Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 489 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

O wat goed, woensdag 25% korting daar.
Gisteren ook. Ik was er vandaag, en kon vandaag echt geen ene euro korting krijgen. Dus niets gekocht :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 17:46 



 
Profiel   

[ img ]

Hier is marine ook een van de favorieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:02 



 
Profiel   

Mijn fig baselayer was binnen gekomen!

[ img ]
[ img ]

Past super mooi bij de musk waar ik alleen maar een korte mouwen baselayer van heb.
En bij het jasje van Kramer wat ik erbij had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:38 



 
Profiel   

Heel misschien heb ik net bij Ooteman de nieuwe loires besteld :x

Hun zomersale doen zelfs de suedes en young collectie aan mee, ene korting beter dan de ander natuurlijk :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:51 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Heel misschien heb ik net bij Ooteman de nieuwe loires besteld :x

Hun zomersale doen zelfs de suedes en young collectie aan mee, ene korting beter dan de ander natuurlijk :~


Bijna genoeg korting!!
Ik mag van mezelf alleen mn collectie compleet houden als ik ze onder de 50 kan kopen. Dat is de enige manier waarop ik het goed gepraat krijg, ik heb er 56 :')

Dus mocht iemand dat tegenkomen... *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 23:11 



 
Profiel   

Heeft er iemand ervaring met de Lemieux prosafe halsters?

Met Valentijn’s revalidatie moet hij iedere dag 2x 30 minuten wandelen. Gister met de storm was hij zo fris en sterk dat onze hengsten ketting kapot sprong.
Hij is niet gewend om met een bit in te lopen en wil niet dat als die een keer zo als een idioot trekt zijn mondhoek uitscheurt ofzo. Dus ik ben aan het kijken naar dit hengsten halster. Vraag me vooral af hoe de pasvorm valt. De lemieux fleece halsters past hij net in een L maar wellicht past een XL ondertussen beter. Dit pro halster kan ik alleen in maat L vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 07:50 



 
Profiel   

Geen directe ervaring met die halsters, maar eskadron heeft er ook zo'n en die komen wel in XF:
https://hypostore.nl/eskadron-halster-c ... _wcB#525=6

Toen mijn paard geblesseerd was en aan de hand moest stappen, deed ik touwhalster (werkt scherper in) aan. ALs ze heel druk was/het erg slecht weer was, deed ik haar hoofdstel daar nog boven (zonder neusriem). Wat ook kan werken, is zo'n correctiehalster :
https://www.ruitersporthoeve.nl/webshop ... zwart.html

(of deze, enkel de neusriem: https://www.amazon.com.be/-/en/Stubben- ... DoEALw_wcB

Dat laatste heb ik zelf wel nooit gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:07 



 
Profiel   

Correctiehalster is idd fijn. Ik heb hem van een ander merk. Ik liep de ijslander ermee die het bij ons erg eng vond en ging staken, steigeren etc en ik kon altijd controle houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:53 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Heel misschien heb ik net bij Ooteman de nieuwe loires besteld :x

Hun zomersale doen zelfs de suedes en young collectie aan mee, ene korting beter dan de ander natuurlijk :~

Ik ben ook gezwicht! Ik heb de suède wisteria besteld en bijpassende hoodie. Twijfel toch ook zo nog over de kiwi! Heb jij ze allemaal besteld? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:07 



 
Profiel   

Annabel schreef
Maddy_Paola schreef
Heel misschien heb ik net bij Ooteman de nieuwe loires besteld :x

Hun zomersale doen zelfs de suedes en young collectie aan mee, ene korting beter dan de ander natuurlijk :~

Ik ben ook gezwicht! Ik heb de suède wisteria besteld en bijpassende hoodie. Twijfel toch ook zo nog over de kiwi! Heb jij ze allemaal besteld? :')


Ja de 3 loires, wisteria en mint heb ik van kramer al shirts waarvan ik denk dat ze matchen de kiwi moet ik nog wat vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:12 



 
Profiel   

Epplejeck heeft woensdag 40 procent korting op geselecteerde LeMieux zadeldekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:16 



 
Profiel   

Nessie schreef
Epplejeck heeft woensdag 40 procent korting op geselecteerde LeMieux zadeldekken.

Geld dat ook online of enkel de filialen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:20 



 
Profiel   

Waidida schreef
Nessie schreef
Epplejeck heeft woensdag 40 procent korting op geselecteerde LeMieux zadeldekken.

Geld dat ook online of enkel de filialen?


Dat staat er niet bij. Er staat wel al een code van 25 procent online (welke het nog niet doet), dus er zullen ook aanbiedingen online zijn.

Maar in de winkel zijn in ieder geval diverse Ladiesnight aanbiedingen heb ik gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:23 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar foto´s van de sage en peacock naast elkaar en van de ice blue en mist, heeft iemand die?
Ik kan gewoon echt niet kiezen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:31 



 
Profiel   

Waidida schreef
Ik ben op zoek naar foto´s van de sage en peacock naast elkaar en van de ice blue en mist, heeft iemand die?
Ik kan gewoon echt niet kiezen :')



[ img ]
Links sage, 2e peacock

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:43 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Waidida schreef
Ik ben op zoek naar foto´s van de sage en peacock naast elkaar en van de ice blue en mist, heeft iemand die?
Ik kan gewoon echt niet kiezen :')



[ [url=m/axgsbe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links sage, 2e peacock

Dankje! Ik was vooral benieuwd naar de suede versie maar aan deze foto te zien is er best veel verschil tussen de twee, dan heeft de sage wel mijn voorkeur ipv mist of ice blue, ik heb de indruk dat die kleuren een beetje flets zijn ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:16 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb de suedes, kan alleen geen directe vergelijkingsfoto maken want ze zitten allemaal al ingepakt voor de aankomende verhuizing.
Maar van bovenaf geteld is de 7e sage, 8e peacock en de 13e is ice blue. Met de notitie erbij dat ik ze hier minder mooi vind overkomen dan ze zijn.

Nog even in daglicht, peacock is links, sage is onder (rechts is marine)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:26 



 
Profiel   

mooney schreef
[ [url=m/lr8rps.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de suedes, kan alleen geen directe vergelijkingsfoto maken want ze zitten allemaal al ingepakt voor de aankomende verhuizing.
Maar van bovenaf geteld is de 7e sage, 8e peacock en de 13e is ice blue. Met de notitie erbij dat ik ze hier minder mooi vind overkomen dan ze zijn.

Nog even in daglicht, peacock is links, sage is onder (rechts is marine)
[ [url=m/AGRufx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen welke kleur de tweede en vierde van onderin zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:33 



 
Profiel   

BranwenGC schreef
mooney schreef
[ [url=m/lr8rps.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de suedes, kan alleen geen directe vergelijkingsfoto maken want ze zitten allemaal al ingepakt voor de aankomende verhuizing.
Maar van bovenaf geteld is de 7e sage, 8e peacock en de 13e is ice blue. Met de notitie erbij dat ik ze hier minder mooi vind overkomen dan ze zijn.

Nog even in daglicht, peacock is links, sage is onder (rechts is marine)
[ [url=m/AGRufx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen welke kleur de tweede en vierde van onderin zijn?

Vanaf onder geteld is de tweede de corn blue (dat is een nogal oude collectie, die vind je alleen nog maar 2e hands) en de vierde is dus de ice blue. Ik vind ze wel paarser ogen dan ze zijn, doordat de fig en de navy glace ertussen liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:42 



 
Profiel   

Ze ogen inderdaad paars zo, grappig, dank voor de reactie! Je hebt een mooie collectie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:23 



 
Profiel   

mooney schreef
[ [url=m/lr8rps.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de suedes, kan alleen geen directe vergelijkingsfoto maken want ze zitten allemaal al ingepakt voor de aankomende verhuizing.
Maar van bovenaf geteld is de 7e sage, 8e peacock en de 13e is ice blue. Met de notitie erbij dat ik ze hier minder mooi vind overkomen dan ze zijn.

Nog even in daglicht, peacock is links, sage is onder (rechts is marine)
[ [url=m/AGRufx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:52 



 
Profiel   

Heeft iemand misschien een idee voor het opbergen van dekjes? Ik had een paar van die goedkope dekjestassen, maar die scheuren elke keer uit bij de naad tussen het plastic en het stof. Nu heb ik een plank in de kast waar ze eventueel op kunnen, maar dat is niet muis dicht genoeg. Bovendien is de plank te kort. Ik zoek dus eigenlijk iets van een soort kastje in mijn kast (of een plastic kist of iets dergelijks) waar ik de dekjes op elkaar kan stapelen en welke ik vervolgens in de kast kan plaatsen. Liefst dus iets met aan de voorzijde een klepje. Dit klinkt zo onmogelijk dat ik bang ben dat ik het zelf moet maken. Heeft iemand zoiets toevallig in de kast? Ben onwijs benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:35 



 
Profiel   

Dees schreef
mcjv schreef
Volgende week/begin de week erna krijg ik weer een nieuwe rits aan Sienna/fig/marine dekjes. Niet getreurd. :P


Toevallig ook Sienna Loire, dressuur L?


Yes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:09 



 
Profiel   

Celebi schreef
Heeft iemand misschien een idee voor het opbergen van dekjes? Ik had een paar van die goedkope dekjestassen, maar die scheuren elke keer uit bij de naad tussen het plastic en het stof. Nu heb ik een plank in de kast waar ze eventueel op kunnen, maar dat is niet muis dicht genoeg. Bovendien is de plank te kort. Ik zoek dus eigenlijk iets van een soort kastje in mijn kast (of een plastic kist of iets dergelijks) waar ik de dekjes op elkaar kan stapelen en welke ik vervolgens in de kast kan plaatsen. Liefst dus iets met aan de voorzijde een klepje. Dit klinkt zo onmogelijk dat ik bang ben dat ik het zelf moet maken. Heeft iemand zoiets toevallig in de kast? Ben onwijs benieuwd!


Vervelend zeg Celebi. Wij gebruiken hier de Dimpa tassen van de IKEA. Tot nu toe gaat dat prima, vind ze redelijk stevig en passen flink wat dekjes in. Bij ons liggen ze in de berging in een stelling. Een bak zoals je bedoelt heb ik zelf nog nooit gezien, maar het moet er vast wel zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:22 



 
Profiel   

Ik ben zelf erg tevreden met de softshell jas van lemieux. Fijne maat en fijne pasvorm.
Heeft er iemand ervaring met hoe het heren model ( bij een man) valt?
Ik zoek namelijk zo'n soort paardrij jas voor mijn vriend
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 489 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen