PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 23:46

Flubberboot schreef:
Ik vind ze niks. Vind de Olive nog wel leuk, maar die bies vind ik dan weer niks…


Ik ook niet, vind ze goedkoop ogen :o
Qua kleur vind ik de celadon erg op de sage van Lemieux lijken
Afbeelding

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 23:56

Texas02 schreef:
candalisa schreef:
Ik vind de nieuwe PS echt heel gaaf maar idd gezien hun acties wacht ik wel tot er kortingen zijn. De tekst is alleen wel erg jammer!

Ik zit op het randje van de deep Tuscany te bestellen… twijfelde tussen de Lemieux sienna en Tuscany maar vind de ES wel heel sjiek alleen heb ik geen vergelijking met de bronze gold kunnen vinden.


In het vorige topic is deze wel eens geplaatst. Als je op Tuscany zoekt in dat topic vind je hem wel!

Thanks ik was even vergeten dat we in een nieuwe topic zaten dus kon hem dus daardoor niet vinden |o
Blijk hem mooi vinden :=

ivy_power89

Berichten: 5849
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 00:09

Ik heb zelf een winkel (dierenspeciaalzaak) en ik zou echt not amused zijn als een leverancier acties zou uithalen zoals PS of sweden.... dus dat ruitergoed twijfels heeft vind ik niet meer dan terecht!
Ik denk namelijk dat wij destijds met zn alle bij the horselet, prijzen betaald hebben die winkeliers ook moeten betalen om in te kopen. En dan blijf je mooi met die zooi zitten!
Daarbij blijven ze maar smijten met nieuwe kleuren, die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Hypostore is toen toch al gestopt met PS?

Om eerlijk te zijn... de koers die ps nu aan het varen is, lijkt mij heel gevaarlijk. Ik vraag me af of zij op langere termijn het nog wel gaan redden

lhoeks
Berichten: 6
Geregistreerd: 25-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 00:24

ivy_power89 schreef:
Ik heb zelf een winkel (dierenspeciaalzaak) en ik zou echt not amused zijn als een leverancier acties zou uithalen zoals PS of sweden.... dus dat ruitergoed twijfels heeft vind ik niet meer dan terecht!
Ik denk namelijk dat wij destijds met zn alle bij the horselet, prijzen betaald hebben die winkeliers ook moeten betalen om in te kopen. En dan blijf je mooi met die zooi zitten!
Daarbij blijven ze maar smijten met nieuwe kleuren, die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Hypostore is toen toch al gestopt met PS?

Om eerlijk te zijn... de koers die ps nu aan het varen is, lijkt mij heel gevaarlijk. Ik vraag me af of zij op langere termijn het nog wel gaan redden


Ja dat is helemaal waar. Het deed mij stiekem ook wel een beetje pijn toen ik na aanschaf alles ineens voor steeds lagere bodem prijzen weg zag gaan :') Voorgaande jaren hadden ze dat toch nooit zo extreem dacht ik

Texas02

Berichten: 4574
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 00:28

Ik vind de beide nieuwe PS kleuren ook niet mooi, de Olive en de Celadon. De beide Desert dekjes vind ik wel mooier, maar ook niet per sé wat ik graag erbij zou willen hebben. Dus dat scheelt weer :D Ik vraag me ook af waar PS mee bezig is en of dat goed gaat komen.

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 07:59

ivy_power89 schreef:
Ik heb zelf een winkel (dierenspeciaalzaak) en ik zou echt not amused zijn als een leverancier acties zou uithalen zoals PS of sweden.... dus dat ruitergoed twijfels heeft vind ik niet meer dan terecht!
Ik denk namelijk dat wij destijds met zn alle bij the horselet, prijzen betaald hebben die winkeliers ook moeten betalen om in te kopen. En dan blijf je mooi met die zooi zitten!
Daarbij blijven ze maar smijten met nieuwe kleuren, die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Hypostore is toen toch al gestopt met PS?

Om eerlijk te zijn... de koers die ps nu aan het varen is, lijkt mij heel gevaarlijk. Ik vraag me af of zij op langere termijn het nog wel gaan redden


Ik had hun bedrijf eens opgezocht en heel goed ging het niet nee. Dat is hier allemaal open te vinden op internet. Zal straks nog eens kijken, je zir nu in de periode van eindejaar blabla, geen idee hoe dat in het nederlands heet. Geen idee of ze die al gedaan hebben maar anders is dat in mei/juni te zien

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:35

Oehhh net nog een Amazonite coltrui op de kop weten te tikken. Die ik had was super gaar geworden, ik draag ze namelijk echt heel graag. Blij!

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 10:57

ivy_power89 schreef:
Ik heb zelf een winkel (dierenspeciaalzaak) en ik zou echt not amused zijn als een leverancier acties zou uithalen zoals PS of sweden.... dus dat ruitergoed twijfels heeft vind ik niet meer dan terecht!
Ik denk namelijk dat wij destijds met zn alle bij the horselet, prijzen betaald hebben die winkeliers ook moeten betalen om in te kopen. En dan blijf je mooi met die zooi zitten!
Daarbij blijven ze maar smijten met nieuwe kleuren, die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Hypostore is toen toch al gestopt met PS?

Om eerlijk te zijn... de koers die ps nu aan het varen is, lijkt mij heel gevaarlijk. Ik vraag me af of zij op langere termijn het nog wel gaan redden



begrijp je goed, wij hadden dat met niet paarden materiaal maar met Dierenvoeding en Zooplus, zij verkochten bv RC kattenvoer ONDER onze inkoopprijs, vertel me dan maar eens hoe dit mogelijk is en ook hoe je dit uberhaupt overleefd.

Paardgerelateerd denk ik dat het zoiezo een tikkende tijdbom is, toen ik nog jeugdig was :o :+ was Eurostar stripe-in hét van hét, toen kwam de Anky rage en die is ook grotendeels gepasseerd, nu zijn de koplopers denk ik wel ES, PS en Equito? Maar voor hoelang?

Rizette
Berichten: 4336
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:06

Haf_Woezel schreef:
ivy_power89 schreef:
Ik heb zelf een winkel (dierenspeciaalzaak) en ik zou echt not amused zijn als een leverancier acties zou uithalen zoals PS of sweden.... dus dat ruitergoed twijfels heeft vind ik niet meer dan terecht!
Ik denk namelijk dat wij destijds met zn alle bij the horselet, prijzen betaald hebben die winkeliers ook moeten betalen om in te kopen. En dan blijf je mooi met die zooi zitten!
Daarbij blijven ze maar smijten met nieuwe kleuren, die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Hypostore is toen toch al gestopt met PS?

Om eerlijk te zijn... de koers die ps nu aan het varen is, lijkt mij heel gevaarlijk. Ik vraag me af of zij op langere termijn het nog wel gaan redden



begrijp je goed, wij hadden dat met niet paarden materiaal maar met Dierenvoeding en Zooplus, zij verkochten bv RC kattenvoer ONDER onze inkoopprijs, vertel me dan maar eens hoe dit mogelijk is en ook hoe je dit uberhaupt overleefd.

Paardgerelateerd denk ik dat het zoiezo een tikkende tijdbom is, toen ik nog jeugdig was :o :+ was Eurostar stripe-in hét van hét, toen kwam de Anky rage en die is ook grotendeels gepasseerd, nu zijn de koplopers denk ik wel ES, PS en Equito? Maar voor hoelang?

En Lemieux

annaxmaex

Berichten: 469
Geregistreerd: 03-05-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:12

Ik vermoed dat Ps niet zo heel lang meer een koploper is, door zo veel dekjes en 10.000 kleuren uit te brengen. kleuren die ook vaak op elkaar lijken. Ik denk dat ze zichzelf kapot maken. ES denk ik dat nog wel even een koploper blijft, als ze ook eens nieuwe kleuren zouden uitbrengen. Volgens mij is Lemieux nu weer terug koploper aan het worden. Equito weet ik niet zo goed, Mrs.ros doet het volgens mij ook wel goed

_Lorette_

Berichten: 12072
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:14

Ik vind PS gewoon fijne spullen hebben, dus ik blijf dan toch wel interesse houden. Net als met LeMieux, Anky en BR bijvoorbeeld. En dan niet zozeer de dekjes, maar kleding of beenbeschermers, zulke dingen. Alleen stunt PS bij vlagen enorm in The Horselet en het steekt me dan wel als ik het voor de normale prijs heb gekocht. Puur daardoor ben ik nu terughoudend in het kopen...

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:15

In mijn paardenomgeving zie ik eigenlijk enkel ES en Lemieux. PS nooit (behalve ikzelf dan :D ) maar ik vind de nieuwe dekjes ook niet fijn meer. Sinds ze overgenomen zijn, vind ik de kwaliteit minder geworden.
De kleren die ik van PS heb, vind ik dan wel weer fijn :)

annaxmaex

Berichten: 469
Geregistreerd: 03-05-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:22

ja qua dekjes bedoel ik nu vooral.
Bij ons ook veel ES, Lemieux, maar toch ook PS dekjes. Maar iedereen op stal koopt de ps dekjes via thehorselet, die kopen we dan met een grote groep in. Maar als ps iets uitbrengt en ik vind het leuk, ik ga dus niet meer de volle mep betalen, want 9 van de 10 keer beland het op thehorselet. dan wacht ik daar wel op

Flubberboot

Berichten: 2853
Geregistreerd: 14-09-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:36

Ik vind de kleding van PS dan weer niks :') Heb nog een paar shirts ongebruikt in de kast liggen.

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:42

Ik vind de kleding van ES dan weer fijner haha, ik heb nu met diverse kleding van ps dat het gauw stuk gaat.. had een hele fijne jas, zitten al 3 gaten in -O-

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:44

Ik was eerst geen fan van lemieux vind ze een beetje saai nog steeds wel maar vind de kleuren wel erg mooi en ze liggen gewoon super!
Ps heb ik allemaal klaar liggen om te verkopen op de mamba en ginger na.
Maar ik vind de kleding van ps dan wel fijner!

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:51

Grappig hoe dat verschilt.
Ik vind de kleding van PS super en die van ES echt niks.
Pasvorm van ES is voor mij echt niet goed, vooral de vision tops zitten heel raar.
PS blijft qua kwaliteit bij mij juist heel goed.

annaxmaex

Berichten: 469
Geregistreerd: 03-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 11:51

ik vind de kleding van ES helemaal niks, ligt vooral aan de pasvorm. Heb brede schouders en bij ES lijken die nog groter :D . Vind zelf de baselayers van Lemieux dan weer het prettigste zitten, maar heb ook veel baselayers van PS.
Ik heb ook de meeste PS dekjes verkocht, behalve de floret serie, 2 christmas dekjes en 2 signature dekjes. die 2 van de christmas heb ik 80 euro per stuk betaald. zonde om te verkopen want dat krijg ik er nooit voor terug. Mn zusje heeft dan wel weer meer PS, die vind die prettiger liggen

MyWishMax

Berichten: 25266
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:29

Ik wil graag die navy floret en Black dessert, maar ik wacht gewoon af.

NorwayFjord

Berichten: 3145
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:38

Hier juist enorm fan van PS, qua dekjes en qua kleding. Heb 1 dekje van ES en die vind ik heel mooi maar pak eigenlijk liever m'n PS of Eskadron dekjes. Ik koop wel vrijwel alles in de sale of via Marktplaats. Kleding heb ik eigenlijk alleen PS en wat BR, super fijn spul vind ik dat. Van ES nooit geprobeerd.

Tango1979

Berichten: 2526
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:57

Ik vind de kleding van PS echt het allerbeste wat ik ooit gehad heb. Vooral de rijbroeken, echt de perfecte pasvorm voor mijn figuur. En de Willow baselayers en Gina jasjes zijn nog steeds mijn favoriet.

Oretha

Berichten: 3426
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 13:21

StableHS schreef:
Wauw wat een mooie dekjes hebben jullie allemaal. Ik heb 1 dekje van ES en 2 van PS of Sweden. PS of Sweden nog steeds niet gebruikt wacht tot de paarden helemaal verhaart zijn. Ik ben alleen wel benieuwd of ik onterecht wat teleurgesteld was/ben over mijn ES faded fuchsia. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie dekjes eruit zien na gebruik. Ik had na 1 keer rijden al best wat gebruikssporen van het zadel. Vooral omdat ik dat met goedkopere dekjes helemaal niet gewend ben en dat van ES niet had verwacht.
Hebben jullie dat ook? Ze hebben onwijs mooie dekjes maar het houdt mij wel tegen om ze te kopen zeker voor de volle prijs.



Ik herken dit ook. Heb dit ook na 1x rijden bij alle glanzende dekjes. Niet alleen bij ES maar ook de Loires van Lemieux.
Ik koop ze om die reden ook niet meer.

Ik weet ook niet hoe het komt. M'n zadel ligt perfect. Misschien is m'n paard beweeglijk ofzo onder het zadel waardoor het dekje wat schuift en dus het dekje beschadigd?

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 14:16

@Rizette: juist die was ik vergeten.

Ikzelf ben een ruiter die puur koopt omdat ik net DAT dekje mooi vind maar niet meteen de rage.
Ik zal verschillende dekjes hebben maar in uiteenlopende kleuren.
Momenteel heb ik bv:
ES royal classic
ES Golden brown
ES black gold (on the way)
ES purple Gold
Lemieux Sienna
Lemieux Ice blue
Lemieux carbon mesh zwart (die gaat weer weg omdat ik dus al zwart ga hebben bij de ES)
Equito Chilli red

Je ziet dus dat ik niet zo van de 50 shades of... ben. Niet dat ik dat soms niet zou willen :+
Maar ik denk vaak "goh 1 dekje is evenveel als een set nieuwe ijzers of daarvoor heb ik een dressuurles, of ... " (en daarbij heb ik een heel huishouden, kids, een man, paarden, honden, katten, leningen te voorzien van het nodige) :(:)

Bovendien heb ik niet het postuur waarbij al die mooie bloesjes die overal bij horen in een stretch stof op mijn flaterend overkomen -O-

Ik zwijmel natuurlijk altijd als ik een ruiter combinatie zie langskomen met alles perfect matchend :D
Maar dan juich ik maar voor hun mee, en aanvaard ik dat het in mijn situatie weggegooid geld is :(

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 14:39

Ik hoop dat de sage match met de celadon, dan heb ik gelijk bijpassende kleding :j

Ik vrees het ook dat Ps aan het achteruitwerken is. Denk dat Kentucky en Kingsland wel heel stabiele merken zijn, dat is hier ook altijd goed qua kwaliteit en pasvorm. De overige merken zit weleens een uitschieter tussen, maar gaat niet heel mal. Br heeft vaak wel heel fijne en matchende kleding ook :j

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 14:40

Nog meer olive foto's :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding