belangrijke functie. Ik werd er ook niet blij van en heb daarom dus geen Edix gekocht.


Uiteraard rijd ik zonder edix pad in overleg met mijn zadelmaker. Mijn merrie geeft het wel aan als iets niet goed zit.
Genoeg over mijn schuivende dekje en bijbehorende offtopic gereutel, excuus!

Wat een prachtige collectie, Marieke!
En wat een knap paard Nessie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:46 



 
Profiel   

Ik was zo blij met de Emerald van ps dat ik ook opzoek ben gegaan naar de Deep sapphire <3 als het goed komt het dekje en oornetje komende week aan *\o/*

Het dhl verhaal is slecht afgelopen helaas. Bezorger zegt dat hij het heeft bezorgt dus de zaak is gesloten... dat ik nooit iets ontvangen heb kan ik niet bewijzen gezien het mijn woord tegen die van de bezorger is :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:53 



 
Profiel   

Dat is echt belachelijk.. De verzender kan ervoor zorgen dat er een onderzoek naar je pakket wordt ingediend, kan de verzender dat niet voor je doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:58 



 
Profiel   

Eindelijk een collectie foto gemaakt, niet alles schoon maar goed. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 23:26 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Dat is echt belachelijk.. De verzender kan ervoor zorgen dat er een onderzoek naar je pakket wordt ingediend, kan de verzender dat niet voor je doen?


Dat heeft ze voor me gedaan. Dit was het antwoord van dhl
[ img ]

Dus ik ben gewoon de l*l zo te zeggen. Vind het echt belachelijk gezien niemand bij mij in de straat mijn pakketje heeft gezien ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 23:56 



 
Profiel   

Nou, dat is zeker echt belachelijk.. Dus je bent je geld kwijt en geen dekje? :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 00:15 



 
Profiel   

Ik heb de blauwe glitter gezien.. :D Hij staat op Insta in de story! Hij lijkt wel heel gaaf! <3 En die andere blauwe is volgens mij ook nieuw.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 03:26 



 
Profiel   

Igniss schreef
Texas02 schreef
Dat is echt belachelijk.. De verzender kan ervoor zorgen dat er een onderzoek naar je pakket wordt ingediend, kan de verzender dat niet voor je doen?


Dat heeft ze voor me gedaan. Dit was het antwoord van dhl
[ [url=m/Hoj3MH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus ik ben gewoon de l*l zo te zeggen. Vind het echt belachelijk gezien niemand bij mij in de straat mijn pakketje heeft gezien ;(


Ze kunnen de hele route van de chauffeur nagaan. Heb het ook een keer gehad en chauffeur was volgens hen wel geweest, ze konden het tot op de graad nauwkeurig zien. Uiteindelijk heb ik het in de dichtbegroeide haag gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 09:52 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ik heb de blauwe glitter gezien.. :D Hij staat op Insta in de story! Hij lijkt wel heel gaaf! <3 En die andere blauwe is volgens mij ook nieuw.

[ [url=m/Xvi7qI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dHDPFl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8dpylO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Maar das toch geen blauw? Gaat het om de linkse? In mijn scherm is ie een soort van bruin, een lichtere versie van de mahogany. Vind de rechtse wel heel mooi.

suwis schreef
Ze kunnen de hele route van de chauffeur nagaan. Heb het ook een keer gehad en chauffeur was volgens hen wel geweest, ze konden het tot op de graad nauwkeurig zien. Uiteindelijk heb ik het in de dichtbegroeide haag gevonden.


Haha nee joh, is de betreffende bezorger ontslagen?
Kennis van me heeft het ook gehad met Postnl. Twee PS dekjes, volgens mij 80 euro samen. Kwijt. Jammer, maar helaas, zegt Postnl..
Ik werk daar, schaam me soms dood, hoor :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 10:03 



 
Profiel   

Ik vind het dan weer eerder een zwarte :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 10:04 



 
Profiel   

Bij mij is die wel blauw :')


Hoe ze hier met de pakketjes soms omgaan kan echt niet, het wordt gewoon overal neer gelegt.
En dan is het ons eigen verantwoordelijkheid vind dat echt niet kunne :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 10:06 



 
Profiel   

Borahlover schreef
Eindelijk een collectie foto gemaakt, niet alles schoon maar goed. <3

[ [url=m/5mFEAv.jpg]Afbeelding[/url] ]


<3 <3. Zo mooi kleurrijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 10:16 



 
Profiel   

Haha, zal wel aan mijn beeldscherm liggen dan.

Verstuur liefst altijd aangetekend. Je bent tot 500 euro verzekerd. Dat is bij PostNL maar 2 euro duurder dan een gewoon pakket en ik denk dat het de moeite en het geld waard is, bij wat duurdere pakketten. Liever 2 euro extra kwijt, dan het volledige bedrag kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 10:18 



 
Profiel   

Oh wat erg hoe ze met de situatie om zijn gegaan Igniss!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 10:25 



 
Profiel   

Bij mij is hij ook blauw :j Blauw met donkergrijze rand. Maar op dit moment heb ik nog niet het gevoel die moet ik hebben ofzo. Op dit moment vind ik mijn Midnight Blue veel mooier. Maar dat kan nog veranderen als ze foto's uitbrengen natuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:49 



 
Profiel   

Is het rechter dekje van de foto niet gewoon de Monaco blue?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 12:48 



 
Profiel   

Dit licht is nou ook niet echt eerlijk licht dus het is vrij normaal dat je nu niet de wauw ziet hoor Texas. Als de ene hem bruin vind, ander weer blauw en de ander weer zwart

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:18 



 
Profiel   

ik heb hem thuis liggen en hij is wel echt blauw! logo is ook navy blue plaatje!
vind het zelf heel chique

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:28 



 
Profiel   

daiswees schreef
ik heb hem thuis liggen en hij is wel echt blauw! logo is ook navy blue plaatje!
vind het zelf heel chique

Zit ons nou niet te pesten :')
Gaaf dat jij hem al hebt! Ik weet hier 100% zeker dat dit dekje gaat komen en dat zeg ik al sinds in 2021 de mahogany uit kwam! Ik zei toen tegen mezelf "Als die in het navy komt, mag ik hem halen"

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:30 



 
Profiel   

Om het dan nog verwarrender te maken, ik zie er ook geen blauw in maar grijs/zilver _/-\o_
Maar ik geloof wel dat het blauw is en de foto raar gemaakt is. Maar ik zie echt een zilveren dekje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:36 



 
Profiel   

Nu dat ik nog eens kijk zie ik er ook iets blauw in, maar dat heb ik met de zwarte in gek licht ook weleens gehad. Het is een nieuwe versie van “welke kleur is de jurk?” :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:41 



 
Profiel   

daiswees schreef
ik heb hem thuis liggen en hij is wel echt blauw! logo is ook navy blue plaatje!
vind het zelf heel chique


Staaahp :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:25 



 
Profiel   

Oke ik heb ook even de tijd genomen om foto s te maken..

Conclusie ik heb er veel te veel en voor een goed bod mogen wat dekjes weg..

De PS of Sweden collectie:

[ img ]


Es roze/paars tinten:

[ img ]


Oranje/bruin

[ img ]


Grijs:

[ img ]


Blauw:

[ img ]


Groen:

[ img ]


En ook even mijn Back on Track:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:34 



 
Profiel   

Werkelijk prachtig Ania <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 463 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen