Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 472 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Roulette_ schreef
Nessie schreef
Fleur de Lys heeft prachtige van een kleur met kant. Heb de donkerblauwe, welke ik ook onder mijn wedstrijdjasje draag.


Die is inderdaad prachtig, maar helaas nog steeds een wit kraagje… als dat kraagje donkerblauw was geweest dan was het precies geweest wat ik zoek. Zo jammer, witte kraagjes zijn niet verplicht en toch heeft letterlijk ieder wedstrijdshirt een wit kraagje.

Is de Quur Qdiba niet wat?? Is compleet donkerblauw met kant. Kwam hem toevallig tegen vandaag bij de epplejeck
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 19:38 



 
Profiel   

Ja ik dus ook! Maakt er een mooi geheel van. Alleen heb ik ook een champagne broek, maar die draag ik dus of met oud blousje in juiste kleur of als ik jasje draag en dus champagne plastrpn om heb. Dan zie je het witte kraagje niet. Dus ik snap wel dat als je niet in het wit start je met zomertenue geen shirt met witte kraag wilt.

Ik heb deze in het donkerblauw, in het echt mooier als op foto hier. Alleen hebben ze die niet meer helaas.
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... irt-Emilia

En wat vind je van deze?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... 2855-XS-NV

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 19:40 



 
Profiel   

Hier vandaag voor t eerst in Kaki <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 19:48 



 
Profiel   

Erg mooie set! <3

Ik vind het witte kraagje dus wel mooi ook inderdaad. Ik draag geen plastron dus je ziet alleen maar kant onder m’n jasje en het matchende kraagje met m’n broek.

Binnenkort op wedstrijd zal ik m’n nieuwe ES glitter dekje in het zwart fotograferen, daar ik altijd een zwart wedstrijddekje heb. De ruffle zwart heeft even afwisseling nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 19:59 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of de rest met zo’n mooi wedstrijdshirt wel een plastron draagt? Anders zie je er toch niks van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 20:55 



 
Profiel   

Plastron is niet meer verplicht :)

Ik draag hem ook nooit

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:00 



 
Profiel   

Ik draag met een jasje altijd een plastron. Met een zomertenue niet.
Heb een blauw jasje van Equiline en mijn shirts zijn geen van allen zo blauw als het jasje.

Maar het shirtje ziet er naast het paard nog leuk uit ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:00 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik draag met een jasje altijd een plastron. Met een zomertenue niet.
Heb een blauw jasje van Equiline en mijn shirts zijn geen van allen zo blauw als het jasje.

Maar het shirtje ziet er naast het paard nog leuk uit ;)


Hier idd met jasje altijd een plastron. Zomertenue niet. Maar ik heb blauwe shirts en vind een blauw shirt onder blauw jasje niet zo netjes staan en plastron weer wel. Ook degene met een wit gedeelte vind ik onder mijn jasjes niet staan, die vorm is anders als de halslijn van jasje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:26 



 
Profiel   

Kimley schreef
Hier vandaag voor t eerst in Kaki <3

[ [url=m/bGrc4p.jpg]Afbeelding[/url] ]


Kaki is ook favoriet hier! Het is zo'n mooie zachte kleur zonder flets te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:34 



 
Profiel   

Ik hoop zo dat ES nog eens een mooie kobalt blauwe uitbrengt waar geen lichte rand aan zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:52 



 
Profiel   

Hier een snelle foto na het rijden, met de glimmer + beschermers
<3 [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:15 



 
Profiel   

afkepieteke schreef
Hier een snelle foto na het rijden, met de glimmer + beschermers
<3 [ [url=m/NZpAZK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi <3 de beschermers wil ik ook nog, maar dat werd me eventjes iets te :') volgende maand maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:29 



 
Profiel   

Het erge is dat we hier niet in zomertenue mogen starten terwijl het hier altijd boven de 30 graden is :=
Plastron kennen de meeste mensen niet, maar rijd ik dan vaak weer wel mee om het af te maken. Maar als het echt 35 graden is, dan blijft die ook af hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 07:09 



 
Profiel   

Iriscope schreef
Het erge is dat we hier niet in zomertenue mogen starten terwijl het hier altijd boven de 30 graden is :=
Plastron kennen de meeste mensen niet, maar rijd ik dan vaak weer wel mee om het af te maken. Maar als het echt 35 graden is, dan blijft die ook af hoor!


Te bedenken dat hier niemand start als het zulke temperaturen zijn :7

Je hebt tegenwoordig wel telkens meer van die mesh jasjes, dat is zeker bij die temperaturen ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 08:40 



 
Profiel   

Weet iemand of deze dekjes ook zo enorm groot zijn zoals de square en de signature? Ik twijfel nu welke maat ik moet kiezen en zie nergens afmetingen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 08:52 



 
Profiel   

manzano schreef
Weet iemand of deze dekjes ook zo enorm groot zijn zoals de square en de signature? Ik twijfel nu welke maat ik moet kiezen en zie nergens afmetingen.

[ [url=m/2aQ4Y7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja die zijn enorm :)
Hier de groene gekocht en het is geluk dat ik een paard van 1.74 heb, anders had het niet gepast…

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:18 



 
Profiel   

@Manzano, mijne ligt op stal, ik kan hem vanmiddag even op de rest leggen voor een foto, of opmeten voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:18 



 
Profiel   

afkepieteke schreef
Hier een snelle foto na het rijden, met de glimmer + beschermers
<3 [ [url=m/NZpAZK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gaaf!! <3 welke maat peesjes heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:35 



 
Profiel   

manzano schreef
Weet iemand of deze dekjes ook zo enorm groot zijn zoals de square en de signature? Ik twijfel nu welke maat ik moet kiezen en zie nergens afmetingen.

[ [url=m/2aQ4Y7.jpg]Afbeelding[/url] ]



Maat full onder mijn 17,5’ op m’n smalle paard van 1.62


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:54 



 
Profiel   

Oh super! Dank jullie wel. Dan moet ik zéker een cob hebben op m'n propje van 1.55 := Scheelt me weer een miskoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:18 



 
Profiel   

Iemand die hier nog een roze dressuurdekje met beschermers voor wil weg doen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:30 



 
Profiel   

Nou toch maar een dekje en 2 leggings besteld bij Horselet. Ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:36 



 
Profiel   

manzano schreef
Nou toch maar een dekje en 2 leggings besteld bij Horselet. Ben heel benieuwd!


De leggings zijn heel fijn! Heb er zelf ook 1 en denk dat ik nog een paar bestel.

Mijn shimmer is onderweg <3 morgen eens kijken hoe het te paard staat

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 12:24 



 
Profiel   

Ja ik had spijt dat ik vorige keer maar 1 had besteld. Nu was er maar 1 in m'n maat en die heb ik al. Dus beetje saai, maar ja.... Fijne broek vinden is altijd drama, dus toch blij mee.

Edit; mocht iemand hier nog een Taylor in L kwijt willen in andere kleur dan Navy, roze of grijs hou ik me aanbevolen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:04 



 
Profiel   

De blue meadow glimmer

[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 472 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen