Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 473 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Staat 'm prachtig! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:40 



 
Profiel   

maessie schreef
afkepieteke schreef
Hier een snelle foto na het rijden, met de glimmer + beschermers
<3 [ [url=m/NZpAZK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gaaf!! <3 welke maat peesjes heb je?


Maatje pony! Past prima, normaal heeft ze maat cob. Naar mijn idee niet veel groter of kleiner

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:45 



 
Profiel   

Lang geleden dat ik actief foto's gepost heb. Maar vandaag met het zonnetje kon ik het niet laten.
De petrol op mijn merrie en heb de azure blue top erbij aan. Kon de ps top niet vinden :')
Hoofdstel is de flying change nog steeds helemaal gek op.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 14:12 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Ja ik dus ook! Maakt er een mooi geheel van. Alleen heb ik ook een champagne broek, maar die draag ik dus of met oud blousje in juiste kleur of als ik jasje draag en dus champagne plastrpn om heb. Dan zie je het witte kraagje niet. Dus ik snap wel dat als je niet in het wit start je met zomertenue geen shirt met witte kraag wilt.

Ik heb deze in het donkerblauw, in het echt mooier als op foto hier. Alleen hebben ze die niet meer helaas.
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... irt-Emilia

En wat vind je van deze?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... 2855-XS-NV


Waar heb jij jouw champagne plastron vandaan? Daar kan ik ook nog geen vinden die betaalbaar, mooi en de juiste kleur is. Op zich vind ik de witte kraagjes best mooi, maar inderdaad omdat ik verder geen wit heb ziet dat er wat gek uit. Bedankt voor de tips! Zijn ofwel niet helemaal wat ik zoek ofwel net iets te veel ‘sportshirt’ ipv ‘wedstrijdshirt’ en ik heb op zich al een sportshirt wat ik op wedstrijden gebruik.
Was bij de Fleur de Lys shirtjes aan het kijken (ook een goede tip) en daarvan het Stella shirt is zo perfect dat ik me niet eens stoor aan het witte kraagje, helaas is die overal uitverkocht in mijn maat. Ooit lukt het vast om het ideale shirtje te vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:07 



 
Profiel   

Hier ook weer even foto's met het mooie weer. :D

ES Dark sky met jasje van Kramer in de kleur carbon.
[ img ]

PS scarlet met shirtje van Anky.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:48 



 
Profiel   

afkepieteke schreef
afkepieteke schreef
Hier een snelle foto na het rijden, met de glimmer + beschermers
<3 [ [url=m/NZpAZK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gaaf!! <3 welke maat peesjes heb je?

Maatje pony! Past prima, normaal heeft ze maat cob. Naar mijn idee niet veel groter of kleiner


Ah top, dan zal t net als Br vallen, die hebben alleen pony en full.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:55 



 
Profiel   

Keizerinnnn schreef
Lang geleden dat ik actief foto's gepost heb. Maar vandaag met het zonnetje kon ik het niet laten.
De petrol op mijn merrie en heb de azure blue top erbij aan. Kon de ps top niet vinden :')
Hoofdstel is de flying change nog steeds helemaal gek op.
[ [url=m/6Sogs1.webp]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MY0mMv.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mooie set zo! Is het fijn leer dit hoofdstel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:56 



 
Profiel   

Roulette_ schreef
MyWishMax schreef
Ja ik dus ook! Maakt er een mooi geheel van. Alleen heb ik ook een champagne broek, maar die draag ik dus of met oud blousje in juiste kleur of als ik jasje draag en dus champagne plastrpn om heb. Dan zie je het witte kraagje niet. Dus ik snap wel dat als je niet in het wit start je met zomertenue geen shirt met witte kraag wilt.

Ik heb deze in het donkerblauw, in het echt mooier als op foto hier. Alleen hebben ze die niet meer helaas.
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... irt-Emilia

En wat vind je van deze?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... 2855-XS-NV


Waar heb jij jouw champagne plastron vandaan? Daar kan ik ook nog geen vinden die betaalbaar, mooi en de juiste kleur is. Op zich vind ik de witte kraagjes best mooi, maar inderdaad omdat ik verder geen wit heb ziet dat er wat gek uit. Bedankt voor de tips! Zijn ofwel niet helemaal wat ik zoek ofwel net iets te veel ‘sportshirt’ ipv ‘wedstrijdshirt’ en ik heb op zich al een sportshirt wat ik op wedstrijden gebruik.
Was bij de Fleur de Lys shirtjes aan het kijken (ook een goede tip) en daarvan het Stella shirt is zo perfect dat ik me niet eens stoor aan het witte kraagje, helaas is die overal uitverkocht in mijn maat. Ooit lukt het vast om het ideale shirtje te vinden :)


Heb je niks aan, die plastron is 15 jaar oud ongeveer en nog zo'n ouderwetse die je moet knopen zelfs. Mijn moeder heeft wel een crème met klittenband bij een winkel vandaan die ze zelf maken. Pas bij het zoeken kwam ik nog wel een site tegen waar ze ook champagne stof hadden voor plastrons. Moet ik even zoeken welke dat was? Die kon je dus zelf samenstellen, eventueel met blauw erbij als biesje ergens. En glimmend champagne en 'mat" qua stof

En snap ik hoor. Wedstrijdshirt moet net wat anders zijn als gewoon sportshirt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:57 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
Hier ook weer even foto's met het mooie weer. :D

ES Dark sky met jasje van Kramer in de kleur carbon.
[ [url=m/hlFh5c.jpg]Afbeelding[/url] ]

PS scarlet met shirtje van Anky.
[ [url=m/OcalWA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie sets zo! Die scarlet knalt er lekker uit zo!

Bij Glamourhorze kun je ook champagne plastrons krijgen :j die maakt ze ook naar wens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:58 



 
Profiel   

Heerlijke foto's weer, die glimmer is ook echt wel mooi. Ik zat naar het wedstrijd dekje te kijken, maar dat is niet de goede kleur blauw haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:59 



 
Profiel   

maessie schreef
Keizerinnnn schreef
Lang geleden dat ik actief foto's gepost heb. Maar vandaag met het zonnetje kon ik het niet laten.
De petrol op mijn merrie en heb de azure blue top erbij aan. Kon de ps top niet vinden :')
Hoofdstel is de flying change nog steeds helemaal gek op.
[ [url=m/6Sogs1.webp]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MY0mMv.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mooie set zo! Is het fijn leer dit hoofdstel?


Ja heel fijn! Erg soepel en zacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 16:02 



 
Profiel   

Mooie foto's weer, de scarlet staat lekker fel zeg!

Ik heb de blue shimmer ook binnen. Wat een prachtig dekje zeg <3 morgen kijken hoe die staat

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 16:14 



 
Profiel   

Mooie setjes komen er langs, leuk om te zien <3

Hier ook net de blauwe glitter van het pakketpunt opgehaald, het is dat ik vanochtend al heb gereden want het liefst rij ik weer naar stal om hem op te leggen :+ Hij is ZO mooi! Hopelijk van de week even mee rijden :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 16:25 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
Mooie setjes komen er langs, leuk om te zien <3

Hier ook net de blauwe glitter van het pakketpunt opgehaald, het is dat ik vanochtend al heb gereden want het liefst rij ik weer naar stal om hem op te leggen :+ Hij is ZO mooi! Hopelijk van de week even mee rijden :D

[ [url=m/6qylHD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohh wat is die gaaf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:49 



 
Profiel   

Ik moet naar bed :+
Deze avond kost teveel!

Heb de blauwe glimmer en beschermers gekocht en de pink pearl beschermers.
Mocht iemand nog een pink pearl dressuur willen verkopen?

Of ruilen tegen mijn floret sand in dressuur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:59 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Vandaag gelijk in gebruik genomen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 13:20 



 
Profiel   

Prachtig Rosanna! Blauw is ook mooi bij een vos

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 13:21 



 
Profiel   

Alja schreef
Iemand die hier nog een roze dressuurdekje met beschermers voor wil weg doen ?


Ik heb een cranberry dekje met BR beschermers te koop. Advertentie staat op marktplaats

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 14:32 



 
Profiel   

Mooi! Hier wou Makuya niet stil staan met foto's maken van de blue shimmer erop :') dus die houden jullie nog tegoed. Heb bij de horselet wel een extra rijlegging besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 16:53 



 
Profiel   

_Rosanna schreef
[ [url=m/VoMPar.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j3rQfx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag gelijk in gebruik genomen *\o/*


Heel mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:49 



 
Profiel   

Prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:03 



 
Profiel   

_Rosanna schreef
[ [url=m/VoMPar.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j3rQfx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag gelijk in gebruik genomen *\o/*


heel mooi! goede punten? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:38 



 
Profiel   

gewoonmarie@ Dankje wel ik heb heel veel blauw hou daar wel van <3

Dankje wel :)

Lies@ we hadden 2 winstpuntenen 2x een 2de plek hier en daar wat spanning rommeltjes maar dat komt wel door km te maken, moet zeggen super fijne jury een 3 als er iets mis ging en een 8 als je het goed deed zulke jury's moeten er meer van zijn :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 05:48 



 
Profiel   

Ik heb nu alle dekjes thuis en ben de laatste paar aan het wassen. Heerlijk om alles zo weer schoon in de kast te hebben! Zojuist dus maar gelijk de moeite genomen om mijn nu nog bescheiden ES collectie op de foto te zetten. ☺️


[ img ]


Ik heb veel van Equito en nog een paar van SD Design en Lemieux. Maar ik denk dat ik een paar van Equito weg ga doen. Vind ze toch wel aan de stugge kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 10:32 



 
Profiel   

xDaylight schreef
Ik heb nu alle dekjes thuis en ben de laatste paar aan het wassen. Heerlijk om alles zo weer schoon in de kast te hebben! Zojuist dus maar gelijk de moeite genomen om mijn nu nog bescheiden ES collectie op de foto te zetten. ☺️


[ [url=m/yEU3PB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb veel van Equito en nog een paar van SD Design en Lemieux. Maar ik denk dat ik een paar van Equito weg ga doen. Vind ze toch wel aan de stugge kant.


Mooi!

Ik ben aan het twijfelen over de amaranth, heeft iemand hier een foto op een bruinbont paard?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 473 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen