Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 150 [ 3738 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 150  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

 
Profiel   

Aan de foto's te zien is full dan prima van ES. Dankjulliewel :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:35 



 
Profiel   

Ik had ook full dressuur op mijn 1.40 pony en stond mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:11 



 
Profiel   

LienC schreef
Hebben hier mensen ervaring met maat COB of FULL (ES) met een e-pony?
PS cob ligt prima qua maat: [ [url=m/KQBsCr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu twijfel ik over de maatvoering van ES, op de site staat C/D pony's. Zadel is een Kent & Masters zadel (en nu ben ik vergeten of het 17 of 17.5 inch is)..

Sorry heb nog steeds geen andere foto. :')
Mijn ijslander is 1,45 en heb een 17,5 inch zadel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:13 



 
Profiel   

Hier van zowel ES als PS maat cob onder 17,5 zadels.
ES
[ img ]
PS
[ img ]

En nog een oudere foto met full ES. Misstond niet, maar ging hier schuiven. Cob ligt als een huis.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:36 



 
Profiel   

Horselet heeft wat oude dozen dekjes gevonden . Kosten wel de volle pot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:28 



 
Profiel   

christel0908 schreef
Horselet heeft wat oude dozen dekjes gevonden . Kosten wel de volle pot.


ik zag het ook, ik denk oh het is 1 + 1 maar nee. dat ga ik dus mooi niet doen dan _O-


Laatst bijgewerkt door annaxmaex op 22-03-23 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:30 



 
Profiel   

Gelukkig heb ik alleen de petrol niet (en daarvan vind ik het randje niet mooi), anders had ik me wel zitten verlekkeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:31 



 
Profiel   

Ja wel mooi, die wine met golden randje en logo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:32 



 
Profiel   

christel0908 schreef
Horselet heeft wat oude dozen dekjes gevonden . Kosten wel de volle pot.


ik kreeg daar wel mail van, maar op de site stonden ze bij mij niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:32 



 
Profiel   

Ik dacht ook: Ow even kijken! Ik wil nog graag de PS emerald, maar alleen vzh helaas. Ik moet cob dressuur hebben. Spaart weer geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:39 



 
Profiel   

Horselet bestelling binnen in 3 dagen <3
[ img ]
[ img ]

Peach en Clear sky

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:06 



 
Profiel   

Volgens mij komen er morgen een Mamba Wine en Black (of Navy) uit. Kwam ze net op Insta tegen. Errug mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:21 



 
Profiel   

Tango1979 schreef
Volgens mij komen er morgen een Mamba Wine en Black (of Navy) uit. Kwam ze net op Insta tegen. Errug mooi!


Lekker frisse kleurtjes voor de lente ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:30 



 
Profiel   

christel0908 schreef
Horselet heeft wat oude dozen dekjes gevonden . Kosten wel de volle pot.


Waar zien jullie deze dekjes? Ik keek net op the horselet, maar ik zie alleen wat er altijd al op stond..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:40 



 
Profiel   

Ze staan onder de kop treasures! Helaas is bijna alles al weer uitverkocht :( Ik was te laat helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:04 



 
Profiel   

Tango1979 schreef
Volgens mij komen er morgen een Mamba Wine en Black (of Navy) uit. Kwam ze net op Insta tegen. Errug mooi!


Huh waar zie jij de wine kleur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:19 



 
Profiel   

Oh gelukkig zijn de meeste van die treasures uitverkocht :j


Mamba wine??? Oei die is gevaarlijk....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:23 



 
Profiel   

Wine heb ik ook niet gezien, volgens mij is het gewoon de coffee die terug komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:34 



 
Profiel   

Waar zien jullie spoilers dan??

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:34 



 
Profiel   

Ik kon niet goed zien of de kleur wine of coffee was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:35 



 
Profiel   

Dankjewel! Helaas, de Royal Blue alleen maar in Jump en die had ik toen juist verkocht omdat hij te klein voor hem was.. Anders had dat nog voor mijn bareback pad gekund, maar dat wordt hem dan niet :+ Naja, die ik laatst bij Kramer gekocht heb voor de bareback pad lijkt ook best op de Royal Blue, dus misschien ook maar beter _O- Als hij er nog in dressuur geweest was, was het gevaarlijk geworden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:40 



 
Profiel   

Ik ga liever voor de nieuwe groene, vind de wel erg gaaf :j En zo-een heb ik nog niet in de collectie :D

Goed geslaagd Jillchanell!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:05 



 
Profiel   

Heeft hier iemand toevallig een foto van Ps of Sweden signature cob dekje op een paard? Stalgenootje heeft een paard van 165 en zadel 17,5 inch en vraagt zich af of ze full of cob moet nemen van de signature dekjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 23:23 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie dekjes hebben jullie allemaal. Ik heb 1 dekje van ES en 2 van PS of Sweden. PS of Sweden nog steeds niet gebruikt wacht tot de paarden helemaal verhaart zijn. Ik ben alleen wel benieuwd of ik onterecht wat teleurgesteld was/ben over mijn ES faded fuchsia. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie dekjes eruit zien na gebruik. Ik had na 1 keer rijden al best wat gebruikssporen van het zadel. Vooral omdat ik dat met goedkopere dekjes helemaal niet gewend ben en dat van ES niet had verwacht.
Hebben jullie dat ook? Ze hebben onwijs mooie dekjes maar het houdt mij wel tegen om ze te kopen zeker voor de volle prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 00:13 



 
Profiel   

StableHS schreef
Wauw wat een mooie dekjes hebben jullie allemaal. Ik heb 1 dekje van ES en 2 van PS of Sweden. PS of Sweden nog steeds niet gebruikt wacht tot de paarden helemaal verhaart zijn. Ik ben alleen wel benieuwd of ik onterecht wat teleurgesteld was/ben over mijn ES faded fuchsia. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie dekjes eruit zien na gebruik. Ik had na 1 keer rijden al best wat gebruikssporen van het zadel. Vooral omdat ik dat met goedkopere dekjes helemaal niet gewend ben en dat van ES niet had verwacht.
Hebben jullie dat ook? Ze hebben onwijs mooie dekjes maar het houdt mij wel tegen om ze te kopen zeker voor de volle prijs.


Nee, dat herken ik helemaal niet. Mijn dekjes zijn nog als nieuw na vaker gebruiken. Ik ben er wel altijd zuinig op, ik bewaar ze ook in plastic. Maar ik gebruik ze gewoon met rijden en dat levert geen problemen op. Als hij na één keer rijden beschadigd is zou ik even contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 00:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 150 [ 3738 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 150  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen