Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 140 [ 3485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 140  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

 
Profiel   

Luca_Arpana schreef
Ja dat heb ik inderdaad ook, soms zij ze wel mooi schoon maar heel erg "slap" ofzo!


Ja precies dit! Ik heb ze liever ongewassen omdat het vieze meestal toch onder het zadel valt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:10 



 
Profiel   

Farjen schreef
En dan te bedenken dat ik de groene curduroy al meer dan een jaar heb liggen met de kaartjes er nog aan :o maar ik verkoop hem (voorlopig) niet

Hier ook al een jaar in de kast.. Maar mijn blush corduroy laat al gebruikssporen zien en ik vind de groene veel te mooi om te gebruiken… Ik wacht wel op een clinic of shoot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:11 



 
Profiel   

Ik heb hem ook nog apart liggen voor een fotoshoot of clinic, daarna mag die wel in gewoon gebruik.
Het goede setjesweer is gelukkig weer in aantocht :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:06 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Wat een prachtige collecties hebben jullie zeg! Ik heb nu mijn eerste ES dekje - de emerald green.

Ik ben er helemaal weg van en hij staat ook super leuk op mijn pony. [ img ]

(Ik ben nog niet helemaal van het matchen :D De rijlegging die ik aan heb zit echt super lekker :') )

Ik zal vooral veel meelezen, mijn geld gaat namelijk nu even naar de aanleg van mijn PP :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:13 



 
Profiel   

Rizette schreef
Farjen schreef
En dan te bedenken dat ik de groene curduroy al meer dan een jaar heb liggen met de kaartjes er nog aan :o maar ik verkoop hem (voorlopig) niet

Haha, vind je hem tegenvallen? Maak ons maar even lekker zo.


Nee ik vind hem te mooi :o
Ik ben hem ook aan het bewaren voor een shoot al is het wel echt een winterkleurtje.
De latte heb ik ook, die is wel al gebruikt :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:14 



 
Profiel   

Ik heb de latte en blush corduroy dubbel, omdat ik er weg van ben en ik niet bang wil zijn voor slijtage. Helaas dacht ik eerst dat ik de hunter green niet nodig had, omdat ik al zoveel groen had. Nu heb ik alleen een tweedehands exemplaar en ik had die misschien nog wel liever dubbel willen hebben. :7 Maar goed, ik was nogal vos-georiënteerd en die kleur heb ik helaas niet meer op stal staan. Alleen bruin en zwart. Dat maakt toch weer uit. Ik vind het vanwege de stof ook echte herfst- en winterdekjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:21 



 
Profiel   

Die klaar staat mooi op je pony Jitskenienke!
Leuke pony ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:22 



 
Profiel   

Stal_Fiore schreef
Die klaar staat mooi op je pony Jitskenienke!
Leuke pony ook <3



Dankjewel! :) :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:11 



 
Profiel   

Farjen schreef
Rizette schreef
Haha, vind je hem tegenvallen? Maak ons maar even lekker zo.


Nee ik vind hem te mooi :o
Ik ben hem ook aan het bewaren voor een shoot al is het wel echt een winterkleurtje.
De latte heb ik ook, die is wel al gebruikt :')

[ [url=m/CQzL5U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kleur staat echt prachtig op een vos <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:48 



 
Profiel   

Weet iemand of het PS Cayla zip jacket plum ook bij de LeMieux plum past?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:59 



 
Profiel   

Iemand hier een idee of de oude type monogram maat COB onder een 17,5” zadel passen ? Of zijn die wel normaal kwa formaat? Alvast bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:47 



 
Profiel   

Van het oude type zou ik geen cob nemen bij 17,5 inch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:49 



 
Profiel   

Ik heb een (kort) 17 inch zadel en gebruik alleen maat full.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:51 



 
Profiel   

Dankjewel voor jullie snelle reacties, dan laat ik het helaas aan mij voorbij gaan :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:56 



 
Profiel   

Lorette, jij bent nog erger qua verslaving, je koopt alles dubbel :D

Cchanny, ja hé <3 Ik vind hem zo classy

Sharon, ik denk ook niet dat de oude PS zou passen in maat cob.. Ik heb ook een 17,5 maar heb echt wel full nodig. Ik moest even zoeken, maar dit is de oude antraciet met 17,5 zadel.


[ img ]





Hier vandaag gelongeerd in de Deep Tuscany. Soms vind ik het mooi, soms vind ik het vloeken op mijn vossekind :') Hij verschilt ook echt in welk licht je hem ziet

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:32 



 
Profiel   

ik zie toevallig nu de huntergreen van ps nieuw met kaartjes eraan langskomen op fb in de ps en es groep!
kan via pb wel een screenshotje doorsturen voor de naam dat je diegene zelf een priveberichtje kan doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:07 



 
Profiel   

Rizette schreef
maessie schreef
De corduroy groene van ps zou dan mooi passen Ketly :j (enof de oak van Lemieux)

Die corduroy groene van PS vind ik ook zo mooi maar is helaas nergens meer te vinden. Dus wie hem tegen mocht komen in full dressuur.......


Die heb ik nog nieuw, maar die ligt voor nu op de stapel houden. Of je moet met een wel heel goed bod komen :P
Verder mag nogsteeds alles weg, bijna alles :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:44 



 
Profiel   

jitskenienke schreef
Hoi allemaal,

Wat een prachtige collecties hebben jullie zeg! Ik heb nu mijn eerste ES dekje - de emerald green.

Ik ben er helemaal weg van en hij staat ook super leuk op mijn pony. [ [url=m/TOrOyv.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Ik ben nog niet helemaal van het matchen :D De rijlegging die ik aan heb zit echt super lekker :') )

Ik zal vooral veel meelezen, mijn geld gaat namelijk nu even naar de aanleg van mijn PP :+



Welkom bij het begin van je nieuwe verslaving ;)
Erg mooie kleur en staat goed op je knappe poownie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:55 



 
Profiel   

Wilde hier nu iemand van zijn Christmas dark Mauve af? Ik ben het berichtje even kwijt, zou hem wel willen maar niet voor meer dan horselet prijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:49 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Wilde hier nu iemand van zijn Christmas dark Mauve af? Ik ben het berichtje even kwijt, zou hem wel willen maar niet voor meer dan horselet prijs


Ik _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:21 



 
Profiel   

Ik kwam deze op fb tegen, een unieke Es, de pink camo grey, jammer dat die niet uitgebracht is.
[ img ]

En mijn Es is binnen *\o/* nu de rest nog, maar was nog niet op voorraad. Hoop dat de beenbeschermers nog een x in een actie komen, dit dekje is echt heul mooi <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:53 



 
Profiel   

Nou nog een dekje bij

De ps of sweden coral met bijpassend shirt
[ img ]

Was in totaal dekje shirt en verzenden 72 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 15:39 



 
Profiel   

Ik ben blij. Heb de blush en green beide nieuw voor een fijne prijs kunnen vinden lang leve de Duitse ebay :')
[ img ] deze week komen ze binnen *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:30 



 
Profiel   

Igniss schreef
Ik ben blij. Heb de blush en green beide nieuw voor een fijne prijs kunnen vinden lang leve de Duitse ebay :')
[ [url=m/hM1ao2.jpg]Afbeelding[/url] ] deze week komen ze binnen *\%/*

Wat geweldig, in full?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 18:52 



 
Profiel   

Ik weet nog toen die corduroys eerst uit kwamen dat ik ze niks vond… Nu de blush en green in de kast hangen en spijt dat ik de latte niet gehaald heb
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 18:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 140 [ 3485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 140  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen