Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 485 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

mcjv schreef
[ [url=m/30KUHH.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kiwi <3


wauw staat echt prachtig <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:21 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal! :) Ik had in het begin mijn twijfels, maar ik ben echt verliefd geworden. De liefde moest alleen een beetje groeien. :+

Nog maar eentje dan:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:59 



 
Profiel   

Ik vind hem best wel heftig :o maar ik ben niet zo van de felle kleurtjes, dat helpt niet mee natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 13:03 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Ik vind hem best wel heftig :o maar ik ben niet zo van de felle kleurtjes, dat helpt niet mee natuurlijk


Ja is ‘ie ook wel. Ik ben normaal ook van de wat “saaiere” kleuren; donkerblauw, bruin, zwart, Ink blue en fig bijvoorbeeld. Het is dat ik graag foto’s voor mijn webshop wou hebben. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 13:13 



 
Profiel   

Ik vind hem super gaaf staan!
Riep heel hard dat ik van deze collectie niets wilde maar vind met name wisteria en kiwi toch wel erg gaaf. Mist ook alleen net wat te licht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 13:42 



 
Profiel   

Vraagje!
Hoe vallen momenteel de rijbroeken van lemieux?
Ik las dat ze 2 jaar geleden kort vielen. Zelf ben ik namelijk 180 lang, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een broek met lengte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:49 



 
Profiel   

Die Kiwi vind ik ook wel erg heftig :') Al staat hij je paard wel gaaf!

Ik heb uiteindelijk toch nog de Sienna liberte baselayer kunnen scoren. Ik wil altijd de setjes als alles net weer uitverkocht is :')

Nu helemaal compleet en verliefd <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:58 



 
Profiel   

Zo lijkt het alsof de biesjes net een tintje donkerder zijn en wel van suède materiaal.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:57 



 
Profiel   

De mist lijkt wel grijs daar

Mooi DorienA!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:08 



 
Profiel   

DorienA schreef
Die Kiwi vind ik ook wel erg heftig :') Al staat hij je paard wel gaaf!

Ik heb uiteindelijk toch nog de Sienna liberte baselayer kunnen scoren. Ik wil altijd de setjes als alles net weer uitverkocht is :')

Nu helemaal compleet en verliefd <3

[ [url=m/xO7Jz6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is zo herkenbaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:16 



 
Profiel   

Oh ja dat is heel herkenbaar. Ik heb van de Fig een mooie zachte trui. Nu ik de Sienna heb wil ik die trui ook maar die was uiteraard allang uitverkocht. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:28 



 
Profiel   

Jooliieen schreef
Vraagje!
Hoe vallen momenteel de rijbroeken van lemieux?
Ik las dat ze 2 jaar geleden kort vielen. Zelf ben ik namelijk 180 lang, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een broek met lengte.


Ik vind ze vrij kort vallen. Ik ben 168 en normaal heb ik wel een stuk broek “over” bij mijn enkels, maar bij mijn lemieux broeken komt hij precies tot m’n enkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:49 



 
Profiel   

lotlot2 schreef
Jooliieen schreef
Vraagje!
Hoe vallen momenteel de rijbroeken van lemieux?
Ik las dat ze 2 jaar geleden kort vielen. Zelf ben ik namelijk 180 lang, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een broek met lengte.


Ik vind ze vrij kort vallen. Ik ben 168 en normaal heb ik wel een stuk broek “over” bij mijn enkels, maar bij mijn lemieux broeken komt hij precies tot m’n enkels.

Mee eens, ik heb de drytex van lemieux, heel erg blij mee maar ik denk dat ongeveer maar 2/3 van m’n kuit bedekt is met de broek :') Maarja ik ben ook 1,80 en heb dit probleem bij veel rijbroeken in de normale maten. Montar is mijn advies! Dat zijn de enige rijbroeken die perfect zitten kwa lengte

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 23:33 



 
Profiel   

Ik heb diverse rijbroeken van kramer en die zijn ook lang zat. Ik ben ook 1.80 en te korte broeken vind ik irritant :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 00:00 



 
Profiel   

Ik ben fan van de Desiree van horze, met mijn 1,83 perfect aan de enkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 06:45 



 
Profiel   

De Kroo heeft heel veel korting op Lemieux nu in hun outlet sale!
Net een paar leuke koopjes gescoord :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:52 



 
Profiel   

lideli schreef
De Kroo heeft heel veel korting op Lemieux nu in hun outlet sale!
Net een paar leuke koopjes gescoord :))


Bedankt voor de tip, net de fig baselayer gescoord met 50%!

Nu mag ik van mezelf dit setje kopen om te vieren dat het goed is gegaan op de kliniek met Valentijn. <3

Als iemand het fig dekje in dressuur nog ergens ziet met veel korting geef maar een gil. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:35 



 
Profiel   

Super fijn dat het goed is gegaan op de kliniek!!

https://paardenspullen.com/product/lemieux-loire-classic-satin-dressage-square-fig/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:38 



 
Profiel   

Zoek je cob of full?

Ooteman heeft de cob met 50% korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:57 



 
Profiel   

Drico schreef
Zoek je cob of full?

Ooteman heeft de cob met 50% korting


Full Suede! Maar het heeft geen haast gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:35 



 
Profiel   

Voor de liefhebber. Lemieux mint full dressuur dekje voor 35 euro

https://www.dekroo.nl/products/lemieux- ... -square-22

Ik heb hem zelf al

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:39 



 
Profiel   

Ik heb de Sienna baselayer besteld met het idee dat het niet zal vloeken op oranje paarden omdat het verder van het paard af zit dan een dekje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 11:58 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik heb de Sienna baselayer besteld met het idee dat het niet zal vloeken op oranje paarden omdat het verder van het paard af zit dan een dekje :')

Dat is natuurlijk ook een manier haha! IK heb een beetje spijt van mijn sienna set omdat mijn kinder een beetje roodbruinig is, dus zelfs niet eens echt oranje maar een beetje een oranje gloed erin en het gaat echt nog maar net :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:06 



 
Profiel   

Waidida schreef
Granoek schreef
Ik heb de Sienna baselayer besteld met het idee dat het niet zal vloeken op oranje paarden omdat het verder van het paard af zit dan een dekje :')

Dat is natuurlijk ook een manier haha! IK heb een beetje spijt van mijn sienna set omdat mijn kinder een beetje roodbruinig is, dus zelfs niet eens echt oranje maar een beetje een oranje gloed erin en het gaat echt nog maar net :')

Ik vind het stom voor jou maar ben echt zo blij dit te horen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:07 



 
Profiel   

Waidida schreef
Granoek schreef

Dat is natuurlijk ook een manier haha! IK heb een beetje spijt van mijn sienna set omdat mijn kinder een beetje roodbruinig is, dus zelfs niet eens echt oranje maar een beetje een oranje gloed erin en het gaat echt nog maar net :')

Ik vind het stom voor jou maar ben echt zo blij dit te horen _O-

Je bent niet alleen in deze wereld! Toen ze net uitkwamen dacht ik ook dat ik er niks van ging kopen totdat ik het in het echt zag en zeker de loire versie <3 en toen was mijn geld opeens weg, ik heb ook echt geen idee hoe dat komt :') en nog vreemder was dat er dan ook opeens een sienna dekje in mijn verzameling lag, raar allemaal 8-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 485 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen