Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 139 [ 3472 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 139  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Ik ben er ook weer bij, maar ga er een pony bij kopen dus ff geen geld voor dekjes. :) hoop dat mijn full dekjes een beetje goed liggen op een pony van 144, anders moet ik ook nog een cobcollectie aanleggen ;)


Die van mij zijn 1.46 & 1.48 en lopen bijna altijd met de ES full dekjes. De PS of Sweden dekjes zijn helaas wel echt heel groot, die gebruik ik bijna niet meer.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:32 



 
Profiel   

rosslover schreef
Nynkex01 schreef
Ik ben er ook weer bij, maar ga er een pony bij kopen dus ff geen geld voor dekjes. :) hoop dat mijn full dekjes een beetje goed liggen op een pony van 144, anders moet ik ook nog een cobcollectie aanleggen ;)


Die van mij zijn 1.46 & 1.48 en lopen bijna altijd met de ES full dekjes. De PS of Sweden dekjes zijn helaas wel echt heel groot, die gebruik ik bijna niet meer.


[ [url=m/3nKrJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/m7u7r2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zn2WSF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GzeUso.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is die eerste de no boundaries olive? Die is zó mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:18 



 
Profiel   

The Horselet is tegenwoordig wel snel met verzenden. Vanmiddag besteld en nu al verzonden. Komt overmorgen als het goed is al binnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:00 



 
Profiel   

Vandaag voor het eerst met deze gereden! Vind hem echt heel mooi! En nog een mooi uitzicht kado gekregen!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:59 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Ik ben er ook weer bij, maar ga er een pony bij kopen dus ff geen geld voor dekjes. :) hoop dat mijn full dekjes een beetje goed liggen op een pony van 144, anders moet ik ook nog een cobcollectie aanleggen ;)



Hier ben ik ook benieuwd naar! Heb een D pony, zadel is 17,5 inch. Heb normaal altijd full dekjes maar hoorde dat de PS erg groot vallen? Of meer mensen die op hun pony wel maar full hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:56 



 
Profiel   

De huidige PS modellen zijn voor de meeste paarden van 1.60 al te groot. Geen idee hoe de oudere modellen vallen op pony’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:59 



 
Profiel   

BrechtCarlos schreef
Nynkex01 schreef
Ik ben er ook weer bij, maar ga er een pony bij kopen dus ff geen geld voor dekjes. :) hoop dat mijn full dekjes een beetje goed liggen op een pony van 144, anders moet ik ook nog een cobcollectie aanleggen ;)



Hier ben ik ook benieuwd naar! Heb een D pony, zadel is 17,5 inch. Heb normaal altijd full dekjes maar hoorde dat de PS erg groot vallen? Of meer mensen die op hun pony wel maar full hebben?


Ik vond het zelfs op een paard van 165 geen gezicht.. :=

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:34 



 
Profiel   

Vandaag met het Prosecco dekje gereden. Heb hem eindelijk kunnen scoren *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:36 



 
Profiel   

Borahlover schreef
Vandaag met het Prosecco dekje gereden. Heb hem eindelijk kunnen scoren *\o/*

[ [url=m/v8ZWs5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Staat perfect op paddy! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:09 



 
Profiel   

[ img ]

Ik zag bij ruitershop boxmeer toch ineens een nieuwe collectie van PS of Sweden black desert. Hij lijkt nu weer overal weer vanaf gehaald. Ik zag er ook enkele voor een hoge prijs te koop op marktplaats. Ik heb hem toch nog kunnen bestellen en is onderweg. Foutje geweest? Ik ben heel benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:22 



 
Profiel   

lhoeks schreef
[ [url=m/o98PiJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag bij ruitershop boxmeer toch ineens een nieuwe collectie van PS of Sweden black desert. Hij lijkt nu weer overal weer vanaf gehaald. Ik zag er ook enkele voor een hoge prijs te koop op marktplaats. Ik heb hem toch nog kunnen bestellen en is onderweg. Foutje geweest? Ik ben heel benieuwd :)

Oeeh hebbennnn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:29 



 
Profiel   

Vraagje.. Heeft iemand hier toevallig de E.S. sportive chantelle base layer? :o Die zou ik dan heel erg graag van je overnemen (maat M!)
Heb het dekje en oornetje al, maar wil graag de baselayer om onze set compleet te maken voor het cross seizoen.
Gaat om deze:

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:45 



 
Profiel   

lhoeks schreef
[ [url=m/o98PiJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag bij ruitershop boxmeer toch ineens een nieuwe collectie van PS of Sweden black desert. Hij lijkt nu weer overal weer vanaf gehaald. Ik zag er ook enkele voor een hoge prijs te koop op marktplaats. Ik heb hem toch nog kunnen bestellen en is onderweg. Foutje geweest? Ik ben heel benieuwd :)


Deze zou wel uitkomen, misschien te vroeg dan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:47 



 
Profiel   

Rizette schreef
romyamb schreef
Aangezien ik alles van ps ga verkopen heb ik ook eindelijk alles op de foto gezet!(mis de aqua bow nog) 2 zijn al verkocht dus die staan er niet bij. Navy en allure.

[ [url=m/E7Pu79.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/64MS9u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verkoop je nu de corduroy green wel zonder bandages?

Nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:08 



 
Profiel   

romyamb schreef
Rizette schreef
]
Aangezien ik alles van ps ga verkopen heb ik ook eindelijk alles op de foto gezet!(mis de aqua bow nog) 2 zijn al verkocht dus die staan er niet bij. Navy en allure.

[ [url=m/E7Pu79.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/64MS9u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verkoop je nu de corduroy green wel zonder bandages?

Nee.[/quote]
Misschien handig om dat er dan bij te zetten, nu lijkt het alsof je dit dit dek verkoopt zoals het in jouw bericht staat. Je noemt niet over de bandages die in dezelfde koop zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:27 



 
Profiel   

Dit is niet mijn verkoop advertentie ;)
Gewoon collectie foto en als iemand interesse/vragen heeft kan diegene mij een bericht sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 00:28 



 
Profiel   

Maar euhh, het is toch geen verkoop topic. Dat iemand een keertje noemt wat weg te willen doen vind ik daaraantoe, maar om nou hele lijsten met prijzen erbij te gaan zetten en onderhandelingen open in het topic te gaan doen…

:?

Is daar niet Bokt markt en PB voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 01:42 



 
Profiel   

De olive en celadon, komen de 25ste uit begreep ik.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 06:30 



 
Profiel   

Daphara schreef
Maar euhh, het is toch geen verkoop topic. Dat iemand een keertje noemt wat weg te willen doen vind ik daaraantoe, maar om nou hele lijsten met prijzen erbij te gaan zetten en onderhandelingen open in het topic te gaan doen…

:?

Is daar niet Bokt markt en PB voor?


Klopt, zo hadden we het in het vorige topic ook, een x benoemen is niet erg, maar hele verkooplijsten liever niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 06:39 



 
Profiel   

maessie schreef
De olive en celadon, komen de 25ste uit begreep ik.
[ [url=m/vJsG3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z3Zn3S.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een gekke quote heeft deze :') :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:18 



 
Profiel   

Ik krijg een beetje het gevoel van:
"Oh, mooi kleurtje!"
*ziet quote*
"Eeeh, nee toch niet" :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:21 



 
Profiel   

Hebben hier mensen ervaring met maat COB of FULL (ES) met een e-pony?
PS cob ligt prima qua maat: [ img ]

Nu twijfel ik over de maatvoering van ES, op de site staat C/D pony's. Zadel is een Kent & Masters zadel (en nu ben ik vergeten of het 17 of 17.5 inch is)..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:17 



 
Profiel   

Full dressuur PS is bij mijn haf en de haf van een vriendin veel te groot. Beide grote maat haf en 17/17,5 inch zadels.
ES full ligt perfect. Heb zelf 1 cob dekje van ES onder mijn 17 inch en het is eigenlijk net te klein voor het beeld. Het past precies onder het zadel, maar ik vind het niet erg mooi uitzien zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:21 



 
Profiel   

Ik pak hier ook full voor mijn grote D-pony :j Die heeft een vergelijkbare bouw met jouw pony, of althans, daar lijkt het op, maar daar past de ES cob net niet lekker onder. Hij wordt nog beleerd, maar nu loopt hij met een Thorowgood T8 16,5 inch.

PS full, zeker de laatste dekjes, zijn veel te groot, dus ik hoop dat hij nog wat gaat uitzwaren zodat dat dekje wat minder gigantisch lijkt, maar ik wil hem ook niet wegdoen omdat ik de kleur wel heel mooi vind.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:28 



 
Profiel   

Mijn merrie is 1,55 es dekjes liggen mooi op haar!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 139 [ 3472 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 139  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen