Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 140 [ 3491 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 140  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

 
Profiel   

Hm misschien nog een match gevonden, Hh baselayer :j
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:33 



 
Profiel   

lies schreef
Is dit de Black Gold? Wel mooi!

Zag deze op de site van ES. Ook wel geinig met die zweedse vlag.

[ [url=m/1N9J5T.png]Afbeelding[/url] ]
Veel korting nu op de site van ES trouwens. Jammer dat ze niet blijven liggen onder mijn zadel.
Vind ES qua pasvorm wel mooier dan PS..

edit; veel korting op springdekjes, niet op dressuur.


Die met de Zweedse vlag zag ik ook op de site van ES. Maar is die nu zwart of blauw? Hij lijkt op de foto namelijk blauw. Maar dat heb ik met de Black Gold ook vaak, dat ik hem op foto's haast blauw vind.

Edit: wat betreft de springdekjes die in de aanbieding zijn: ik kijk net e-mail en zie dat het jump week is bij ES. Dus daarom zijn ze in de aanbieding. Dressage week komt vast binnenkort! Jump week is vanaf 27 maart, maar met de e-mail kun je vanaf nu VIP toegang krijgen. Maar geen idee of je daarom nu al de springdekjes met korting ziet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:53 



 
Profiel   

Texas02 schreef
lies schreef
Is dit de Black Gold? Wel mooi!

Zag deze op de site van ES. Ook wel geinig met die zweedse vlag.

[ [url=m/1N9J5T.png]Afbeelding[/url] ]
Veel korting nu op de site van ES trouwens. Jammer dat ze niet blijven liggen onder mijn zadel.
Vind ES qua pasvorm wel mooier dan PS..

edit; veel korting op springdekjes, niet op dressuur.


Die met de Zweedse vlag zag ik ook op de site van ES. Maar is die nu zwart of blauw? Hij lijkt op de foto namelijk blauw. Maar dat heb ik met de Black Gold ook vaak, dat ik hem op foto's haast blauw vind.

Edit: wat betreft de springdekjes die in de aanbieding zijn: ik kijk net e-mail en zie dat het jump week is bij ES. Dus daarom zijn ze in de aanbieding. Dressage week komt vast binnenkort! Jump week is vanaf 27 maart, maar met de e-mail kun je vanaf nu VIP toegang krijgen. Maar geen idee of je daarom nu al de springdekjes met korting ziet!


Die is blauw lijkt me.
Ah ja, ging idd via de email naar de site, dus zal daarom dan de korting zien idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:04 



 
Profiel   

Weten jullie of het Lemieux truffle jasje past bij de ES amaranth? Ik zou ze allebei moeten hebben en was enorm benieuwd of het een match was, maar nu kan ik het vest/jasje nergens meer vinden. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:46 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Weten jullie of het Lemieux truffle jasje past bij de ES amaranth? Ik zou ze allebei moeten hebben en was enorm benieuwd of het een match was, maar nu kan ik het vest/jasje nergens meer vinden. 8)7

Dat Dynamique jasje bedoel je? Amaranth en Truffle passen wel bij elkaar, ik heb het Truffle dekje en de Amaranth baselayer, maar het Dynamique jasje valt iets lichter omdat het van die shiny stof is. Op het paard zal je het denk ik niet heel erg zien, maar daar zit wel iets kleurverschil tussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:57 



 
Profiel   

@lies: met het blote oog IRL is hij gitzwart. Kreeg met mijn gsm de kleur er niet op

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 07:06 



 
Profiel   

Haf_Woezel schreef
Guess who’s here <3
[ [url=m/1EOaL9.jpg]Afbeelding[/url] ]

In het echt is ie gitzwart maar krijg het gewoon niet op foto


Heel chique!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:34 



 
Profiel   

Texas02 schreef
lies schreef
Is dit de Black Gold? Wel mooi!

Zag deze op de site van ES. Ook wel geinig met die zweedse vlag.

[ [url=m/1N9J5T.png]Afbeelding[/url] ]
Veel korting nu op de site van ES trouwens. Jammer dat ze niet blijven liggen onder mijn zadel.
Vind ES qua pasvorm wel mooier dan PS..

edit; veel korting op springdekjes, niet op dressuur.


Die met de Zweedse vlag zag ik ook op de site van ES. Maar is die nu zwart of blauw? Hij lijkt op de foto namelijk blauw. Maar dat heb ik met de Black Gold ook vaak, dat ik hem op foto's haast blauw vind.


Er staat navy, dekje is al van een paar jaar terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:57 



 
Profiel   

[ img ]
Black gold op m’n paard, net voordat we wegwaaide

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:59 



 
Profiel   

Heel mooi! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:21 



 
Profiel   

[ img ]
En nog een mooi vergelijkje:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:22 



 
Profiel   

vind de kaki mooi, maar alleen dat boortje ... :(


Vraagje voor de kenners:
Wat is de PS of sweden limited mauve kerst editie nog waard in de verkoop als hij 1x gebruikt is?

[ img ]


zeker nu met de PS weggooi prijzen, maar ik voor flut prijzen kan ik hem beter houden, al vind ik hem niet zo denderend op mijn haflinger, (wel op die van een ander :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:26 



 
Profiel   

Ik gok niet dat je daar nog heel veel voor krijgt. Waren een tijdje voor 40 euro in de horselet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:56 



 
Profiel   

:\ :\ :\ :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:05 



 
Profiel   

Haf_Woezel schreef
[ [url=m/MjfTW1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Black gold op m’n paard, net voordat we wegwaaide

Staat super chique! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:27 



 
Profiel   

[ img ]

Ps of sweden Teal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:55 



 
Profiel   

Ik vind die Celadon echt prachtig! Doet me denken aan een dekje van vroeger van HV Polo in de kleur jungle. Die wil ik nog weleens in de aanbieding scoren. Evenals het blauwe glitter dekje van ES.

Staat mooi Calimero! :j

Die black gold op bovenstaande Haflinger ook, ik vind zwart erg mooi op Haflingers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:07 



 
Profiel   

Ik ben heel weinig op bokt geweest afgelopen tijd maar ik wil wel even zeggen nog dat de openingspost prachtig gedaan is! Ik kom hier af en toe wel eens piepen, maar niet actief meekletsen want ik hou jullie echt niet bij :o

Die celadon is helemaal geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:27 



 
Profiel   

Ik volg hier ook weer omdat ik graag mijn collectie uit wil breiden :D Ik heb helaas nog niet zoveel nog omdat ik overgestapt ben van Anky, maar zou nog heel graag de lichtroze of een armykleur toevoegen.

Momenteel alleen nog maar deze twee :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:00 



 
Profiel   

De corduroy groene van ps zou dan mooi passen Ketly :j (enof de oak van Lemieux)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:16 



 
Profiel   

maessie schreef
De corduroy groene van ps zou dan mooi passen Ketly :j (enof de oak van Lemieux)

Die corduroy groene van PS vind ik ook zo mooi maar is helaas nergens meer te vinden. Dus wie hem tegen mocht komen in full dressuur.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 07:14 



 
Profiel   

Die vind ik ook erg mooi <3

Ik zit nu tweedehands te kijken maar vind het soms moeilijk om te beoordelen wat de staat van het dekje is. Wil eigenlijk wachten op de kortingen met pasen maar het voelt nog zoooo ver weg :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:08 



 
Profiel   

Ja dat heb ik inderdaad ook, soms zij ze wel mooi schoon maar heel erg "slap" ofzo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:24 



 
Profiel   

En dan te bedenken dat ik de groene curduroy al meer dan een jaar heb liggen met de kaartjes er nog aan :o maar ik verkoop hem (voorlopig) niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:56 



 
Profiel   

Farjen schreef
En dan te bedenken dat ik de groene curduroy al meer dan een jaar heb liggen met de kaartjes er nog aan :o maar ik verkoop hem (voorlopig) niet

Haha, vind je hem tegenvallen? Maak ons maar even lekker zo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 140 [ 3491 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 140  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen