Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 484 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Weet iemand hoe de baselayers van de nieuwe colelctie vallen.

Van vorige zomer moest ik ze namelijk een maat groter nemen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:09 



 
Profiel   

jusdepomme schreef
Hi! Weet iemand hoe de oornetjes van lemieux vallen? Specifiek de diamante acoustic of gewone acoustic pro :)

Ik vind die redelijk klein vallen.. De gewone oornetjes past mijn paard wel een full van. Maar de acoustic netjes niet :n

Mijn paard heeft een cob maar hoofdstel dus het is geen enorm dier ofzo :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:13 



 
Profiel   

Dank je wel voor je snelle reactie! Daar kan ik wat mee +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:15 



 
Profiel   

Ik heb van de acoustic pro een cob (andere netjes ook), maar hij valt inderdaad wel iets krapper. Ik denk door de dikke stof bij de oren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:17 



 
Profiel   

De acoustic valt inderdaad krap. :j

Mijn paard met mega oren past de L/full maar net.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:28 



 
Profiel   

Weet er iemand het verschil tussen de liberte baselayers en de baselayer met lijnen erop? Ik heb zelf een liberte maar daar zit precies wat fleece in langs de binnenkant, is dit bij die andere ook? EN hoe zit het met het kraagje? De liberte heeft namelijk een "stijve" kraag achteraan en door een handicap in mijn nek zit dat dus best irritant omdat mijn nek erg kort is en dan krijg ik het dus niet dicht. Overigens zou ik de fig misschien nog wel willen aanschaffen voor in de zomer dus zou het wel fijn zijn als het een beetje een ademende stof is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:01 



 
Profiel   

Ook zag ik de mist die dit seizoen uitkwam en ik vond hem echt erg mooi maar ben bang dat hij iets te wit gaat zijn en echt in no time vies is :') Dat bracht me dus weer terug bij de ice blue die ik een tijd geleden wou, maar heeft iemand hier een vergelijking tussen de ice blue en de mist? OP sommige foto's lijken ze namelijk bijna wit maar de ice blue vind ik dan weer zo grauw ogen, ik weet het dus niet meer...
De loires lijken dan weer meer blauw en minder wit op de foto's en passen naar mijn idee ook mooier bij de shirts dan de suedes?


Laatst bijgewerkt door Waidida op 21-03-23 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:20 



 
Profiel   

ik heb de gewone baselayers en die hebben geen laagje fleece. Ik vind het kraagje ook niet stijf, maar ik kan niet vergelijken met de liberte :=

Er staan een paar pagina's terug wel vergelijkingen tussen de nieuwe collectie en oudere dekjes, ook de mist en de ice blue.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:45 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
ik heb de gewone baselayers en die hebben geen laagje fleece. Ik vind het kraagje ook niet stijf, maar ik kan niet vergelijken met de liberte :=

Er staan een paar pagina's terug wel vergelijkingen tussen de nieuwe collectie en oudere dekjes, ook de mist en de ice blue.

Oh oke dankjewel! Die heb ik dan over het hoofd gezien denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:50 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een dekje en die kan ik nergens (meer) vinden. Hebben jullie misschien tips of heeft iemand van jullie hem te koop? Het gaat om de spectrum mulberry/black en dan springen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:10 



 
Profiel   

tammiebels schreef
Ik ben op zoek naar een dekje en die kan ik nergens (meer) vinden. Hebben jullie misschien tips of heeft iemand van jullie hem te koop? Het gaat om de spectrum mulberry/black en dan springen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

misschien op de site van lemieux zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:12 



 
Profiel   

Ik ga denk ik dit weekend eens een rondje naar de epplejeck doen om te vergelijken tussen de ice blue en de mist in suede en loire versie. MAAR ik ga zeker en vast niks kopen :+ ik lieg tegen mezelf ik weet het ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:14 



 
Profiel   

tammiebels schreef
Ik ben op zoek naar een dekje en die kan ik nergens (meer) vinden. Hebben jullie misschien tips of heeft iemand van jullie hem te koop? Het gaat om de spectrum mulberry/black en dan springen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen


Dit was een limited Edition kleur van afgelopen black friday, denk dat het moeilijk gaat zijn die te vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:22 



 
Profiel   

Waidida schreef
tammiebels schreef
Ik ben op zoek naar een dekje en die kan ik nergens (meer) vinden. Hebben jullie misschien tips of heeft iemand van jullie hem te koop? Het gaat om de spectrum mulberry/black en dan springen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

misschien op de site van lemieux zelf?


ik zal eens kijken, dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:24 



 
Profiel   

Elvieraa schreef
tammiebels schreef
Ik ben op zoek naar een dekje en die kan ik nergens (meer) vinden. Hebben jullie misschien tips of heeft iemand van jullie hem te koop? Het gaat om de spectrum mulberry/black en dan springen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen


Dit was een limited Edition kleur van afgelopen black friday, denk dat het moeilijk gaat zijn die te vinden


dat lukte me inderdaad ook niet vandaar dat ik hier vroeg....(dramamodus aan) Jullie zijn mijn laatste hoop! :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:25 



 
Profiel   

Weer een nieuw plan jongens, de mist is in elke epplejeck voorlopig nog uitverkocht. Dus als jullie foto's hebben van de mist suede zie ik ze graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 15:56 



 
Profiel   

De mulberry spectrum spring had ik nog voor de blackfriday, dus de 'originele', via marktplaats gevonden. Als je die goed in de gaten houdt, heb je nog kans. Maar nieuw is ie denk ik inderdaad niet meer verkrijgbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:39 



 
Profiel   

xRoossie95 schreef
De mulberry spectrum spring had ik nog voor de blackfriday, dus de 'originele', via marktplaats gevonden. Als je die goed in de gaten houdt, heb je nog kans. Maar nieuw is ie denk ik inderdaad niet meer verkrijgbaar.


Ik heb zonet inderdaad een "gezocht" advertentie daar geplaatst, ik hield het al in de gaten. Hoeft ook niet nieuw (wel het mooiste natuurlijk) maar als hij gewoon netjes is is het mij ook prima. Bedankt voor de tip. Heb daar ook even vermeld dat ik PS dekjes dressuur te ruil heb mocht iemand dat liever willen dan verkopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:45 



 
Profiel   

Waidida schreef
Weet er iemand het verschil tussen de liberte baselayers en de baselayer met lijnen erop? Ik heb zelf een liberte maar daar zit precies wat fleece in langs de binnenkant, is dit bij die andere ook? EN hoe zit het met het kraagje? De liberte heeft namelijk een "stijve" kraag achteraan en door een handicap in mijn nek zit dat dus best irritant omdat mijn nek erg kort is en dan krijg ik het dus niet dicht. Overigens zou ik de fig misschien nog wel willen aanschaffen voor in de zomer dus zou het wel fijn zijn als het een beetje een ademende stof is.


De liberte baselayers zijn een stuk warmer dan de classic baselayers. De tweede kan bij temperaturen van 15 graden ook prima, maar de liberte zou dan al gauw te warm zijn.

De kraag is niet zo stijf, je kan bijvoorbeeld het ritsje een stukje verder open laten zodat je er geen hinder van ondervindt. :) Maar als je dus specifiek naar een baselayer zoekt die ook voor de zomer fijn is, zou ik voor de normale kiezen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:17 



 
Profiel   

[ img ]

De kiwi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:18 



 
Profiel   

mcjv schreef
[ [url=m/30KUHH.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kiwi <3


Knapzakken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:26 



 
Profiel   

mcjv schreef
[ [url=m/30KUHH.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kiwi <3


Oh ik vond de kiwi eerst helemaal niks, maar op jouw paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:42 



 
Profiel   

mcjv schreef
[ [url=m/30KUHH.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kiwi <3

Prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:01 



 
Profiel   

Emmers heeft 20% korting op alle dekjes, ook lemieux
https://www.emmers.eu/nl/paard/zadeldek ... s=brand|LM

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:59 



 
Profiel   

mcjv schreef
[ [url=m/30KUHH.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kiwi <3


Prachtig, staat echt goed!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 484 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen